Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
We zijn lekker een paar daagjes weg geweest, we zijn naar Nunspeet geweest. En in Elburg hebben de christelijke Zandverhalen bezocht wauw echt mooi knap hoe ze dat hebben gemaakt. Dus je snap niet echt op de lijn gelet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 14 aug 2020 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Lawi
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Reageer met quote
Hoi, misschien belachelijk om mij aan te melden in de laatste week van het sprintje,maar ik hoop eigenlijk mee te liften naar een volgend sprintje. Ik ben 38 jaar en heb deze zomer eindelijk eens besloten door te pakken en ben nu 2x per week op de sportschool aan het zumbaBBB-en en spinning aan het doen. In september ergens komt daar nog 1x per week jazz dansen bij. Dat is wat minder actief maar deed ik al het afgelopen jaar. Ik ben de zwangerschapskilo's nu wel zat en wil weer terug naar 74kg. Voor mijn 3 kinderen (8 jaar geleden) woog ik dat.
Hopelijk mag ik nog meedoen en daarna bij een vervolg aansluiten. Zo niet dan ben ik niet boos als ik wordt verwijdert
Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 aug 2020 22:54    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
odeknetters, dit gaat niet goed. Maar op een of andere manier kan ik me er ook niet toe zetten om op te letten,manlief heeft nog vakantie die gaat volgende week weer beginnen,ik hoop dat ik het dan weer kan opletten.
Mag van mijzelf geen 75kg worden dus ik moet echt aan de slag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 9:04    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Heb gister wel weer 45 min gelopen, en buik en benen getraind, borst durf ik nog niet aan. Vanaaf lopen met manlief.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 9:07    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hej allemaal. Ik ben net ingestapt, maar ik zie dat dit sprintje nog maar 1 week loopt hierna haha. Nou ja. Ik ben Hadassa en ik ben weer begonnen met hardlopen. Was een jaar geleden, vond het wel weer tijd ;-).

Ben weer iets zwaarder dan eerst, niet te zwaar, maar ik wil gewoon graag weer fitter worden (en iets lichter).

Wat voor sport/bewegen doen jullie?

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 17:22    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Firegirl,

Leuk dat je erbij bent,ook al is het voor een weekje.
Ik sport normaal 5 dgen in een week thuis via YouTube maan/dinsdag via youtube woensdag loop ik ongeveer 3 kwartier tot een uur dond /vrijdag sport ik weer via YouTube.
Aangezien ik 4 wk geleden geopereerd bent , ben ik deze weel het lopen weer wat serieuzer aan het oppakken.
Maandag ga ik weer het andere sporten oppakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 19:11    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
shakena schreef:
Hoi Firegirl,

Ik sport normaal 5 dgen in een week thuis via YouTube maan/dinsdag via youtube woensdag loop ik ongeveer 3 kwartier tot een uur dond /vrijdag sport ik weer via YouTube.
Aangezien ik 4 wk geleden geopereerd bent , ben ik deze weel het lopen weer wat serieuzer aan het oppakken.

Wow fanatiek zeg! Ik loop 3x in de week hard en ben gisteren weer begonnen met mijn dagelijkse buikspieroefeningen. Heb een stok achter de deur nodig ;-).

Wat voor operatie heb je gehad? Lijkt me pittig om dan het sporten weer op te pakken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 8:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
firegirl schreef:
shakena schreef:
Hoi Firegirl,

Wow fanatiek zeg! Ik loop 3x in de week hard en ben gisteren weer begonnen met mijn dagelijkse buikspieroefeningen. Heb een stok achter de deur nodig ;-).

Wat voor operatie heb je gehad? Lijkt me pittig om dan het sporten weer op te pakken.

Goeiemorgen fire gril,
Pittig om het sporten weer op kan pakken, Nee hoor ik sta te poppelen,
Wil heel graag gaan beginnen.
Heb een herstel ok gehad van aangedane borst, dus liposuctie/lipofilling het vet hebben ze uit allebei mn benen gehaald.
Benen mag ik al spoet en maar borst moet ik wachten tot 14 sept, moet dan naar de PC dan hoor ik of ik ook borst mag belasten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 9:27    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
shakena schreef:

Goeiemorgen fire gril,
Heb een herstel ok gehad van aangedane borst, dus liposuctie/lipofilling het vet hebben ze uit allebei mn benen gehaald.
Benen mag ik al spoet en maar borst moet ik wachten tot 14 sept, moet dan naar de PC dan hoor ik of ik ook borst mag belasten.

Haha fijn zeg! Ik vind sporten altijd een uitdaging maar probeer me er toch toe te zetten. Achteraf voelt het wel altijd heel erg fijn. Dat moet ik gewoon goed onthouden.

Ik hoop dat je snel goed herstelt en weer lekker mag sporten!
Let je ook op je eten of ben je voornamelijk veel aan het bewegen?

Hier begonnen met op de koolhydraten/suikers te letten. Wel lastig hoor

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 14:38    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
firegirl schreef:
shakena schreef:

Goeiemorgen fire gril,

Haha fijn zeg! Ik vind sporten altijd een uitdaging maar probeer me er toch toe te zetten. Achteraf voelt het wel altijd heel erg fijn. Dat moet ik gewoon goed onthouden.

Ik hoop dat je snel goed herstelt en weer lekker mag sporten!
Let je ook op je eten of ben je voornamelijk veel aan het bewegen?

Hier begonnen met op de koolhydraten/suikers te letten. Wel lastig hoor

Wij doen ook kha eten,
Maandag weer ff goed oppakken.
Haal recepten van internet af en doe die in een multomap.maar s.morgens make ik een shake met Dr Atkins

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 20:23    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Volgende
Pagina 23 van 24