Auteur |
Bericht |
kellydragongirl Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-5-2017 Berichten: 212 Dieet: E.G.A Woonplaats: Haastrecht
|
|
Ik fiets elke dag 30 minuten heen en 30 minuten terug naar mijn werk. Ik heb wel een rijbewijs maar ik heb geen auto. Mijn werk ligt midden in de polder, dus er rijdt geen openbaar vervoer. Voor mij is dat het grootste deel van mijn beweging. Als het 's avonds droog is, wil ik wel in gaan plannen om 2 avonden doordeweeks te gaan wandelen voor een uurtje.
Sinds ik EGA doe (nu 5 weken) neemt koken wel meer tijd in beslag waardoor ik 's avonds laat ben met koken en dat het donker is als ik wil gaan wandelen. Via facebook heeft een kennis uit mijn wijk een wandelgroepje aangemaakt met een bijbehorende Whatsapp groep om samen met vrouwen uit de buurt maandagavond lekker te wandelen. Super leuk initiatief en je leert nog eens mensen kennen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 okt 2020 11:26 |
|
 |
|
 |
Kordiya Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 28-6-2020 Berichten: 1176 Dieet: vegetarisch gezond eten
|
|
Wat goed zeg, dagelijks dus een uur fietsen! Daar zal je lijf blij mee zijn!
Ook een leuk initiatief van het wandelgroepje!
Ik heb gisteren zo'n 40 minuten gewandeld._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 okt 2020 15:51 |
|
 |
Sasa Weegclubfan voor het leven

|
|
shakena schreef: | Maar sinds ik aan de yellow Kaneel zit gaat het redelijk de goede kant op. |
Wat is yellow kaneel?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 okt 2020 22:03 |
|
 |

|
|
shakena schreef: | Maar sinds ik aan de yellow Kaneel zit gaat het redelijk de goede kant op. |
Wat is yellow kaneel?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 okt 2020 22:20 |
|
 |
|
 |
shakena Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 1969 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Sasa schreef: | shakena schreef: | Maar sinds ik aan de yellow Kaneel zit gaat het redelijk de goede kant op. |
Wat is yellow kaneel? |
Sorrie bedoel Cylon Kaneel,
Je mag er 1 theelepel per dag van gebruiken, dit houd de schommeling van je bloedsuiker spiegel rustiger, dus minder trek in zoetigheid.
Het werkt het beste op koud voedsel.
Je kan het kopen bij Holland & Barrett_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 13 okt 2020 22:29 |
|
 |
kellydragongirl Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 18-5-2017 Berichten: 212 Dieet: E.G.A Woonplaats: Haastrecht
|
|
Kordiya schreef: | Wat goed zeg, dagelijks dus een uur fietsen! Daar zal je lijf blij mee zijn!
Ook een leuk initiatief van het wandelgroepje!
Ik heb gisteren zo'n 40 minuten gewandeld. |
Ik hou erg van het stukje beweging van en naar het werk, lekker frisse neus halen en mijn hoofd legen uit het werk.
40 minuten wandelen is ook erg gezond, goed bezig!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 okt 2020 9:32 |
|
 |
Andre 1953 Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 13-9-2020 Berichten: 18 Dieet: gezond eten Woonplaats: Berlaar
|
|
Heey,
Goed dat je meedoet Stevelina, ben ik niet alleen he.
Vandaag toch weer 6 km gestapt op de loopband.
Gisteren geen pintje gedronken.
grts Andre
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 okt 2020 10:30 |
|
 |
|
 |
jan70 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 3-5-2012 Berichten: 2005 Dieet: gezond eten Woonplaats: Alkmaar-Zuid
|
|
Vandaag nog een uur in de duinen gewandeld .....zonnetje erbij en het terras was nog open !_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 14 okt 2020 20:28 |
|
 |
Andre 1953 Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Geregistreerd op: 13-9-2020 Berichten: 18 Dieet: gezond eten Woonplaats: Berlaar
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 okt 2020 10:19 |
|
 |

|
|
Vanochtend eindelijk weer hardgelopen nadat ik het gisteren en eergisteren heb uitgesteld. In eerste instantie wilde ik nog weer uitstellen - had gewoon geen zin - maar kon me toen vermanen en ging alsnog. Wat kan een mens toch dom zijn door maar voor de makkelijkste en luiste weg te kiezen! Zoals altijd heeft het me zo goed gedaan en voel ik me nu fit en gezond!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 15 okt 2020 11:11 |
|
 |
|
|