Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Top week gehad, ma en woe avond crosstrainen 30min.
Donderdag avond 5km gewandeld.
Goed op mijn eten gelet, blij met weer wat resultaat.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 7:50    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Goed bezig zou ik zeggen @lady blue
Onze vakantie zit er op, gister nog wezen pannenkoeken eten.
Maandag weer aan de slag met kha, sporten en lopen heb er zin in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 aug 2020 9:12    
Vrouw Weeggegevens   Lawi
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Nou dat is jammer 0kg. Maar ja in 1maand heb ik er al 1,5kg afgekregen. Hopelijk volgende keer beter. Vanaf komende week wordt het 3 keer per week sporten. Ik hoop het vol te houden zo. Hoe is het bij jullie gegaan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 23 aug 2020 7:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff gewicht neemt toe, maar ben deze week weer begonnen met 5 dgen in een week sporten.
Dus hoop dat de weegschaal volgende week positief gestemd is.
Gaat niet geheel makkelijk als je 6 wk niets heeft mogen doen pfff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 8:47    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Pfff gewicht neemt toe, maar ben deze week weer begonnen met 5 dgen in een week sporten.
Dus hoop dat de weegschaal volgende week positief gestemd is.
Gaat niet geheel makkelijk als je 6 wk niets heeft mogen doen pfff

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 aug 2020 8:47    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
En weer terug van vakantie. We hebben genoten en heel veel gefietst en gewandeld, dit ter compensatie van het goede leven, wat veel teveel koolhydraten bevatte Schaam Schaam

Blij met mijn groene vakje deze week en het eindresultaat van dit sprintje Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2020 8:28    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
En weer terug van vakantie. We hebben genoten en heel veel gefietst en gewandeld, dit ter compensatie van het goede leven, wat veel teveel koolhydraten bevatte Schaam Schaam

Blij met mijn groene vakje deze week en het eindresultaat van dit sprintje Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2020 8:28    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat zijn jullie allemaal goed bezig geweest zeg! Trots op jullie!

Hier heb ik nog steeds moeite met opstarten na de vakantie. De eerste week was echt afkicken van de suikers, na de eerste paar dagen zat het ritme er gelukkig al weer wat beter in. De extra kilo van de vakantie was er einde cn de week weer bijna vanaf. Ik kei blij natuurlijk!

Maar toen een slechte dag en er zat gelijk 1,5 kilo weer aan. Voornamelijk vocht tekort maar ik ben de hele week al aan het sukkelen en enorm aan het schommelen in m'n gewicht. Voel me ook enorm opgeblazen. Ook op het werk heb ik zorgen en maak ik me druk om mijn project dat een collega verprutst heeft. Dat wil ik graag weer rechtzetten, maar eigenlijk neem ik dan te veel hooi op m'n vork.

Hopelijk is daarom mijn lichaam zo aan het schommelen en komt ie weer tot een stabiel niveau als ik weer wat rust heb in m'n hoofd.

Het sporten heb ik ook weer opgepakt. Al enkele keren geskeelerd en gisterenavond weer bodypump gedaan. Even op een lager niveau zo na de vakantie, heb er toch lekker spierpijn van dus goed m'n best gedaan.

Zit nu nog te twijfelen om te skeeleren. Het heeft hier gisterenavond zo enorm veel geregend dat ik bang ben dat de meeste asfalt wegen nog te nat zijn en te glad zijn voor die kleine wieltjes.

Wel jammer als dit weer zo blijft doorzetten, dan is het skeeler seizoen wel een beetje afgelopen..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 aug 2020 9:27    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gister nieuwe sport artributen er bij gehaald hahaha .
Zo.n ding waar je op moet staan en dan proberen je evenwicht te houden. En een soort halter die je rolt over de vloer voor je buik rug en armen.
Gister nog even lekker gelopen,vandaag word het niet vannacht erg last van mn fybro/neuropathie.Morgen weer proberen. heb dan wel om 9 uur een vergadering dus daarna maar ff thuis sporten. Deze maand 3 verjaardagen, woensdag 2 sept ben ik zelf jarig, 19 sept manlief 26 sept onze dochter

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 aug 2020 13:46    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zaterdag niet meer geskeelerd. Had ook nog voldoende spierpijn van de bodypump les.

Blessure begon hevig op te spelen en ben het helemaal beu die pijn. Bij de dokter geweest om in ieder geval te checken of het geen hernia is, aangezien de klachten behoorlijk in de buurt komen. Gelukkig is het dat niet en moet ik weer naar de fysio. De dokter wenste me al succes want het zou erg pijnlijk gaan worden. Maarja die zenuw die nu klem zit doet ook ontzettend pijn al zit of lig je ontspannen. Dus ik bijt wel op m'n tandjes.

Gisteren gaan skeeleren, 17km. Vriendin heeft niet zo'n hoog tempo, dus het was lekker rustig aan voor mij. Misschien ook maar even goedzodat ik niet te veel overbelast.

Morgenavond weer bodypump. Verder nog geen sportmoment ingepland.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 sep 2020 10:10    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24
Pagina 24 van 24