Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gister en vandaag weer een goede dag gehad morgen weer te werk en dan vind ik het vaak al wat makkelijker om niet te snoepen.
Gister ook nog even 30 min op de crosstrainer gestaan.
Vooral het mooie weer is voor mij een enorme trigger om de fout in te gaan. Bbqen en een wijntje...en als dat ene wijntje erin zit nou dan heb ik ineens geen grens meer en eet ik veel te veel. En drink ik graag nog wat extra wijntjes.

Maarja nu ben ik weer in het gereel haha

Ik heb besloten zodra ik in de 79 zit mijzelf ga trakteren op skeelers.

Poezenkind> mooie start gemaakt!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 mei 2020 18:17    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik ben zeker wezen crosstrainen Lizanx.
15 min.
Vandaag staat ook weer op de planning.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Heel goed Stevelina. En nu volhouden. Hoe gaat het verder met jou? Ik heb vandaag niet zo intensief gesport, 2x een stukje gewandeld. Morgen lekker vrij.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 mei 2020 20:38    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Even snel een berichtje, vanavond zal ik even alles uitgebreid terug lezen op m'n gemak.

Afgelopen weekend ging bij mij niet zo goed. Ondanks de uitschieters niets aangekomen maar ik voelde me er echt niet goed bij. De eetverslaving heeft even de kans gehad om te winnen.. en het ongelukkige gevoel overheerste.

Maar nu weer aan het werk, een normaal ritme. En ik zit alweer wat beter in m'n vel. Gisteren m'n smartwatch binnen gekregen.. hetgeen waarvoor ik hem aangeschaft had, de stappenteller, werkt niet accuraat Rollende ogen de 15 stappen van de bank naar het toilet waren er volgens mijn horloge 37..!!!

Beetje jammer Sip horloge was trouwens ook een goedkoop ding, dus het was te verwachten, al had ik gehoopt dat ie niet zo veel af zou wijken.

Vanavond naar de kapster en daarna nog een sportsessie. Is alweer meer dan een week geleden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2020 11:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat jammer dat het horloge niet nauwkeurig werkt Logano. Kun je m nog terugsturen? Veel plezier bij de kapper en succes met sporten!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2020 13:46    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@ Lizanx: Het horloge heb ik al ontdaan van allerlei folies en stickertjes waardoor terugsturen denk ik niet meer zal gaan. En ahja voor dat geld is terugsturen de moeite niet waard, dat kost al gauw de helft van wat het waard is haha. We gaan het gewoon proberen, ik moet maar zo denken.. het aantal stappen delen door 2 Rollende ogen

Zondag waaide het inderdaad enrom, snap dat rennen er dan niet in zit. Wind mee is misschien wel lekker, maar er komt een punt dat je er vol tegenin moet Lachen Maar bij bodypump geen voldaan gevoel? Ik ben iedere keer wel kapot na zo'n les. Maar het is inderdaad meer kracht training wat je doet dan conditie. Kan me voorstellen dat na een ronde hardlopen je je meer moe voelt dan na kracht training.

Maar lekker bezig zo hoor! En die kleine wandelingetjes tellen gewoon mee Erg blij

@Stevelina: Fijn dat mijn verhaal je motiveert! Ik had zelf ook altijd maar het idee dat ik de enige was die er zo'n moeite mee had om meer te gaan bewegen. Gezonder eten, meer bewegen en je valt af... maar zo gemakkelijk is dat helemaal niet, dat vertellen ze er niet bij haha. Ik vind het fijn om te lezen dat je energie motivatie gevonden hebt om lekker actief bezig te zijn. En 15 minuten crosstrainer is echt toppie! Snap dat je na 2 minuten al dacht van waar ben ik mee bezig haha, maar des te beter het gevoel je naderhand hebt. Want je hebt het toch maar mooi geflikt.

Vaak heb ik ook geen zin om te beginnen met een workout ofzo. Vandaag eigenlijk ook niet toen ik eenmaal thuis was, maar eenmaal bezig voelt het goed. En naderhand ben ik weer lekker energiek en weet ik waar ik het voor doe.

@Lady Blue: Pff.. 30 minuten op de crosstrainer, jij houdt het lekker vol!! Dat zijn behoorlijk wat calorieën die je verbrand hebt Erg blij

Voor mij ook heel herkenbaar om de met dat lekkere weer iets meer te 'genieten'. In het zonnetje in de tuin, lekker drankje erbij.. 'want dat hoort nou eenmaal zo'. En inderdaad de laatste tijd hebben we al een aantal keer gebarbecued. Moeilijk om dan je grens te kennen.. dat je niet gaat overeten. Want anders zou je het ook niet doen.

Leuk skeelers! Maar lastig te vinden op het moment. Ik heb al meerdere pogingen gedaan maar heb dan eindelijk skeelers gevonden die ik pas. Je moet al snel 2 maten groter hebben dan je normale schoenmaat.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2020 21:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lekkere body pump workout gedaan. Mezelf op de proef gesteld door sommige oefeningen net wat zwaarder gewicht te proberen. Morgen vast en zeker spierpijn.

Vandaag waren mijn 3e poging skeelers binnen.. twee maten groter dan maar.. en gelukkig paste deze goed. Morgen is mijn vriend niet thuis in de avond, dus kan ik mooi een ronde gaan testen.

M'n eetbuien van afgelopen weekend heb ik achter me gelaten, nu voel ik me weer een stuk beter. Wat dat toch met je kan doen he.. een paar dagen te veel van alles en m'n hele humeur en lijf is van slag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2020 21:44    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Logano, ik zei inderdaad dat de bodypump niet zo’n voldaan gevoel gaf maar ik heb wel spierpijn in mijn bovenbenen. Net als jij morgen hihi. Ik kom net terug van de Zumba. Gezellig bewegen op muziek.

Toen ik vanmiddag mijn salade zat te eten kwam mijn bestelling binnen van Dieetwebshop.nl. Na mijn salade had ik nog geen voldaan gevoel. Ik had van die heerlijke ontbijtrepen besteld van slechts 2 koolhydraten. Het lijkt op een snicker. Die heb ik 1 genomen. Jeee, die was lekker! Echt een aanrader!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 26 mei 2020 21:54    
Vrouw Weeggegevens   Poezenkind
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Shakes en koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Deze week gaat makkelijker dan vorige week lijkt het. Met bewegen nog niet zo actief als ik zou willen, maar shakes icm met salades en rauwkost gaat goed. Heb vorig weekend de voorraadkast opgeruimd en doosje voor vrienden gemaakt met koolhydraatrijke producten. Bruine bolletjes uit vriezer zijn nu op en ik bleek nog een tweede bus shakepoeder te hebben. Morgen weer eind wandelen..Geef mezelf gewoon een schop onder m'n kont, want als ik eenmaal loop is het erg fijn. Het is meer er tegenop zien wat me weerhoudt. Just do it.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2020 0:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Herkenbaar zo’n koolhydratentas; die krijg ik van mijn moeder ook mee als ik bij haar op bezoek ben geweest. “Voor de kinderen” zegt ze dan, maar ja, helaas eet ik er dan ook van. Maar vorige week heb ik haar verteld dat ik dat niet meer wil en ze lijkt het te snappen. Uiteraard lief bedoeld maar niet voor mijn kilo’s.
Veel plezier met wandelen Poezenkind.
Ik ga vanavond volleyballen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 mei 2020 14:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Pagina 24 van 28