Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Lizanxz,
Zo,n valley loop is eenvoudig je kiest een fibitter uit van een van je vrienden en ga samen beginnen met de loop je loopt door mooie omgevings watervallen meren etc op jescherm zie je Wie waar is ook krijg je tussendoor opdrachten er zijn verschillende wandelingen daar je tussen kan kiezen hoeveel km meerdere dagen en met meerdere vrienden, dit is zo leuk echt een aanrader.

Ik moet dat nog eens uitzoeken.
Moet dat een andere vriend(in) zijn met een fitbit of mag dat ook een virtueel persoon zijn?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 13 mei 2020 19:26    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Fijn weekend allemaal.
Ben deze week opnieuw erg druk waardoor wandelen en crosstrainen erbij in schiet.
Volgende week doe ik weer volop mee.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 9:28    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lizanx,

Heb jij de fitbitapp
.vrienden kan je uitzoeken die je interressant vind persoonlijk ken ik ze niet alleen mijn dochter die heeft ook een fitbit je kan er iedermoment in of uitstappen je bent anoniem net als hier op het forum de een zit op 5 draadjes en een ander geen dat ligt aan jezelf ik heb 16 vrienden ik heb ze op het gemiddelde aantal stappen uitgekozen van 10000 stappen

Kijk maar bij fitbit community

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 15 mei 2020 14:43    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Donderdagavond weer een HIIT gedaan. Beetje onwennig gezien m'n vriend ook op zolder zat en af en toe met een schuin oog mee keek haha.

Maar het ging al weer wat beter dan de vorige les dus er zit verbetering in.

Wat wel leuk is dat m'n vriend ook lekker actief bezig met mountainbiken en we het nu regelmatig over het sporten hebben, wat er leuk aan is, waar we verbetering in merken etc. Motiveert voor beide wel goed.

Vanochtend flink bezig geweest met schoonmaken. Zo dadelijk een brief op de post doen, gelijk een grote wandeling er van maken. Verder maandagavond weer aan de slag met bodypump.

Gewicht nog steeds rond hetzelfde aantal kg. Maar ben wel een stuk energieker en meer zin om te bewegen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 13:43    

Reageer met quote
logano,

Fijn he dat je zo goed vooruitgang merkt.
Daar doe je het voor.
Het zal steeds makkelijker gaan als je het vol houdt.
Ik ben best een beetje jaloers op jou, bij mij is het alles of niets helaas.
Ik kan de gang er gewoon NIET inhouden en daar heb ik best spijt van eigenlijk.
Ik weet nog best toen ik een tijd geleden 25 kilo afgevallen ben ook dankzij crosstrainen, toen deed ik het echt iedere dag , had er de balen van als ik het 1 dag niet gedaan had, toen deed ik het met gemak wel 3 kwartier. Dat wil ik nu weer maar kan de motivatie er eerlijk gezegd niet voor vinden, hoewel mijn man me wel steeds aanspoort om het te gaan doen maar toch lukt het niet. Rollende ogen Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 16 mei 2020 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Stevelina schreef:
logano,

Fijn he dat je zo goed vooruitgang merkt.
Daar doe je het voor.
Het zal steeds makkelijker gaan als je het vol houdt.
Ik ben best een beetje jaloers op jou, bij mij is het alles of niets helaas.
Ik kan de gang er gewoon NIET inhouden en daar heb ik best spijt van eigenlijk.
Ik weet nog best toen ik een tijd geleden 25 kilo afgevallen ben ook dankzij crosstrainen, toen deed ik het echt iedere dag , had er de balen van als ik het 1 dag niet gedaan had, toen deed ik het met gemak wel 3 kwartier. Dat wil ik nu weer maar kan de motivatie er eerlijk gezegd niet voor vinden, hoewel mijn man me wel steeds aanspoort om het te gaan doen maar toch lukt het niet. Rollende ogen Rollende ogen

Bij mij heeft het ook heel lang geduurd. Ik wilde afvallen, te tevreden zijn over m'n spiegelbeeld maar ik wilde het bankhangen en lekkere eten er niet voor opgeven. Gefrustreerd dat ik was at ik steeds meer en meer, werd daar alleen maar verdrietiger van en wist dat ik daardoor alleen maar zou aankomen. Maar omdat ik me slecht voelde at ik toch telkens weer meer om me beter te voelen. Ik heb er misschien wel bijna 3 jaar over gedaan om dit ritme te hebben. Van niet willen bewegen en sporten mezelf met pijn en moeite gedwongen 1x in de week te gaan. In een keer die knop omzetten waar veel mensen het over hebben dat kan ik niet, zo zit ik niet in elkaar en het klinkt ook veel gemakkelijker dan het is.

Ik ben er uiteindelijk achtergekomen wat ik nog meer leuk vind aan beweging en dan is het ook gemakkelijker om jezelf toe te zetten tot sporten. Want je weet ook dat je naderhand een fijn gevoel er bij hebt.

Ik ben ooit veel afgevallen en weer een goed figuur gekregen door hard te lopen. Dus dat zit ook in mijn hoofd geprent. Dus ik moest daar weer mee beginnen. Niet kijkende naar dat ik destijds meer dan 10kilo extra woog dan die vele jaren geleden. Dat leidde tot blessures.. en niet de minste want ik heb 2,5 jaar met de ene blessure rondgelopen. Toen langzaam weer begonnen.. en nu loop ik al meer dan een jaar met een knie blessure waar ik ook in de nacht nog steeds van wakker lig door de pijn. Ofwel dat hardlopen is niet meer voor mij weggelegd. Ik heb daar nu afstand van gedaan maar stiekem is het altijd nog wel m'n uiteindelijke doel. Maar wat ik probeer mee te geven.. misschien is dat crosstrainer niet zo leuk meer waardoor je je er ook zo moeilijk toe kan zetten. Misschien een idee om ook eens iets anders te proberen wat misschien uitdagender en leuker is? Al is dat in deze tijd wel moeilijk gezien de sportaccommodaties dicht zijn.

Geef niet op hoor! Want daardoor ga je je niet beter voelen. Het heeft me ook een paar jaar geduurd om mijn mindset te veranderen, om leren te gaan bewegen, meer energie te krijgen, rust te gunnen in m'n hoofd en uiteindelijk het sporten leuk te gaan vinden.

En dan nog.. soms heb ik er toch echt geen zin in! Maar ik heb het met mezelf afgesproken, ook hardop aangegeven bij m'n vriend. Die vraagt dan ook meteen.. als je vanavond toch niet gaat sporten omdat je geen zin hebt, wanneer ga je dan wel? Dat zorgt voor mij er toch wel voor dat ik niet opgeef en dan toch maar aan de gang ga. En naderhand voelt het dan toch altijd weer fijn. En een korte workout is ook al iets. Alles telt mee!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 13:30    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hey Stevelina, ik ben het volledig eens met Logano. Welke sport vind je leuk om te doen? balsport, zwemmen, fietsen, dansen, hardlopen? Ik had opeens zo’n hekel aan fitness en dacht, dansen heb ik altijd leuk gevonden. Ik doe nu sinds 2 jaar Zumba en vind het nog steeds leuk. Voor mij geen fitness meer.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 16:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Lizanx,

Heb jij de fitbitapp
.vrienden kan je uitzoeken die je interressant vind persoonlijk ken ik ze niet alleen mijn dochter die heeft ook een fitbit je kan er iedermoment in of uitstappen je bent anoniem net als hier op het forum de een zit op 5 draadjes en een ander geen dat ligt aan jezelf ik heb 16 vrienden ik heb ze op het gemiddelde aantal stappen uitgekozen van 10000 stappen

Kijk maar bij fitbit community

ja ik heb een fitbit en de fitbitapp, maar het is mij nog niet duidelijk hoe ik in een groepje kom. Moet hiervoor ff een hulplijn inschakelen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 mei 2020 17:19    

Reageer met quote
Logano en lizanx hartelijk bedankt voor jullie antwoord.
logano het kan mijn verhaal wel zijn...
Het heeft me aan het denken gezet en ik moet jullie gelijk geven.
Ik vind wandelen leuk, fietsen ook en minder leuk vind ik crosstrainen maar ik heb dat ding nu eenmaal in de schuur staan dus wil ik er ook wel gebruik van blijven maken, ook zwemmen vind ik wel leuk maar alleen bij heet weer. Cool
Ik ga aan de slag, ook heb ik mezelf veel huishoudelijk werk geloofd. Cool Ik ga vandaag bedden verschonen, morgen vitrages wassen en ramen zemen, woensdag de keukenkastjes uitsoppen.
En dan misschien sávonds een wandeling of fiets tocht.
Ik geloof dat ik er weer zin in ga krijgen dank zij jullie.
Zo fijn he zo'n sprintje.

Laatst aangepast door Stevelina op ma 18 mei 2020 10:24, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Stevaline
Het huishouden moet je niet onderschatten je beweegt heel veel en alle spieren komen in beweging ik ben het ook met logano en lizanxs eens een sport opzoeken die jij leuk vind maar ik begrijp het wel ik heb zelf ook een Crostrainer en doe er heel weinig op dat vind ik zonde dus als de tijd er rijp voor is probeer ik dit weer te hervatten met een leuk muziekje erbij ofzo

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 9:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 21 van 28