Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen lente

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gistermiddag mijzelf een schop onder m'n kont gegeven.
Heb 1uur en 15 min gelopen.
Achter af toch wel weer lekker.
Vanmorgen thuis gesport weer met lucy Windham.
En de kleinkinderen komen straks dus dat word nog een work out.
Dochter en schoonzoon moeten werken dus mag ze vanaaf ook bij hun thuis op bed liggen.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021 10:35    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
vrolijkvlindertje schreef:
Eergisteren en gisteren elk ruim half uur gefietst.

Strava is niet gratis? Alleen de proefperiode? Ik heb een andere app gevonden, maar de eerste keer gaf die de eerste 1,5 km niet aan. En verder ging ik gisteren tijdens het fietsen even kaas en eieren en eieren halen, maar de tijd tikte gewoon door en dus ging ook mijn gemiddelde snelheid omlaag. Stopt de tijd bij Strava wel, automatisch, als je niet beweegt?

Strava kun je gratis gebruiken, dat doe ik ook. Maar inderdaad je kunt je abonneren en dan heb je wat meer functies op de app. Ik gebruik het voor het skeeleren en mijn vriend heeft het ook een jaar gebruikt voor het mountainbiken en dat gaat prima.
Strava herkent wel dat als je stilstaat de tijd uiteindelijk niet wordt meegerekend. Maar ik heb bijvoorbeeld strava op mijn telefoon staan, en als ik dus op mijn skeelers op tijd moet afremmen voor een stoplicht of een auto die voorrang heeft.. tja dan gaat mijn gemiddelde snelheid ook flink omlaag.

Stel jij stopt ergens om een boodschap te doen en je hebt de app op jouw telefoon staan en die telefoon zit in je broekzak. Dan blijft ie beweging registreren. Je kunt wel gemakkelijk de app op pauze zetten bij strava en later weer op hervatten drukken. Dan registreert ie op dat moment even niets, tot je weer op hervatten drukt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021 12:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Crazymoon: Fijn hè om ineens een kleinere maat te kunnen shoppen! Ik merkte het ook goed aan broeken, maar kon het eigenlijk nog steeds niet goed geloven dat ik echt een maat kleiner pas.
In ieder geval goed resultaat geboekt hoor!

@Tantezus: Dat is wat minder dat je last krijgt van je knie. Misschien dan inderdaad toch net even te veel voor je lijf. En inderdaad een blessure wil je niet! Dan kun je het nu beter rustig aan doen en rustig aan aansterken. Misschien kun je leuke workouts vinden online die wat minder intensief zijn zodat je toch wel lekker in beweging bent? Zo heb ik die ook een tijdje gedaan toen ik met RSI in mijn arm zat. Dan gaat het niet zo zeer om de intensiviteit, maar dat je toch in beweging bent en niet alles zo stijf wordt.

--
Ik heb zelf gisteren een kleine wandeling gemaakt, maar zo'n 15 minuten denk ik. Vanavond bodypumpen, maar eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in. We gaan het zien of ik het dit keer wel een hele les kan volhouden.

Gewicht blijft al een tijdje hangen, maar daar heb ik geen problemen mee. Liever dat het blijft hangen dan dat het aankomt omdat ik want minder beweging heb. Ik hoop dat de fysio mij weer goed op weg kan helpen volgende week en dat ik dan weer lekker in dat sportritme kan komen. Dat zal er vast voor zorgen dat er weer wat beweging in komt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021 12:25    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig allemaal!

Ik heb de laatste 2 dagen even geen workout gedaan, wel veel gelopen maar had er even geen zin in. Wil als het lukt morgen wel even weer een doen omdat ik in het weekend altijd minder wandel dan doordeweek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021 18:11    
Man Weeggegevens   jan70

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@ Logano

Je hebt Strava heel duidelijk uitgelegd voor Vrolijk Vlindertje !!!!
IK gebruik de gratis versie al enkele jaren en het bevalt mij prima evenals mijn loop/wandel/fietsmaatjes.
Je ziet na afloop de route en je kan ook foto's toevoegen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021 19:31    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Jan70: Hier gebruiken onze vrienden ook Strava. Altijd wel leuk om te zien wanneer onze vrienden op pad zijn geweest en waar ze zijn geweest inderdaad. En zelf natuurlijk leuk om bij te houden hoeveel kilometers er afgelegd zijn met welke snelheid. Om jezelf uit te blijven dagen.

Al zou ik voor het skeeleren toch ook een hartslag meter er aan willen koppelen. Aangezien de wind enorme invloed heeft op de intensiteit van het skeeleren. Zou dan toch graag beter inzicht willen hebben in hoeveel ik verbrand tijdens een route. Maar ik denk dat het voorlopig gewoon alleen bij de app Strava houdt. Ik voel naderhand wel of ik uitgeput ben ja of Nee haha.

--
Zojuist de bodypumples afgerond. Halverwege toch wel weer even een moment dat ik er helemaal geen zin meer in had, maar toch doorgezet en de les afgerond. Ik had een les terug gekeken van 2 maanden geleden. Aan het eind zaten pittige buikspieroefningen in die ik destijds niet voor elkaar kreeg. En dit keer kon ik ze aardig bijhouden dus ik merkte al iets van verbetering ten opzichte van 2 maanden geleden. Toch wel weer even een oppepper.

Nadeel, iets in mijn bil vond het toch niet helemaal leuk vandaag. Maar kan moeilijk een rekpositie vinden om de spanning uit die spier te halen. Dadelijk nog maar eens met een fysio balletje tegen de muur aan gaan staan, wellicht dat dat helpt.

Komend weekend in ieder geval spierpijn in de benen, dat weet ik al wel Lachen

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021 19:40    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Dank jullie wel voor jullie uitleg en ervaringen. Dan ga ik nog maar eens Strava proberen. Vandaag een uur gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 09 apr 2021 20:44    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Nou zelf de afgelopen 2 weken veel te weinig bewogen en veel te veel gesnaaid.. nu wil ik er en weer voor gaan,, die mindset moet weer om...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 apr 2021 17:58    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Vanmorgen in de regen drie kwartier gewandeld met de honden het was heerlijk en gisteren ook de 10000 steps gehaald. Vandaag hoop ik op meer .

Esser bij mij is weinig bewegen en teveel snaaien ook van de baan en nu ga ik er ook weer voor.

Jij ook succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2021 7:15    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Nou Strava lukt niet, ik moet toch echt eerst een proefperiode en daarna betalen. De andere app gaat nu wel, als ik maar doorloop of fiets. Ik kwam van de week ook nog een andere app tegen, ik zal eens nakijken of die ook meetelt als je niet beweegt.

Vanmiddag 1 uur, 4,5 km gewandeld

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 11 apr 2021 17:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 12 van 17