Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom Kordiya, de basis is er lees ik. Succes bij het stapje extra!

Lady blue de kikkererwten doen wij ook af en toe. De eerste keer was ik positief verrast. Maar er zit touch een smaakje aan... dus ik die het bijna nooit meer. zoon (7 jaar) is er wel gek op.

Gister de 7 app gedaan. Net 35 minuten hardgelopen. Daarna nog meer dan een uur in de tuin gewerkt (spierpijn morgen!). Nu weer de 7 app doen zo. Dan heb ik gedaan wat ik me dit weekend had voorgenomen.

En vanmiddag lekker 9 km wandelen en picknicken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 11:55    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Dank je wel voor je welkom Jildou! Jij bent flink bezig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 12:12    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo net weer even 50 min flink door gelopen.
Zuper weer daar voor.
Gister de poort deur geschuurd en geverfd dus denk wel genoeg beweging gehad

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 16:23    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Nou Jildou, je hebt die beweging wel dubbel ingehaald volgens mij als ik het zo lees. Super goed bezig!

@shakena: ook erg actief bezig geweest zo te lezen, best wat werk zo'n poort! En dat met dat warme lekkere weer.

Ik heb nog enorme spierpijn in m'n bovenarmen doordat ik vrijdag die ene oefening nu wel goed uitvoerde. Het gewicht was er denk toch wat te zwaar voor haha. Vooral rechts nog steeds spierpijn, maar dat is te verklaren door de RSI denk ik. Die arm heeft zijn kracht helemaal verloren, dus daar is de spierpijn ook altijd net een tikkeltje erger dan links.

Vanavond ga ik weer een ronde skeeleren. Ik denk weer zo'n 12 km om te kijken hoe m'n knie reageert op die trillingen.

Afgelopen weekend best goed op m'n eten gelet en extra eiwit inname. Gisteren wel een verjaardag gehad, een klein stukje taart op. Maar verder al het lekkers laten staan zonder moeite. Kleine wandeling van 10 minuten heen en ook weer terug naar die verjaardag gehad. Toch een beetje beweging.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 11:34    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer 3 kwartier gelopen.
Lekker hoor. Tussen door ben ik gebeld voor de vragen Covid 19 lijst. Maar ben goed gekeurd. Dus klaar voor de operatie

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 jul 2020 17:52    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Maandag avond 30min. Wezen Crosstrainen en vanavond ga ik rondje skeeleren is alweer een tijdje terug.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 8:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jeeh ben weer terug van de ok,
Alles is goed gegaan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 11:33    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn Shakena hoe voel je je?
Verder is iedereen volgens mij lekker aan het bewegen.
Hier net 5 km hardgelopen en spiertraining. Dus voor vandaag klaar.
Gewicht blijft wat gelijk, ik hoop nog even iets eraf. Wil graag op de helft van het sprintje op meer dan 50% komen Lach
Zaterdag een weekje met vakantie (sportkleren mee). Op vakantie gaat sporten bij mij veel makkelijker. Al eet ik dan meestal ook meer..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 11:39    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jildou1979 schreef:
Fijn Shakena hoe voel je je?
Verder is iedereen volgens mij lekker aan het bewegen.
Hier net 5 km hardgelopen en spiertraining. Dus voor vandaag klaar.
Gewicht blijft wat gelijk, ik hoop nog even iets eraf. Wil graag op de helft van het sprintje op meer dan 50% komen Lach
Zaterdag een weekje met vakantie (sportkleren mee). Op vakantie gaat sporten bij mij veel makkelijker. Al eet ik dan meestal ook meer..

Hoi Jildou, het gaat beetje last van mn borst alles staat lekker strak. Er is op 3 plekken per been vet weg gehaald. Dys zal lekker blauw worden. Maak niet uit als ik. Over paar weekjes maar geen pijn in de borst hebt geen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 12:14    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Afgelopen maandag 14 km geskeelerd met een snelheid van 17km/h. Stond er van te kijken dat het zo hard ging.

Vandaag had ik weer een ronde gepland maar vriendinnen konden weer niet en had echt een ontzettende rotdag op het werk vandaag.. trouwens de komende 1,5 week blijft dat zo helaas. Dus skeeleren had ik eigenlijk al uitgesloten.

Nu ben ik m'n moed bij elkaar aan het verzamelen om nog iets van sport op zolder te gaan doen. In ieder geval de oefeningen voor m'n heupen. Vannacht merkte ik goed dat ik verkeerde houdingen aannam waardoor ik de zwakte goed kon merken.

Ik heb ook nog een kettlebel staan, misschien eens een core workout daarvoor opzoeken.

Vrijdag in ieder geval weer bodypump les. Dit keer hoeft de stang met gewichten niet meer mee, dus kan op m'n fiets er naar toe zo'n 20 minuten fietsen. Net weer wat extra beweging dan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 jul 2020 19:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19, 20, 21  Volgende
Pagina 18 van 21