Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen lente

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat fijn dat je vriend je aangemoedigt hebt om toch te gaan sporten Logano. En dat je het toch hebt gedaan.
Jammer dat er geen les was en dat je favoriete juf er mee op houdt.

Goed zo Lisa 5 km, is een mooi stukkie. Het kan zijn dat je wel cm, verliest ipv gewicht.
Ik weet niet of jij ook cm, bij houdt?
Ik wel dan blijf ik gemotiveert als ik niets of weinig ben afgevallen maar wel cm.
Ik ben deze week.4 ons kwijt en 3 cm, bij elkaar.
Ben er blij mee.

k heb deze week 4x 10 min. op de crosstainer gefietst, 55 minuten gewandeld en 50 minuten gefietst bij elkaar.
Ik begin nu al te merken dat ik niet meer over wil slaan qua bewegen.
Dat gevoel is lang geleden dat ik er geen vrede mee had dat ik geen extra beweging genomen hebt, nu "moet" ik het gedaan hebben.
Het voelt goed, mijn conditie is iets beter dan vorige week.
Vandaag en morgen neem ik rust wat bewegen betrefd, rustig aan opbouwen, want voel mijn voet en knie.
Maandag wil ik het weer gaan doen, misschien naar de 15 minuten en misschien houd ik het voorlopig nog wel op 10.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 apr 2021 8:01    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Qua beweging gaat het hier wel goed.
Vorige maand totaal 361142 stappen gezet en 5x in de week een workout gedaan. Deze maand probeer ik weer rond hetzelfde aantal stappen te komen, maar denk dat het wel minder gaat worden. Wanneer de kinderen vakantie hebben, loop ik ook veel minder.
Ik probeer wel doordeweek mijn workouts te blijven doen.
Deze maand ben ik gestart met de bikini body mommy challenge. Is een 90 dagen challenge. Daarnaast nog elke dag een abs workout en nog een korte erbij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 apr 2021 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Kenza
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Hello!

Allemaal wel goed bezig als ik dat hier zo lees Lach. Top!

@Logano: ik begrijp wel wat je bedoelt met dat gewicht weinig zegt. Ik hou ook mijn centimeters bij, want soms heb je weken dat je niets verliest in kilo's, maar dat je toch centimeters kwijt bent. Dus dat motiveert wel. En inderdaad BMI, vetpercentage, omtrekken, .. het zijn allemaal maar indicaties. Mijn BMI is veel te hoog, namelijk 33, maar ik heb dan wel een taille van 82 cm en volgens zo'n vetpercentage meting, heel weinig visceraal vet (dus weinig vet tussen de organen). Dus jah ..

Meestal voel ik me echt goed in mijn vel, het is pas wanneer ik probeer af te vallen dat ik me plots dik ga voelen Erg blij. Maar goed .. we proberen dat te negeren en gewoon verder te doen. HEt is waarschijnlijk een trucje van mijn hersenen om niet meer te dieten Erg blij.

De komende periode wordt wel lastig. Ik ben echt een chocolade fan en morgenvroeg komt hier de paashaas. Wordt een hele uitdaging om eraf te blijven.

Ik ben op vrijdag na, al elke dag 5km gaan wandelen, maar ik vind er maar weinig aan. Het is echt een opgave en achteraf krijg ik niet echt die after-sport-rush die je soms bij andere sporten hebt. Maar met de fitness die al sinds oktober toe is, is er niet veel alternatief. En een wandeling is beter dan niets denk ik dan.

Qua eten lukt het wel, maar wij hadden hier donderdag de eerste bbq van het jaar Lach. Teveel gegeten natuurlijk, geen dessert ofzo, maar wel een halve fles wijn Uitlachen . Proberen dat we de rest van de week toch wat flinker kunnen eten.

Nog heel veel succes iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 apr 2021 20:47    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Net 13,5 km gaan wandelen. Cool
Het deed me zo goed. Even buiten en zonder kibbelende kindjes Erg blij

Deze week ook al veel gewerkt. Beetje volksverhuis.
Dochter naar haar nieuwe kamer. Dus samen met haar al haar spullen bekeken en gesorteerd.
Jongste zoontje gaat naar haar oude kamer. Deze ben ik nu van roze naar groen en blauw aan het verven. En ook zijn spullen moeten we sorteren en verhuizen.
En dan bij eens tweede kind, volgende week staat ook zijn kamer op de planning. Dus werk genoeg...twee weken vakantie, ze zullen vliegen.
Als ik nog tijd heb, wil ik ook graag de inkom herverven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 04 apr 2021 17:36    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Onze kleindochter is vandaag jarig,
1 jaar alweer ondanks de Corona en je niets mag gaat de tijd toch snel.
Vorig jaar werd ze bij 38 wk ingeleid.
Onze kleinzoon sliep bij ons, s'avonds km half 6 krijg ik nog een appje nou dit gaat wel tot morgen ochtend duren.
6 uur belt ze lachend op, kzrg nou het ziet er nog niet naar uit dat jij gaat bevallen, doet ze haar telefoon op zij ligt dit meisje al in de armen. HAILEY Xienna Jules dikke 8 pond
kzeg hoe dan, ja ging ineens heel snel.
Mocht er pas naar toe als de kraamhulp weg was.
Helaas nu nog steeds Corona aanpassingen.
En nu gaan we haar verjaardag al weer vieren.
Tijd gaat echt heel hard pff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2021 9:10    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Winter vandaag! Toch lekker naar buiten. Winterjas aan en wandelen maar. ruim een uur in sneeuw hagel en harde wind. Ik hou het allemaal bij op de ‘Ommetje app’. Nu toch al 22 dagen elke dag minimaal 20 minuten (meestal ruim het dubbele) gewandeld. . Het wordt een gewoonte en daar is niets mis mee. In weer en wind.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 apr 2021 17:36    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Beuntje: Knap hoor, als ik dat weer zo van gisteren zag dan had ik niet echt het animo om lekker naar buiten te gaan om te wandelen. Super goed dat jij wel gaat door weer en wind!

@Shakena: Stiekem gaat zo'n jaar toch snel voorbij inderdaad. Pas is mijn nichtje ook alweer 1 jaar geworden. Dan hebben we met pasen verdeeld gevierd. Ze kan al lopen, wat woordjes zeggen, dat gaat al helemaal snel haha. En ze veranderd zo veel, mooi om te zien Erg blij

@Lisa30: Dat klinkt al behoorlijk wat werk en beweging zo sjouwen en de kamers verven. Voorlopig ben je er dan wel inderdaad zoet mee haha. Goed voor de armspieren toch! Succes er mee de komende vakantie.

@Kenza: Bij mij is dat visceraal vet dan weer te hoog en mijn BMI is sindskort dan weer goed. Ik probeer het ook niet zo zeer meer afvallen te noemen, maar een gezondere levensstijl.
Ik heb een tijdje terug een methode doorgenomen, lazyfitgirl, en dat heeft me echt geholpen om van de dieetgedachte af te komen. En je geeft daar zelf uiteindelijk de invullen aan, dus toch op eigen kracht een nieuwe mindset.

Jammeer dat het wandelen niet zo leuk is. Kan me voorstellen dat je niet dat voldane gevoel hebt na een wandeling omdat het toch ander soort bewegen is dan bij de fitness. MAar misschien kun je het wandelen leuker maken, door een podcast of leuke muziek te luisteren onderweg?

@crazymoon: Lekker bezig geweest zo de afgelopen maand, behoorlijk wat stappen bij elkaar verzameld. Leuk zo'n challange, dat moedigt toch wel aan om iedere dag dan toch maar die workout te doen. Toppie!

@tantezus: Fijn dat je het bewegen/sporten in je ritme hebt gekregen en het nu niet meer wil overslaan. En fijn dat je merkt dat je conditie verbeterd en je dus al resultaat geboekt hebt Erg blij Ga zo door! Maar inderdaad ook voldoende rust nemen, want blessures liggen al gauw op de loer helaas.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 apr 2021 7:54    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Mijn beweegplan gaat goed.
Vr. 1 uur gefietst
Za. 1 uur gefietst
Zo. 80 min. gefietst
Ma. 50 min. gewandeld

Ik heb de ommetjes app geïnstalleerd, maar omdat ik meestal fiets, heeft dat niet heel veel zin. Weet iemand van jullie misschien een soortgelijke app, niet te ingewikkeld, die je ook voor fietsen kunt gebruiken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 apr 2021 9:06    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zucht.. gisteren begon de pijn behoorlijk terug te komen. Maar ik weet precies waar het nu zit en wilde dit dan ook vandaag bespreken met de fysio. Had mijn hoop er ook een beetje opgezet dat ze me vandaag weer goed op weg zou kunnen helpen. Helaas heeft ze net af moeten bellen omdat ze ontzettend verkouden is en getest moet worden. Dus voor nu de afspraak een week verzet en even afwachten of haar test dus negatief is ja of Nee.

Ik baal ontzettend, want nu zit ik dus de komende week met deze pijn en misschien wel weer erger. En ik heb echt geen flauw idee wat ik er tegen kan doen. Geen enkele rek oefening komt tot die plek, ik weet geen ontspannen houding.. moeilijke spier waar ik zo weinig mee kan en zo weinig over kan vinden.

Dit wordt een mentale zware week voor mij. Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 apr 2021 9:19    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zeker Logano, voor je het weet staat er een jongen aan de deur
Hahah

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 apr 2021 14:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Pagina 10 van 13