Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lunahlee schreef:
Welkom!

Hier vandaag gewerkt druk bezig geweest in de tuin. Voor het huis druk bezig met gras uithalen Rollende ogen wat een zwaar werk... en achter thuis onkruid tussen de tegels weg.

Morgen weer verder met het gras. Dit weekend staan er weer wandelingen op de planning.

Ook lekker bezig toch?! en je krijgt wel meteen eer voor je werk, want het resultaat is direct te zien. Dat vind ik altijd wel fijn als je met een rot klusje bezig bent Lachen Dan weet je waarvoor je het gedaan hebt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2020 8:01    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Logano dat klopt zeker!! Het gras is eruit en mijn handen vol blaren maar het is weer netjes! Het was inmiddels meer paardebloem en onkruid dan gras. Nu nog goed om ploegen en dan langzaam bloemen erin als het minder droog wordt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2020 11:19    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
ik heb inmiddels al mijn doelen goed onder controle --> gezond eten door de dag, koolhydraatarm, portiegrootte is goed. Avondeten gaat nu probleemloos, sporten ook

Ik heb alleen nog 1 groot probleem over wat ik er maar niet uit krijg en dat is het snacken 's avonds. En dat verpest echt de helft van mijn goede werk.... Iemand daar tips voor?

Mijn vriend en ik gaan nu proberen om het gewoon niet in huis te hebben. Maar voor hem is dat wel ook vervelend aangezien hij het niet nodig heeft om een heel strak regime te volgen. Ik ben zoekende.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2020 15:52    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mijn doel is regelmatig te wandelen, en probeer min 1 uur per dag te wandelen.
Vandaag eet ik asperges, en hoop niet dat ik vanavond ga snacken want de laatste tijd doe ik dit teveel

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 25 apr 2020 16:45    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Ik heb zelf niet zoveel last van avondsnacken. Ik eet voldoende avondeten en ik drink ‘s avonds heel veel thee in een groot glas. Misschien dat dat helpt. Ik hoor ook wel eens dat mensen bij trek hun tanden gaan poetsen, andere bezigheden zoeken of eerder naar bed gaan. En zoals je zelf zegt, geen lekkere dingen in huis halen die je heel lekker vindt. En dan kun je voor je vriend wel dingen kopen die jij minder lekker vindt. Maar het blijft lastig hoor.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 26 apr 2020 23:26    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik vond het ook altijd moeilijk om sávonds niets te snacken.
Nu snack ik nog steeds maar dan gezond, zoals tomaatjes, komkommer of gewoon kwark met een handje noten er in en verder veel drinken, alleen moet ik dan wel s'nachts een keertje mijn bed uit, Rollende ogen maar dat heb ik er voor over.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2020 8:29    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Inderdaad jezelf aan proberen te leren om iets anders te snacken wat gezonder is. Misschien langzaam afbouwen zodat het gemakkelijker wordt om je daar aan te houden.

Of die tip van thee drinken is ook een goede ja. Zo had ik gisteren avond nog trek in iets in de avond. Een lekkere kop kruiden thee op en m'n drang naar dat lekker was verdwenen door de smaak van de thee.

Ik merkte dat ik minder snackte in de avonden dat ik iets te doen had. Als ik bezig was met iets of met iemand had afgesproken noem maar op, dan dacht ik niet aan het eten en pakte ik ook niks.

Vanochtend wat uitgeslapen, ontbeten en daarna een body pump workout gedaan. In het begin dacht ik wel.. pff dit is zwaar wakker worden zo. Maar naderhand geeft het wel een lekker gevoel dat de hele dag nog duurt. Lekker die spieren die e hele dag nog een beetje nawerken van je workout.

Eindelijk bericht binnen dat m'n skeelers aankomende week binnen zullen komen. Had al wel verwacht dat de vertraging langer zou duren dan ze hadden aangegeven. Maar dat geeft ook niks. Hopelijk zitten deze skeelers beter en zijn ze minder pijnlijk zodat ik lekker na het eten nog effe een rondje kan doen. Ik wil naast 2 work outs in de week dus dat skeeleren doen, en niet in plaats van een workout. Dat wordt mijn doel! 3x een sport moment in de week. Langzaam opbouwen en daar een gewoonte van maken Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 27 apr 2020 22:51    

Reageer met quote
Goedzo stevelina tomaatjes en komkommers is veel gezonder natuurlijk ik moet de lekkere dingen gewoon niet in huis halen nu ik 1 x in de week boodschappen doe sla ik daar meer van in de laatste keer Belgische bonbons had ik voor de krantenman gekocht en je raad het al alles zelf opgegeten in 2 dagen

logano wat beweeg je veel en nu skeeleren hoop voor je dat je ze snel binnen hebt .je zou wel veel verbranden op dag.
Zondag had ik maar liefs 2.896 callorieen verbrand voor mijn doen erg veel.

De laatste 2 dagen boven de 10.000 steps gehaald probeer het deze week vol te houden. Ik eet de laatste tijd extra eten Gisteren een pizza in de oven terwijl ik al gezond de rest van de dag bezig ben daar baal ik erg van.

Wordt langzaam zwaarder dat mag niet ik moet in mijn zomerkleren kunnen ik heb de dozen al tevoorschijn gehaald van zolder verschillende zaten veel te strak en ben bang dat ik in sommige kleren niet in kan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2020 8:10    

Reageer met quote
Hoi logano je schreef”””””””” Ik ben ergens begonnen waar ik in een infra rood cabine oefeningen moest nadoen van een filmpje. De instructrice deed ze voor, deed ze met je mee en hield je ook in de gaten of je ze goed uitvoerde. Naderhand nog even op de hometrainer en ik had een voldaan gevoel. “””””””

Heb je een eigen infraroodcabine of is dat zo,n speciale .Waar kan ik die filmpjes vinden, ik hoorde dat je daar vlugger vet door verbrande klopt dat,

Een fijne dag iedereen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2020 8:29    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Stevelina, je hebt een goede vervanging gevonden voor de avondsnacks. Let wel op de noten, hier zitten veel calorien in.
Logano, jij bent lekker aan het bewegen. Hier zal ik de skeelers ook eens afstoffen. Lang geleden dat ik geskeelerd heb.
Ina heb je genoten van de pizza? Nu weer schouders eronder en door!

Ik ben nog lekker een dagje vrij. Ik ga zometeen mijn kelder eens opruimen en kijken wat er weg kan of op moet. Gisteren aten we stamppot van Chinese kool maar dat was niet zo’n succes. Nog ff iets bedenken voor het eten van vanavond. Fijne dinsdag! [/b]

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2020 9:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 14 van 28