Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb deze week 'vakantie' en doe daardoor minder aan beweging, we zijn overdag veel erop uit. Ook omdat ik meer pijnklachten heb dan voorheen loop ik minder..
Wanneer volgende week alles weer 'normaal' (nou ja...) is probeer ik weer meer in een ritme te komen. Dan zal ik activiteiten echt moeten gaan verdelen over de dag om het minder belastend te maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 12:45    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Lady Blue schreef:
Halve kilo eraf deze week, blij mee Lachen

Ik ook Erg blij

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 13:12    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lekker bezig meiden.... ik heb morgen mijn weegdag en het wordt vast een mooi groen hokje Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 14:57    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Lekker bezig allemaal. Ik heb een workout van 15 minuten gevonden op YouTube met een kettlebell. Dat doe ik als mijn computer ‘s morgens aan het opstarten is. Naar mijn idee stelde de workout niet zoveel voor, maar ik heb nu spierpijn in mijn bovenbenen. Te vaak schiet er mijn middagwandeling bij in. Ik gun mezelf de tijd er niet voor en werk maar door. Ik moet de komende week gewoon om 12.30 uur mijn wekker zetten en naar buiten gaan.

Kettlebel is inderdaad toch intensiever voor je lijf dan dat je eigenlijk op dat moment denkt. ik heb er thuis ook eentje staan maar doe er eigenlijk niks meer mee, en dat terwijl het eigenlijk heel handig is voor een korte workout met maximaal resultaat.

Ik herken je helemaal in het maar door blijven werken. Inmiddels werk ik weer op kantoor en dat doet me goed. Van het thuiswerken was ik continu met het werk bezig.. het idee dat je toch een uurtje extra moet omdat je voor je gevoel niet zo productief was. Of idd nietje pauzes nemen en maar door blijven gaan. Een goed idee om een wekker te zetten lijkt me!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 20:45    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
Voor mij deze week een mooi groen hokje en ik ben er erg blij mee, 1,6 eraf cheerleader cheerleader

Voor iedereen heel veel succes voor komende week Kampioen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 4:51    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wow Marina! Supergoed gedaan! Ik ben gelijk gebleven. Nu meteen sporten want volgende week graag groen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 8:56    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteravond nog een half uurtje wezen skaten.
Logano > die afstanden wat jij aflegt is echt bizar lang haha.
Gister een rondje van 2.5km en ik had er zin in en dacht ik ga vandaag 2 rondjes. Maar na 1 rondje liepen mijn benen helemaal vol en kwam ik amper meer vooruit haha
Omdat het nog erg wennen is skate ik erg krampachtig toch nog wat bang om te vallen enzo dus heb toch maar beschermers aangeschaft. Maar het kost veel energie als je niet ontspannen aan het skaten bent. Dus van de week maar nog een keer oefenen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 9:39    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig allemaal!
Mooie resultaten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 9:41    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Goede berichten!
Succes allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 14:22    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag 7,5 hardgelopen en 3,5 km gewandeld (zou 11 hardlopen maar het lukte niet, warmer dan ik dacht).
Na het douchen nog een stukje gefietst voor verse eieren en aardbeien. Rest van de dag lekker in chillmodus in de zon met een boek.
Vanavond filmavond (vaste prik met onze kinderen) maar met aardbeien en geroosterde kikkererwten ipv chips en chocolade).
Weer een voordeel van online boodschappen, ze kunnen pas maandag komen dus de filmavond wordt een gezonde variant!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 14:48    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 6 van 24