Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Het was op de 1 of andere manier erg zwaar dat fietsen gisteren. Rollende ogen weet niet waar het aan ligt.
Was blij dat ik weer thuis was, maar ben wel trots op mezelf dat het gelukt is.
Mijn conditie is 0,0 % en ik wil dat erg graag opschroeven.
Dus ik ben heel blij dat jullie met mij mee willen doen met een nieuw sprintje.
Ga het nu aanmaken dan kunnen jullie vast aan melden.
En ik wil jullie heel hartelijk bedanken voor het mee doen. Het heeft er in ieder geval WEL voor gezorgt dat ik steeds een poging doet qua bewegen.
Bij het volgende sprintje wil ik actiever mee doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 14:48    

Reageer met quote
Logano fijn dat het skeeleren zo goed ging en dat je iemand hebt gevonden die met je mee doet.

Poezenkind ben trots op jou.

Ladyblue leuk dat je ook skeelers hebt gekocht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 14:48    

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2020 14:53    

Reageer met quote
Met mij gaat het weer de goede kant op gelukkig. Ben vanmorgen
weer gestart met 10 min, crosstrainen.
Ik wil dit ff volhouden en dan start ik eerst met 2x per dag 10 min, tot ik genoeg energie heb om het achter elkaar te kunnen doen.
Beter 2a3x per dag korte stukjes dan ineens lang, dat werkt niet voor mij, dan geef ik te snel op.

Hoe gaat het met de rest?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2020 14:50    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@poezenkind: geweldig resultaat toch! Dat moet motiverend werken lijkt me Erg blij en fijn hè als je net iets te strakke kleding dan ineens goed zit en een stuk fijner.

@stevelina: Fijn dat het sprintje voor jou ook het gewenste resultaat heeft gewerkt! Daar doen we het uiteindelijk voor toch. Dat het fietsen niet zo lekker ging geeft niet, je hebt het uiteindelijk wel gedaan dat hele end! En wat goed bezig om het crosstrainen weer verder op te pakken. Je moet inderdaad gewoon beginnen met wat je kan en zodat het nog leuk blijft. Ga je te hard van stapel lopen, dan raak je waarschijnlijk gefrustreerd dat je het beoogde doel niet haalt. Dat werkt alleen maar averechts. Ik weet hoe moeilijk het kan zijn omdat je met je geest denkt alles te kunnen, maar dat je lijf dat niveau nog helemaal niet aan kan. Heel moeilijk om dan een stapje terug te doen, dus vind het knap dat je het op deze manier aanpakt door het dan maar te verdelen over twee momenten op dezelfde dag.

Ik had gisteren enorme spierpijn van het skeeleren nog een beetje, maar vooral van de bodypump les. De vorige les al wel wat meer gewichten gebruikt voor mijn beenspieren, m'n armen lukte dat nog niet. Maandag dus op karakter overal meer gewichten gebruikt en dat heb ik geweten!! Poohh, vooral m'n armen kregen het zwaar, maar ik heb het toch maar geflikt, al hield ik niet alle oefeningen vol. Dat komt nog wel.

Gisteren avond afgesproken weer te gaan skeeleren. Ondanks de spierpijn ging het eigenlijk best vlotjes. Wel voelde ik wat spanning op de spieren die je tijdens het skeeleren vooral gebruikt. Dit keer een ronde van zo'n 9km gemaakt. Was lang genoeg en weer even wennen aan de nieuwe skeelers.

Ik zit nu in dubio of ik vanavond nog een rondje ga skeeleren ja of Nee. Eigenlijk heerlijk weer ervoor.. en het is leuk om te doen. Ik kijk nog even ..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2020 19:30    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Ik zit even in een dip qua eten en dan log ik niet in op deze website. Maar nu ik dit zo lees wil ik ook weer meer bewegen. Thx dames. Morgen nieuwe ronde.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2020 23:42    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gisterenavond toch nog gaan skeeleren. Was een pittige ronde. Mijn Strava werkt helaas niet naar behoren en dus geen idee wat ik nu geskeelerd had. Later terug gezocht.. en tja een ronde van bijna 13km was het geworden. Vandaar dat ik helemaal op was tegen het einde!

Vandaag houd ik het maar wat rustiger aan, merk dat ik slecht slaap en echt ontzettend moe ben. En dat stapelt zich nu alleen maar op natuurlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020 7:19    

Reageer met quote
Lizanx, fijn dat we je gemotiveert hebben door toch te gaan bewegen. Erg blij Gaat het nu weer beter qua eten?
Dat gevoel heb ik ook, dan wil/lukt het me niet en dan wil ik het liefst stoppen, maar als ik dit dan lees denk ik Nee ik ga gewoon verder. Lach Fijn toch om elkaar zo te motiveren!

Logano wat goed van je dat je zo aan het skeeleren bent. Fijn dat je een sport hebt gevonden dat je leuk vind.
En dan ook nog bodypump.
Maar ff een rustdag inplannen anders krijg je blessures en dat zou jammer zijn, luisteren naar je lichaam is daar in heel belangrijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020 8:11    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Helemaal mee eens Stevelina. Ik was zelfs aan het denken over een ander dieet, terwijl Keto bij mij goed werkt. Net geluncht en de draad weer opgepakt en ook al gepland wat ik vanavond ga eten dus dat komt helemaal goed. Ik heb alleen 1 probleem; ik durf morgen niet op de weegschaal. Bang dat dan de moed weer in mijn schoenen zakt.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020 12:52    

Reageer met quote
Lizanx anders wacht je tot zaterdag met wegen.
En dan weer gewoon verder gaan met het dieet wat goed werkt voor jou.
Komt wel goed, helaas hebben we allemaal wel eens een weekje dat het slechter gaat, mezelf meerekenend.
Je was zo goed bezig, dus ik weet dat je het kan. Erg blij
Zet em op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 jun 2020 14:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  Volgende
Pagina 27 van 28