Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 24, 25, 26  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Wouwww Lunahlee goed zeg!

ik ben vandaag niet wezen wandelen. Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 mrt 2020 18:05    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Dank je wel lieve mensen. Ik ben vanmiddag ook een rondje gaan wandelen en daarna een uur geslapen. Voel me weer iets beter dan vanmorgen. Fijne zaterdagavond.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 28 mrt 2020 19:32    

Reageer met quote
Lizanx fijn dat het beter met je gaat maar doe het nog wel ff rustig aan meis.

Heb net 10 min, crosstrainen erop zitten.
Na 5 min, was ik het echt helemaal zat,maar heb doorgezet en na 8 min, ging het steeds makkelijker.

Misschien vanavond een stuk wandelen met mijn dochters.
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2020 9:45    

Reageer met quote
Ik zal iets minder aanwezig zijn. Huil huil
Ga bewust de straat niet meer op omdat hier in het dorp het virus rond woekert waaraan al verschillende zijn overleden.
Ik houd het nu alleen nog bij crosstrainen en waarschijnlijk doe ik dat niet iedere dag. Maar probeer het zo vaak te doen als mogelijk is.
Alleen een klein eindje wandelen om het huis ga ik nog doen.

Ik wens iedereen veel moed, kracht en een goede gezondheid toe. Kussen

Laatst aangepast door Stevelina op ma 30 mrt 2020 14:33, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2020 13:19    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik houd al best lang een dagboekje hier bij en de laatste tijd wat minder tijd gehad om echt actief met dit forum bezig te zijn. Nu ik thuis moet werken heb ik toch wat meer tijd over op een dag (geen reistijd meer) en kijk ik wat vaker op dit forum.

Ik sport sinds een tijdje twee avonden in de week. Dat heeft me veel moeite gekost, maar ik krijg er meer energie van en wil dan ook nog meer gaan bewegen dan dat. Omdat het gewoon leuk en ontspannend is.

Doordat ik nu thuis moet werken ben ik in de middag eerder vrij, aangezien ik de reistijd van een uur per dag niet meer heb. Mijn plan is om een half uurtje te gaan wandelen na het dagje werken. Zo heb ik de tijd tussen na het werk en eten koken opgevuld. Ander kan ik de verleiding om alvast wat te gaan snacken niet weerstaan ben ik bang.

Ook heb ik laatst veel mensen zien skeeleren met dat goede zonnige weer. Ik wil ook mijn skeelers uit de berging halen en een keer een avondje gaan skeeleren. Nu is het langer licht en kan ik na het avondeten nog lekker m'n gang gaan.

Een steuntje in de rug om deze doelen te behalen is dit sprintje. Ook leuk om te lezen hoe anderen zich bezig houden en het werkt aanstekelijk en motiverend.

Afgelopen weekend had ik ontzettend slecht en weinig geslapen waardoor ik vanochtend nog dood moe was. Ik ben dus wat later opgestaan dan normaal gesproken en dus moet ik deze middag wat langer doorwerken om mijn 8 uur te halen. Het wandelingetje na het werk zit er dus niet in. Maar misschien dat ik na het eten nog gauw een klein ommetje maak om toch even buiten te zijn geweest.

Morgen dus wel nog voor het avondeten een wandeling maken. Verder wil ik morgenavond een workout doen van mijn sportschool, die zetten nu allerlei workouts online zodat je toch thuis kan blijven sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2020 14:27    

Reageer met quote
Leuk logano dat je ook mee doet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2020 14:36    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Ik zal iets minder aanwezig zijn. Huil huil
Ga bewust de straat niet meer op omdat hier in het dorp het virus rond woekert waaraan al verschillende zijn overleden.
Ik houd het nu alleen nog bij crosstrainen en waarschijnlijk doe ik dat niet iedere dag. Maar probeer het zo vaak te doen als mogelijk is.
Alleen een klein eindje wandelen om het huis ga ik nog doen.

Ik wens iedereen veel moed, kracht en een goede gezondheid toe. Kussen

Heel veel sterkte! Heel knap dat je toch lekker blijft bewegen Applaus

Welkom Logano.

Hier vandaag een uur en een kwartier met zoon berenjacht gelopen en een 45 min gefietst.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 mrt 2020 18:08    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gisterenavond na het eten nog een kleine wandeling van 2 km gemaakt. Had een goed tempo en merkte dat mijn conditie beter was en mijn beenspieren al aangesterkt waardoor ik de stevige pas goed kon volhouden. Voelde goed! Vandaag na het werken weer zo'n ronde.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mrt 2020 8:24    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Weer een lekker zonnetje vandaag. Tijd voor een fijne wandeling. Sinds kort heb ik de luisterbieb-app op mijn telefoon. Als je tijdens het wandelen naar een boek luistert ben je zo een paar kilometer verder. Fijne dag.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mrt 2020 13:19    

Reageer met quote
[

Heel veel sterkte! Heel knap dat je toch lekker blijft bewegen Applaus

.[/quote]

Dank je wel.
Ik probeer zoveel mogelijk door te bewegen.
Dat is goed voor je.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 31 mrt 2020 15:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 24, 25, 26  Volgende
Pagina 7 van 26