Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Maandag en Woensdag avond 30Min op de crosstrainer gestaan.
Vanavond wil ik nog een rondje gaan wandelen +/- 5Km.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jul 2020 8:35    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo weer even lekker gesport,
Straks even douchen en dan kan ik er weer tegen aan.
Anesthesist heeft ook al gebeld,
Het gaat er toch echt op lijken d at er door gaat.Hoop zo nog een rondje te kunnen lopen, maar dan moet het wel droog zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 jul 2020 9:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Een kleintje in het groen deze week, maar toch wel blij mee.
De 77 voor het eerst verschenen vanmorgen.

Gister avond twijfelde ik enorm of ik wel zou gaan wandelen maar heb mezelf een schop onder de kont gegeven en met de paraplu toch een rondje gelopen na het eten.

Ik merk dat sommige kleding stukken nu wel ruim gaan zitten.
Vanmiddag weer eens kijken of ik wat leuks voor mezelf kan vinden.
Ik slaag altijd goed voor mijn kids maar voor mezelf vind ik het altijd erg lastig en twijfel ik altijd enorm. Vanmiddag ga ik naar een wat kleiner winkeltje maar daar wordt je wel vaak wat beter geholpen. Wordt er echt even wat tijd voor je vrij gemaakt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 7:32    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@lady blue: top dat je toch gegaan bent! En dat ondanks de regen, is dan toch een grotere drempel die je over moet om met het vieze weer toch te gaan wandelen. Ik zeg goed bezig!

Fijn hè als je merkt dat kleding niet zo straks meer zit. Eigenlijk het beste 'meetinstrument' voor het afvallen. Ik kwam er eigenlijk wel achter dat ik gewoon al die tijd in veel te strakke/kleine kleding heb rondgelopen. Want nu zit het allemaal een stuk mooier en lekkerder. Fijn dat ze bij die winkel er de tijd voor nemen en je ook echt willen helpen. Hopelijk slaag je erin om wat leuks voor jezelf te kopen. Jezelf trakteren is ook wel eens nodig Erg blij

Ik ben echt ontzettend moe, gisteren eigenlijk al haha. Woensdagavond had ik een buikspier kwartier gedaan, uiteindelijk er nog maar eentje aan vast geplakt en dus een half uur gedaan. Ook oefeningen voor m'n heup die voor m'n benen ook best vermoeiend zijn.

Vanavond bodypump les, dus ik zal wel bekaf zijn daarna haha. Misschien wel eens lekker goed slapen, en uitslapen de volgende dag. Ook m'n schaafwond op m'n knie is redelijk hersteld en niet meer zo pijnlijk en gevoelig, waar ik ook wel eens door wakker werd.

Vanochtend op de weegschaal gestaan en toen gaf ie gelukkig weer 65kg aan. Hopelijk hield ik dus alleen extra vocht vast.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 15:08    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Yess, bodypump les was ontzettend zwaar maar wel een stuk leuker en efficiënter dan thuis. En het aantal herhalingen van oefeningen lag al een stuk hoger dan ik nog gewend was van de online lessen, verrassing! Ofwel even doorbijten. 1 oefening deed ik thuis niet helemaal goed, dat heb ik geweten want ik heb nu spaghetti armpjes haha.

Fijn weekend allemaal nog! Ik heb m'n motivatie weer terug gelukkig. We hebben er weer zin in Erg blij

Morgen naar de Decathlon om eens nieuwe sportkleding uit te zoeken. Ondanks dat ze na het wassen lekker fris ruiken, zijn ze na een beetje zweten al gelijk enorm aan het stinken. Shirtjes zijn al een aantal jaren in gebruik. Of heeft iemand daar handige tips voor?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 22:12    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een actieve berichten allemaal, goed bezig!
Ik heb na dinsdag niet meer bewogen Sip
Zondag al wel een wandeling met vriendin gepland, 9 km.
Maar ook met een picknick stop dus tja....
Morgen weinig tijd voor beweging maar mijn doel voor door weekend wordt beide dagen spiertraining (7 app dus maar 7 minuten)
Plus zaterdag of zondag nog 45 minuten stevig wandelen of hardlopen.
Jullie nog plannen het weekend?
Ps spannend Shakena!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 jul 2020 23:09    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn Logano dat die kilo er weer af is en dat je weer lekker kunt sporten! Ik ben gister zeker goed geslaagd eindelijk weer eens keer. Mooie wikkeljurk gekocht en nog een compleet setje met een lange rok en shirtje en vestje. Heel blij mee.

Gister goede dag gehad alleen in de avond 3 wijntjes gedronken.
Had kikker erwten geroosterd want dat schijnt super lekker te zijn. Mijn man en ik waren er eerlijk gezegd niet weg van ondanks ze wel goed gelukt en gekruid waren. Volgende keer gewoon maar humus kopen voor toastje ofzo.

Jildou> wij gaan vanavond hapje eten met vrienden in de stad.
Lekker avondje oppas, helemaal top.
Zondag beetje relaxen en met de kids naar buiten.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jul 2020 7:53    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Hallo... ik ben wel laat maar heb me toch nog maar aangemeld. Ik wil in de gaten houden dat ik genoeg beweeg, de laatste tijd is het wat ingezakt.
De laatste tijd deed ik één keer per week iets aan kracht-training; ik deed dan drie onderdelen. En ik loop elke dag wel een half uur met de hond. Totaal aan beweging 255 minuten per week of zoiets.
Maar ik wil kijken of ik toch net wat meer kan bewegen. Dus vier onderdelen krachttraining en toch 's avonds ook een keer vaker even wandelen. Kijken of ik tussen de 300 en 350 minuten per week kan uitkomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 jul 2020 14:23    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Kordiya, de basis is er lees ik. Succes bij het stapje extra!

Lady blue de kikkererwten doen wij ook af en toe. De eerste keer was ik positief verrast. Maar er zit touch een smaakje aan... dus ik die het bijna nooit meer. zoon (7 jaar) is er wel gek op.

Gister de 7 app gedaan. Net 35 minuten hardgelopen. Daarna nog meer dan een uur in de tuin gewerkt (spierpijn morgen!). Nu weer de 7 app doen zo. Dan heb ik gedaan wat ik me dit weekend had voorgenomen.

En vanmiddag lekker 9 km wandelen en picknicken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 11:55    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Kordiya, de basis is er lees ik. Succes bij het stapje extra!

Lady blue de kikkererwten doen wij ook af en toe. De eerste keer was ik positief verrast. Maar er zit touch een smaakje aan... dus ik die het bijna nooit meer. zoon (7 jaar) is er wel gek op.

Gister de 7 app gedaan. Net 35 minuten hardgelopen. Daarna nog meer dan een uur in de tuin gewerkt (spierpijn morgen!). Nu weer de 7 app doen zo. Dan heb ik gedaan wat ik me dit weekend had voorgenomen.

En vanmiddag lekker 9 km wandelen en picknicken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 12 jul 2020 11:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 17 van 24