Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Vanmorgen heerlijk 10 km, gewandelt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2020 14:52    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Lizanx: die repen klinken ideaal! Zitten daar dan ook veel eiwitten in? Ik zoek eigenlijk iets wat ik na het sporten kan eten met extra eiwitten. Heb al regelmatig gekeken naar eiwitrepen maar vind daar toch vaak te veel koolhydraten en suikers inzitten. En dan is het sonde om na het sporten zoiets te eten. En eiwitshakes zie ik niet zo zitten, dus zoek een alternatief.

@Poezenkind: je bent goed op weg zo te lezen. En wat een goed idee om anderen blij te maken met de spullen waar jij graag van af wil blijven. Is toch zonde om weg te gooien zou ik dan denken, en vervolgens dan maar zelf op eten. Goed om te verleidingen de deur uit te doen. Hopelijk heb je jezelf nog over die drempel kunnen zetten om een lekkere wandeling te maken.

@Stevelina: Wauw, lange wandeling! Toppie Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2020 18:18    
Vrouw Weeggegevens   Poezenkind
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Shakes en koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Het is gelukt. Is zo zot dat ik er zo tegenop zie. Moet mezelf echt motiveren, maar als ik eenmaal aan de wandel ben dan geniet ik met volle teugen van alles onderweg.

Vanavond 4,7 km gewandeld. Nieuw rondje met deels een bospaadje. Deze afstand is voor nu ook echt wel even de max geloof ik. Beetje zere voeten nu, maar wel erg voldaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2020 23:54    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig allemaal ondanks de hitte wandelen en skeeleren doen jullie dat overdag Vraag Verward:poezenkind jij in de avond zie ik

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Logano schreef:
@Lizanx: die repen klinken ideaal! Zitten daar dan ook veel eiwitten in? Ik zoek eigenlijk iets wat ik na het sporten kan eten met extra eiwitten. Heb al regelmatig gekeken naar eiwitrepen maar vind daar toch vaak te veel koolhydraten en suikers inzitten. Erg blij

Het is de Atkins Caramel Nut Chew Bar.
Er zitten per reep 2 kh in, 1 gr suiker en 130 kcal.
Er zit 5 gram proteine in. Dat is volgens mij niet veel.
Kruidvat heeft ook Atkins repen ; Chocolate Brownie bijv.
Daar zit netto 3,1 gram kh in en 18 gram eiwit.
Of Misschien is het een idee om na het sporten kwark of Skyr te eten. Succes!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 13:45    
Vrouw Weeggegevens   Poezenkind

Dieet: Shakes en koolhydraat beperkt

Reageer met quote
ja en gewone gekookte eitjes werken ook heel goed. Ik gebruik ze met shaken ook tegen hongergevoel. Ei of eiwit in hartige vorm misschien nog wel lekkerder?

Vandaag het gevoel alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden, dus misschien was 4,7 km toch iets te heftig. Wel heel goed geslapen vannacht. Vandaag even rustig aan. Misschien vanavond nog een kortere wandeling. 's Avonds is het koeler en wat rustiger buiten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 mei 2020 14:56    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Poezenkind schreef:
ja en gewone gekookte eitjes werken ook heel goed. Ik gebruik ze met shaken ook tegen hongergevoel. Ei of eiwit in hartige vorm misschien nog wel lekkerder?

Vandaag het gevoel alsof er een vrachtwagen over me heen is gereden, dus misschien was 4,7 km toch iets te heftig. Wel heel goed geslapen vannacht. Vandaag even rustig aan. Misschien vanavond nog een kortere wandeling. 's Avonds is het koeler en wat rustiger buiten.

Haha dat geloof ik goed dat je dan wel goed geslapen hebt die nacht. Ook wel eens lekker toch :p

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 6:49    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben niet meer gaan sporten of skeeleren verder deze week. M'n hoofd stond er ook echt niet naar en gisteren vond ik het eigenlijk al te warm op zolder. Ook stond de droger aan waardoor de temperatuur daar flink omhoog was gegaan.

Ook vliegt de week echt voorbij, helemaal niet het idee dat het al donderdag avond was. Aan de ene kant wat teleurgesteld dat ik niet meer iets aan beweging heb gedaan, aan de andere kant heb ik even die rust gewoon nodig. Is ook wel eens even lekker.

Gisteren moest ik bij m'n ouders thuis nog wat ophalen, ik heb er dan maar een fietstochtje van gemaakt. Was ook even lekker verkoelend op de fiets met die rijwind. Toch eventjes iets aan beweging gedaan. Alle beetjes tellen.

Verder de strijk gedaan en nu is het allemaal weer netjes opgeruimd, dat geeft toch ook wel een goed gevoel Lachen

Morgen weer een aantal ramen wassen na het poetsen van het huis. Vorige week een deel aan de buitenkant gedaan. Helaas bleek dat de binnenkant er ook net zo erg aan toe was haha. Voorlopig is dat m'n beweging van deze week. Maandag weer bodypump

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 6:58    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
logano, huis poetsen en opruimen hoort ook bij beweging inderdaad. Erg blij Daar loop je ook constant door.

Met mij is het niet zo best gesteld qua beweging dan alleen mijn huishoudelijke bezigheden.
Weet niet waar het aan ligt maar voel me er te moe voor.
Ik maak me er niet echt druk om eigenlijk, loop wel veel in huis, dus zit niet stil.
Eerst maar eens zien om de dag door te komen zonder snoepen, daarna komt beweging aan de beurt, alles tegelijk werkt toch niet voor mij.
Kleiner stapjes veranderingen aanbrengen gaat misschien beter.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 8:11    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nou ik wist niet wat ik zag vanmorgen Geschokt
Ik ga van het weekend even kijken bij de locale sportzaken voor inlineskates. Ik heb ook het internet afgespeurd echt een drama.

Ik baalde zo enorm van vorige week dat ik de hele week verder
niet gesnoept heb, regelmatig thuis lekker in de weer.
Aantal keer op de crosstrainer gestaan.

Maar nu staat de volgende bbq voor zondag alweer gepland.
Dus aankomende dagen maar een beetje rustig aan Lachen

Logano> af en toe een week rustig aan, is ook niet verkeerd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 29 mei 2020 10:11    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Pagina 25 van 28