Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen lente

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@ logano, litteken is nu 7 maand dus denk dat ik t gewoon nog wat meer tijd moet geven en andere oefeningen moet doen.. vanochtend was de jongste om 6.00 uur wakker dus die de fles gedaan, me omgekleed en toen wat oefeningen gedaan. Maar merk wel dat doordat de oudste ook toen uit bed kwam ik elke keer onderbroken werd en t minder intensief is. (En veel langer duurt voordat je iets gedaan hebt.) maar op zich voel ik me nu wel prima, even kijken of ik vanavond helemaal doodop lig.. haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 12:24    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@esser:Kan me voorstellen dat het niet zo intensief sporten is als je afgeleid wordt tussendoor of niet volledig de aandacht bij je workout hebt. Je bent in ieder geval wel lekker bezig geweest. En als je weet welke oefeningen te heftig zijn voor je litteken, dan die misschien even overslaan of op een lager niveau uitvoeren.

---
Einde van de dag voelde ik me best goed en besloot ik om een xco workout te starten. Maar na een half uur was ik het eigenlijk al wel beu. Ik vond het saai, had ook niet het idee dat ik de oefeningen goed uitvoerde omdat ik totaal die spieren niet voelde die ik zou moeten voelen en de oefeningen waren me te snel. Als ik de oefening door had en meer focus op de uitvoering wilde leggen, gingen we alweer door naar een volgende oefening. Lachen

Nee niks voor mij. En wie weet doe ik het dus ook niet helemaal goed. Dus na 30 minuten afgezet, nog een kwartiertje mezelf flink in het zweet getrapt op de hometrainer en zo toch nog even wat conditie getraind. Nu de rest van de avond rusten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 mrt 2021 19:46    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag weer ff naar de fysio geweest.
M'n linkerknie is puntiger dan de goede knie. Er zit een bobbeltje op, nu wil hij daar maandag een echo van maken om te kijken wat het is.
Hij denkt dat het ws littekenweefsel is maar wil het wel zeker weten.
(Vanwege m'n verleden)
Ik ga het horen, voor nu lekker weekend
Straks m'n kleine vriendje van de crèche halen.
Zaterdag en zonder lekker relaxed.
Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mrt 2021 10:42    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Shakena: Oh dat klinkt ook niet al te best. Gelukkig kun je al snel terecht voor die echo en weet je snel meer.
Jij ook een heel fijn weekend gewenst!

--
Vandaag ging ook alweer een stuk beter. Al ben ik best duf en heb ik wat hoofdpijn waarschijnlijk door al die ibuprofen. Maar de komende dagen probeer ik het wel door te zetten, aangezien ik nu toch wel verschil begin te merken. Vandaag zelf niet zoveel pijn gehad waardoor ik het in de middag al vergeten was in te nemen.

Bodypumples net wat later ingestart, was totaal de tijd vergeten en de les was al begonnen. Squats gedeeltelijk gemist, maar later kwamen deze nog terug die echt killing waren. Ofwel, misschien maar beter dat ik het begin gemist had haha.

Sporten ging lekker, voel me goed en ga eindelijk eens met een goed humeur het weekend in. Ik hoop dat het zo goed blijft gaan.

Fijn weekend allemaal Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 mrt 2021 20:39    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dag allemaal,
Ik ben nieuw in deze sprint. Het is wel echt wat voor mij. Ben liever bezig met bewegen dan voortdurend bezig met wat ik eet (al let ik daar natuurlijk wel beetje op). Ben niet echt te zwaar maar 2 of 3 kilootjes eraf is net wat fijner en heb ik toch ook lange tijd gewogen.
Ik ben begin 50 (overgang ligt op de loer..) en heb een echte kantoorbaan (nu thuis natuurlijk) en zit de hele dag achter de laptop. Dus ik zit veel te veel.
Ik heb sinds deze week vanuit mijn werk de ‘ommetje-app’ van de hersenstichting. Zo stimuleren we elkaar om elke dag minimaal een ommetje van 20 minuten te maken. Dat werkt goed. Ik wandel dan meestal een half uur of meer. Daarnaast jog ik 3 x per week ong 4 a 5 kilometer. Afgewisseld met stukjes wandelen anders heb ik zo weer een blessure. Snelheid niet van belang. Ik probeer er een beetje betere conditie mee op te bouwen.
Ik lees graag wat jullie zoal ondernemen qua beweging en hoop dat ik daar ook weer wat nieuwe inspiratie uit kan halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 16:50    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Hier inderdaad, zoals voorgenomen, 5 dagen 45 - 60 minuten gefietst of gewandeld. Dus dat gaat goed. Het is niet altijd lekker weer om te gaan, dus ik hoop dat het wat langer kan worden als het beter weer wordt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 21 mrt 2021 18:19    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag gestart met 10 min, crosstrainen.
Nu hoop ik echt dat ik eens door zet.
Niet denken ik heb geen zin,maar gewoon doen., Erg blij
Alleen dan zal mijn conditie omhoog gaan.

Shakena dat klinkt niet zo best, ik hoop dat het over gaat en dat je er geen last aan over houd.

Logano, gelukkig dat je een paar dagen goede dagen hebt gehad.
Ik wens je veel meer van die dagen toe.
Rustig aan opbouwen en dan gaat het hopelijk snel weer beter met je.
Het is niet fijn dat je je duf voelt door die medicijnen, maar het helpt wel om je soepeler te bewegen, want anders ga je er naar lopen of zitten en dan gaat er ergens anders weer iets vast zitten en heb je daar weer last van...en dat wil je niet.
Probeer ff door te bijten.
Ik wil ff tegen je zeggen dat ik je een doorzetter vind.

Welkom Beuntje. je bent op zich heel goed bezig met bewegen.
Dat lijkt me echt stimuleren zo'n app.
Als je ff naar buiten bent geweest is de concentratie ook weer beter.

Vrolijk Vlindertje wat ga jij goed zeg.
Petje af.

Iedereen een fijne dag vandaag!

Volhouden is de enige mogelijkheid.Wees consuquent en houd je doel voor ogen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2021 8:49    
Man Weeggegevens   jan70

Reageer met quote
Ik loop al ruim een half jaar elke morgen voor 9 uur het "ommetje" van de Hersenstichting ......weer of geen weer.
Gisterenmorgen nog 8 km in de duinen hard gelopen en net nog een stuk door de polder gefietst en ruim 100 grutto's geteld!

Prettige dag verder!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2021 17:57    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat goed Jan, lijkt mij ook wel wat zo'n app.
Mooi he al die grutto s. Ik ben blij dat de lente weer in aantocht is, straks ook weer alle bomen in bloei. Prachtig.

Volhouden is de enige mogelijkheid.Wees consuquent en houd je doel voor ogen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2021 18:14    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Tantezus
Goed dat je begonnen bent met de crosstrainer! Erg blij

Kaia
Hoe gaat het daar?

Esser
Leuk zeg, nog zo een kleintje in huis!
Hoe oud is jouw ander kindje?

Monique
Hoe gaat het met jou?

Vandaag flink opgelet.
Wel een stressdag. Ik heb gewerkt tot 17u.
Daarna doktersafspraak voor onze 6 jarige.
Daarna een covid test laten nemen op spoed.
Tegen 19u30 waren we eindelijk thuis.
Morgenvroeg zouden we al resultaat hebben.
Ik ga ervan uit dat het negatief is. Hij is gewoon verkouden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 mrt 2021 21:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 4 van 19