Auteur |
Bericht |
shakena Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1988 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Vandaag weer lekker gesport samen lucy Windham, elastiek, en extra oefeningen voor buik.
Gister 45 min gelopen._________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 18 okt 2020 11:08 |
|
 |
|
 |
Sasa Weegclubfan voor het leven

|
|
Vandaag een lekkere zondagse wandeling gemaakt van een uur. Het was heerlijk buiten!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: zo 18 okt 2020 21:43 |
|
 |
Kordiya Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 1276 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Gisteren een half uur gewandeld. En ruim een uur op mijn benen gestaan om te koken, telt dat ook?  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 okt 2020 14:15 |
|
 |
onbekend2020 Weegclubfan voor het leven

|
|
Vandaag weer eens 6 km, gewandeld. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 okt 2020 17:02 |
|
 |
|
 |

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1988 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Vandaag weer thuis gesport en heen en weer naar leiden gefietst.
Dus lekker bezig geweest_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 okt 2020 18:52 |
|
 |

|
|
Vandaag weer thuis gesport en heen en weer naar leiden gefietst.
Dus lekker bezig geweest_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: ma 19 okt 2020 19:20 |
|
 |
Logano Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 15-1-2018 Berichten: 1094 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Ik ben een tijdje minder actief geweest op dit forum. Vorige keren heb ik ook meegedaan met dit sprintje en dat werkte aanstekelijk.
Door een blessure heb ik de afgelopen weken het iets rustiger aan gedaan betreft bewegen, ook werkt het koude donkere weer niet echt motiverend om in de avonden nog lekker actief aan de gang te gaan. Hopelijk helpt dit sprintje me weer om op gang te komen.
Nu ik geen fysio meer volg is mijn doel om 2 sportlessen in de sportschool te volgen. Vanavond een conditionele les en einde van de week een bodypump les.
Sinds vorige week werk ik ook weer vanuit huis. Ik ben vandaag rond de zelfde tijd opgestaan als anders om de dag te starten met enkele oefeningen met de kettlebel. Nog niet heel intensief, iets langer dan 5 minuten aan de gang geweest, maar hopelijk genoeg om mijn lichaam even een boost te geven met opstarten. Ik hoop dit zo iedere dag even te kunnen doen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 okt 2020 11:52 |
|
 |
|
 |

|
|
Gister gesport en heen en weer naar leiden gefietst,
Merk dat mn been dat niet fijn vind, maak niet ik ga gewoon door.
Vandaag weer 45 thuis gesport.
Vandaag is mn dochter getest ip Corona. We hebben haar zaterdag nog gesproken, hoop toch zo dat ze negatief is, op haar werk hebben een hoop collega.s Corona dus het zou niet gek zijn als zij het ook krijgt_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 okt 2020 12:54 |
|
 |
Kordiya Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 1276 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 okt 2020 13:08 |
|
 |
dai165 Vaste Weegclubfan

|
|
@logano
Welkom terug. De kettlebel oefening is best heftig. rustig opbouwen is dan ook niet zo erg toch? ennnn elke minuut extra bewegen moet je als een winst zien
@shakena
Duimen maar. Is ze thuis in afwachting van de uitslag? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 20 okt 2020 14:05 |
|
 |
|
|