Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Het eten gaat op zich goed maar ik merk dat ik minder aan het bewegen ben. Ik stort me te veel op het werk waardoor te lang achter mijn computer zit en te kort pauze neem. Met Pasen maar eens wat beweegmomenten inplannen. Dat moet ook wel want ik de teugels een beetje loslaten en gaan genieten.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 apr 2020 22:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig Stevelina en Logano

Laatst aangepast door Lizanx op do 09 apr 2020 22:54, in totaal 2 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 apr 2020 22:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
2x

Naar boven
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik heb gisteren een uur gefietst.

Ik wens iedereen gezonde, rustige en fijne paasdagen toe.

Laatst aangepast door Stevelina op vr 10 apr 2020 12:01, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2020 9:00    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Hier net lekker een uur gewandeld, van het weekend staat er elke dag een wandeling op het programma.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2020 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Het eten gaat op zich goed maar ik merk dat ik minder aan het bewegen ben. Ik stort me te veel op het werk waardoor te lang achter mijn computer zit en te kort pauze neem. Met Pasen maar eens wat beweegmomenten inplannen. Dat moet ook wel want ik de teugels een beetje loslaten en gaan genieten.

Herkenbaar. Jij werkt nu ook thuis toch als ik dat goed begreep?
Nu ik thuis werk ga ik toch vaak nog even wat langer door omdat ik het idee heb dat ik veel meer afgeleid ben thuis dan op het werk. De pauzes zijn maar saai en dus neem je alleen de tijd om je lunch te eten en dan maar weer aan de slag.

Gisteren ook een stress dag gehad, en uiteindelijk tot in de avond bezig geweest om mezelf maar enigszins een gerust gevoel te geven. Moeilijk om dan het werk te laten staan omdat je van die stress af wil.

Maar nu lekker een paar dagen vrij en lekker weer, dus goed dat je wat beweging ingepland hebt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2020 9:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik werk sinds 4 weken inderdaad ook thuis. Ik merk wel dat ik langer pauze neem omdat ik dan gezellig met de kids lunch + nog een rondje ga wandelen. Daardoor vind ik dat ik tot 18.00u moet doorwerken. En dan ben ik van 08.00 tot 18.00u met mijn werk bezig en dat is niet handig.
De hoofddirectie heeft iedereen dringend geadviseerd niet in te loggen tijdens de paasdagen en bewust afstand te nemen van het werk. Ik ga dus niet inloggen en lekker genieten. Dus lekker ontstressen Logano!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 apr 2020 22:19    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Iets te veel van het weekend genoten. Zaterdag de nieuwe BBQ uitgeprobeerd en enkele speciaal biertjes en zo ook gisteren de dag met veel lekkers en genietend van de zon doorgebracht.

Vandaag is mijn vriend gaan mountainbiken, dus vond ik het ook nodig om dan te gaan skeeleren. Een mooi tochtje erop zitten, maar er stond zo'n enorme wind dat bepaalde stukken niet te doen waren. Jezelf dan toch maar weer oppeppen om proberen tempo te blijven maken.

De app Strava gedownload om eens bij te houden wat mijn gemiddelde snelheid zou zijn en het aantal km dat mijn route was. Maar helaas werkt de GPS niet helemaal goed meer van mijn telefoon, waardoor hij alleen het laatste stukje van mijn route heeft opgeslagen Rollende ogen en ook daar klopte niets van, aangezien hij snelheden had gemeten van 47 km per uur.. Lachen nou ik had dat stuk dus flinke wind tegen en had het idee dat ik sneller zou zijn als ik zou gaan joggen of snelwandelen.

Daar heb ik dus uiteindelijk nog niet veel aan gehad.

Nu lekker bijkomen op de bank, misschien morgen weer een rondje, of juist morgen dan maar een wandeling maken. Aangezien de skeelers op bepaalde plekken bij m'n enkels toch wat zeer doen na een tijdje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2020 14:32    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Hier een gezellig werkend gehad, gegeten zoals ik dat graag wou en nergens geen spijt can. Daarnaast beide dagen lekker veel gewandeld en gefietst.

@Logano; heerlijk actief geweest, en een keer te veel genieten mag ook een keer Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 apr 2020 20:58    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb ook onwijs genoten met de paasdagen.
Dat wordt wel de hele week streng om dit weer recht te trekken er stond vanmorgen een +1.5kg oeps Schaam Schaam
Wanneer ik eenmaal begin met een lekker wijntje of biertje dan gaat het helemaal mis. Dan is er geen rem meer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 apr 2020 7:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 10 van 28