Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig foodlover! Het is hier in het noorden al zomervakantie dus ik dacht huh? Toetsen?
Was het goed gegaan?
Ik was vanaf donderdag niet fit. Zaterdag was ik er weer redelijk maar hele dag geholpen met verhuizen, daardoor flinke spierpijn en helemaal uit ritme, ook weer meer gesnoept. Voelde me ook rot.
Vandaag mezelf een trap onder mijn komt gegeven en keurig gegeten, spieroefeningen gedaan en net 1 uur 15 minuten stevig gewandeld.
Nog even flink aan de bak om ook deze week een groen vakje te pakken!
Hoe gaat het met iedereen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 20:22    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Heerlijk fijn weekend gehad, maar alles behalve sportief en met veel lekker eten. Ook gisteren dacht ik goed te doen aan een maaltijdsalade als diner, maar alsnog honger/trek en aan een zak popcorn begonnen. Dat is het nadeel van alleen thuis zijn, dan heeft de eetbui meer kans om te winnen.

De sportschool is weer open en ik heb mezelf naar ingeschreven voor de les op vrijdagavond. Alles behalve ideaal, maar de andere les zit snel vol en is erg vroeg in de avond. Tijden zijn net wat verandert door de corona om er voor te zorgen dat mensen weg zijn voor er nieuwe komen. Ahja dan maar na een week werken lekker de laatste energie uitpuffen.

Vandaag ook weer in zak en as maar met m'n vriend er over gehad. Dan kan hij me weer motiveren. Hij ging fietsen, dus ik moest ook wat doen. Ondanks de nog open schaafwonden wilde ik skeeleren. Gelukkig kon een vriendin mee, dus was ook weer wat motivatie. Een rustige ronde gedaan, snelheid lag dus niet super hoog maar uiteindelijk toch wel 12km geskeelerd. Was lang genoeg want stiekem voel ik het toch wel in m'n knie van binnen.

Nu lekker gedoucht en lekker op de bank. Moet mezelf wel inhouden om niet te gaan snacken. Heb al een flink bord avondeten op en 2boterhammen extra tijdens de lunch! Begin weer veel te veel te eten. Moet weer terug naar het goede ritme.

Morgenavond misschien nog de heup versterkende oefeningen oppakken. Want daar was ik ook mee gestopt na die val bleh.

Nog 3 weekjes werken en dan heb ik ook vakantie. Ik hoop dat het redelijk weer wordt voor vele dagjes weg in eigen land en ik wil er een sportieve vakantie van maken. Ofja dat is mijn doel!

Morgenochtend eens op de weegschaal staan en hier invullen. Geloof dat het nog steeds een rood vakje is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 21:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
12 km op skeelers vind ik een eind!
Goed dat je de draad oppakt en fijn dat vriend motiveert.
Ik vind het zelf lastig om weer back on track te komen als ik uit de bocht vliegt.
Maar dat is wel steeds minder extreem, qua voeding viel het nog wel mee, de beweging was wel wat minimaal.
Maar dat wil ik nog wat verscherpen. Een avondje uit de bocht? Meteen de volgende dag weer oppakken! Één avond moet toch kunnen maar moet niet 4 dagen worden....

Logano misschien een idee om een afvinklijst te maken voor de vakantie met bv 10 sportmomenten (bv uur wandelen, 10 km skeeleren, 15 km skeeleren) etc etc
En dan wel haalbaar.
Kun je lekker afstrepen. En een paar dagen niets dat kan maar daarna moet je dan weer wat meer.
ja ik hoop dat het beter weer wordt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 jul 2020 21:21    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@jildou: de ene keer lukt het me hartstikke goed om de draad weer op te pakken.. nu lukte het totaal niet op beide vlakken. Beweging ging moeilijk vanwege m'n knie en stelde ik dus maar uit. In het begin veel pijn en mezelf maar troost eten gegund.

Net wat je zegt, een avondje moet kunnen of een dagje. Maar het moet niet blijven duren. Dat is bij mij volledig mis gegaan afgelopen week. Gelukkig gisteren dus toch wat aan beweging gedaan al was het niet zo intensief, dat lukt me nu ook nog niet.

Vandaag weer goed opletten met het eten. Gewoon rustig tijdens de lunch 3 boterhammen eten, daar heb ik genoeg aan. Alles extra is voor de lekker en is dus te veel.

Al tegen m'n vriend gezegd dat ik vanavond een buikspier challenge van de sportschool thuis ga doen en de heup oefeningen. Als ik het alvast vertelt heb dan kan ik me er beter aan houden dat ik het ook werkelijk ga doen.

Vanochtend op de weegschaal gestaan.. 66kg. Ofwel een kilo aangekomen. Bah! En het gaat er al zo moeilijk vanaf. Even wakker worden, meer bewegen en echt even goed opletten met al dat lekkers. Want ik weet precies waar het allemaal vandaan komt.

Volgende week weer beter weer voorspeld gelukkig, die regent motiveert namelijk ook niet echt. En met het slechte weer gaat skeeleren ook niet. Volgende week dus hopelijk wat ritjes op de skeelers.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 10:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
O bah zeg dat is balen een kilo erbij..
Ik durfde ook weer te wegen -0.5!
Dat is wat ik bedoelde met het lukt me beter om niet volledig uit de bocht te vliegen.
Het vasten helpt daarbij. Ik eet sowieso 16 uur per dag niet, en in die andere 8 uur in ieder geval een normale lunch en avondeten.
En dat ik dan ook nog flink gesnoept heb (en 2 avonden nog ietwat buiten mijn eetvenster) maakt nog steeds een prima resultaat!
Gevaar is dat ik nu denk dat ik best wel kan smokkelen...
Laat ik dat voor de zaterdagavond bewaren...
Ik kijk morgen even of het vakje nog groener is anders vul ik dit in ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 14:00    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Haha Jildou, herkenbaar Lach

Ik vul meestal op vrijdag of zaterdag pas m'n gewicht in, zodat ik zo weinig mogelijk de kans heb om mn resultaat in het weekend te verpesten Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 14:12    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ook foodlover haha heel herkenbaar.
Bij mij gaat het niet geweldig deze week, hang een beetje rond het zelfde gewicht als vorige week. Dus nog ff aanpoten dan hopelijk net in het groen. Het slechte weer werkt hier ook niet mee.
Toch wat minder beweging dan afgelopen weken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 15:00    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jildou1979 schreef:
Goed bezig foodlover! Het is hier in het noorden al zomervakantie dus ik dacht huh? Toetsen?
Was het goed gegaan?

ja wij wonen regio midden Lach , en de toetsen waren goed gegaan gelukkig.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 15:51    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lady Blue schreef:
Ik ook foodlover haha heel herkenbaar.
Bij mij gaat het niet geweldig deze week, hang een beetje rond het zelfde gewicht als vorige week. Dus nog ff aanpoten dan hopelijk net in het groen. Het slechte weer werkt hier ook niet mee.
Toch wat minder beweging dan afgelopen weken.

Het is hier eindelijk droog, vanavond een uur wandelen.
Ga nu lekker aan m'n diamont painting zitten, zo ontspannend, wordt ik helemaal ZEN van.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 15:53    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Fijn foodlover! En tijdens diamond painting kun je ook niet handig eten haha. Lekker genieten van het wandelen vanavond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 jul 2020 16:41    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 16 van 24