Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen lente

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Vrolijkvlindertje: Wat vreemd dat het inloggen bij Strava niet lukt. Op de site staat er toch ook echt dat je je gratis kan registreren namelijk: https://www.strava.com/register/free?cta=sign-up&element=global-footer&source=website_show

En bij mij en al mijn vrienden werkt Strava gewoon ondanks dat iedereen de gratis versie gebruikt. Wellicht gaat er bij het aanmelden of registreren toch iets verkeerd? Een bepaald vinkje wat je moet uitzetten? Of misschien krijg je de volledige versie 30 dagen op proef en schakelt hij dan over naar de gratis versie, of je kan kiezen om een abonnement af te sluiten. Dat gebeurt ook vaak bij programma's waarbij abonnementen zijn gekoppeld, dat ie na de proef periode automatisch omschakelt naar de gratis versie tenzij je het abonnement op tijd afgesloten hebt.

Het is in ieder geval zeker dat het gratis te gebruiken is, dat weet ik in ieder geval wel!

@Esser: Zo heeft iedereen even zijn off-days. En soms is het gewoon even nodig om je rust te pakken of even niet te streng zijn voor jezelf. Goed at je het ritme weer gaat oppakken en er weer voor wil gaan! Succes Erg blij

@Ine61: Goed bezig geweest zeg, en ondanks de regen toch een flinke wandeling gemaakt. Zou dan zelf al gauw afhaken haha.

---
Gisteren na het werken 45 minuten op de hometrainer gefietst met een pittig programma. Een programma waar mijn conditie echt op de proef werd gesteld, maar het ging al een stuk beter dan de vorige keer. Ook was mijn vriend op zolder aan het hobby'en en die zat me af en toe wat aan te moedigen op een grappige manier. En dat zorgde er voor dat de 45 minuten zo voorbij waren.
Daarna nog een buikspierkwartier gedaan. Al met al een fijne workout gehad en voelde me voldaan.

Vanmiddag weer fysio, kijken of ze me kan helpen met mijn huidige klachten. Van de week eens kijken of ik in de avond een ronde kan skeeleren ja of Nee, afhankelijk van het weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 apr 2021 8:06    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
 Hier loopt het niet schitterend.
De weegschaal is niet zo goed gezind.
Ik negeer de paaseitjes nu volledig. 

Zondag wel 9km gaan wandelen.
Ik hoop op een gelijkstand tegen zaterdag.
Nu is het nog +1kg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 apr 2021 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lisa, bij mij gaat het goed maar bij jou toch ook, toch maar eventjes 9 km gelopen petje af hoor, kilootje gaat er wel weer vanaf

Loop nu steeds gemiddeld 10.000 stappen waarvan elke morgen rond 7:00 uur mijn “”ommetje “” van 45 min , en ik ben weer begonnen op mijn bellicon

Logano,
Jij bent fanatiek, hometrainer, buikspieroefeningen, i

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2021 5:51    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Nou die knop is om.. rustig aan gedaan, maar ohh wat blij met mijn groene vakje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2021 6:59    
Vrouw Weeggegevens   beuntje
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Pff. Ben moe en ga zo nog tennissen. Heb al 6 km gehold vandaag en ben 14000 stappen verder. Heb nog niet op de weegschaal gedurfd deze week. Wel veel bewogen maar ook allerlei lekkere dingen gegeten. Morgen dan maar even kijken wat de schade is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 apr 2021 16:33    
Vrouw Weeggegevens   Kenza
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Intermittent fasting

Reageer met quote
Weegmoment vandaag, op 1 week 300gram kwijt... Beter dan niets zeker.

Ik heb wel wat aan de chocolade gezeten deze week. Die paaseitjes toch eh...
Onze kinderen zijn overal bij de familie mogen gaan paaseieren ophalen, ik hoop dat ze snel op zijn Erg blij.

Wandelen heb ik deze week niet veel gedaan, het was echt geen fijn weer.

Maandag terug school. Wij hadden hier 2 weken vakantie en staan momenteel pas op om 9u30... Dat wordt aanpassen Geschokt. Maar wel goed dat er terug in ritme in komt denk ik.

Veel succes nog iedereen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 9:03    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Hallo allemaal.
Ik ben al een week niet fit.
Kort ademig alles doet me zeer.
Geen Corona, maar wel extra puffers gebruiken.
Waarschijnlijk door het klimaat en ben een Astma patiënt.
Zal wel een x over gaan.
Man lief straks testen voor Corona.
We gaan het horen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 apr 2021 12:02    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Esser gefeliciteerd met je groene vakje, en Kenia jij ook en idd beter iets dan niets. Shakena vervelend kort ademigheid, ik heb pollenallergie alleen van div bomen in het voorjaar gelukkig maar een korte periode, hoop dat de test van je man goed is. Beuntje wat een bezige bij ben je
.

Bewegen gaat goed nog steeds rond de 10000 stappen per dag
De bellicon af en toe 10 min .
Wandeling elke morgen met de ommetjes app van 40 tot 45 min deze week.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 5:49    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo allemaal!

Hier weer begonnen met het letten op mijn voeding en bewegen hoort daar ook zeker bij. Ik ben niet groot Lach en daarom staat mijn streefgewicht voor dit sprintje op 52 kilo. Ik mag dan dus 2,4 kilo afvallen. Dat moet volgens mij te doen zijn.

De laatste keer dat ik zo zwaar was, was na mijn bevallingen Schaam Schaam Schaam Schaam .

Ik heb niet alles gelezen, maar ik ga in ieder geval 2x per week een lange wandeling doen en 2x per week HIT. Deze week van beide al 1x gedaan. Of al... Het is al vrijdag haha. Dus dit weekend nog even flink aan de bak.

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 6:25    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
eeh manlief is negatief getest.
Had het ook vreemd gevonden als hij positief getest zou zijn.

Nou ik blijf redelijk stabiel kwa gewicht
Blijf lekker schommelen tussen 72 en 73 is in principe goed

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 9:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 13 van 19