Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goed bezig!
Ik heb gister nog een andere vriendin gevraagd om te lopen (die zag ik namelijk van de week alleen lopen in sportkleding dus ook aardig tempo) zij loopt vrijwel elke avond dus dat is perfect! Dan kan ik lekker vaak. En omdat ik thuis werk ook wel lekker. Dus morgenavond staat gepland.
De schade van de feestjes is er alweer af. Sowieso een groen vakje maar nog even 1 of 2 dagen wachten om hem nog wat groener te maken!
Het intermitted vasten bevalt me erg Goed!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 9:22    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Jildou1979 schreef:
Goed bezig!
Ik heb gister nog een andere vriendin gevraagd om te lopen (die zag ik namelijk van de week alleen lopen in sportkleding dus ook aardig tempo) zij loopt vrijwel elke avond dus dat is perfect! Dan kan ik lekker vaak. En omdat ik thuis werk ook wel lekker. Dus morgenavond staat gepland.
De schade van de feestjes is er alweer af. Sowieso een groen vakje maar nog even 1 of 2 dagen wachten om hem nog wat groener te maken!
Het intermitted vasten bevalt me erg Goed!

Houden zo, Jildou en lekker, zo’n trainingsmaatje!
Bij mij is iedere (poging tot) beweging de laatste drie dagen naar het absolute nulpunt gecrasht en maar goed dat morgen het mes er in gaat, anders zou ik van ellende overwegen het zelf maar even te doen (...).
En daarmee is ook een voorlopige stop gezet op de ruige neergang van mijn gewicht.
Maar dat mag ook wel weer even pauzeren, lijkt mij.

We gaan het zien, morgen ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 12:52    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tgjm, succes morgen en hopelijk ben je snel weer wat opgeknapt!

Jildou> heerlijk hè wandelen savonds. Heb zelf gisteravond ook nog een rondje gedaan met een vriendin.

Maandag nog even 30 min op de crosstrainer gestaan en vandaag naar monkey town geweest met mijn 2 kids. Nou dat was wel genoeg beweging voor vandaag haha.

Merk wel de laatste tijd dat het moeizaam gaat veel trek in lekkere dingen. Ook al kan ik de verleiding meestal wel weerstaan.

Hoe gaat het met je knie logano?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 14:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tgjm succes morgen!!
Houd vol Lady Blue. Goed dat dat lukt tot zover!! Wellicht een appeltje met kaneel, waterijsje, rijstwafels met Slankie oid? Op wat voor momenten heb je lekkere trek?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 15:58    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jildou> Dit klinkt echt heel slecht maar het zijn de momenten vooral als ik even alleen ben. Bijvoorbeeld mijn kinderen slapen smidags nog ruim 1.5 uur en dan heb ik het moeilijk om me in te houden. Bij mijn kinderen wil ik het goede voorbeeld geven qua voeding dus het zijn de momenten dat mijn man en kinderen even uitbeeld zijn haha
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 19:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha ik snap hem! Ze moeten dus gauw zonder slaapje toe, beter voor mama's lijn ohhh
Wellicht ook even het gevoel van even lekker alleen ontspannen?
Nu ik dit typ krijg ik er zin door om lekket in bad te liggen met een boek...
Hoe oud zijn jouw kinderen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 19:25    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Helaas ben ik even niet op de goede weg. Zowel maandag als dinsdag aan troost eten gedaan, voelde me echt niet top met die zere knie. Helemaal niet in m'n sas en wil op het moment even niks.

Het kan me ook op dit moment niks schelen, maar ben wel bang dat mijn gewicht toegenomen is. Zal zo eens op de weegschaal gaan staan. Hopelijk kan ik mezelf weer herpakken als ik me weer wat beter in m'n vel voel.

Eigenlijk vandaag de bodypump lessen volgen voor alleen m'n armen, dat moet gaan ondanks die knie. En het is alweer een week geleden. Hopelijk kan ik me er toe zetten vanavond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 7:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Jildou> ja dat zou zeker beter zijn voor de lijn Uitlachen maar dat
gaat nog wel een tijdje duren, ze zijn nog vrij klein.
Ik heb 2 dochters 1 van 14 maanden en 1 van 28 maanden.
Heb jij ook kids?

Mijn enorme gewichtstoename is ook gekomen door mijn 2 zwangerschappen, ik was na de eerst nog lang niet al mijn kilos kwijt toen ik in verwachting werd van mijn 2e. Ik vond dat ik alles wel mocht eten tijdens mijn zwangerschappen dus ik kwam lekker veel aan Rollende ogen

Logano> Balen dat het even niet zo goed gaat, hopelijk ben je
snel weer hersteld van je knie en kun je er weer tegenaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 8:45    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bah Logano, ik kan het me heel goed voorstellen dat je door die zere knie er even helemaal geen motivatie voor hebt. Goed dat je hier wel komt schrijven en ik hoop dat je vanavond gaat bodypumpen.
Lady Blue leuk dreumes en een peuter, houdt je in ieder geval in beweging! Die van mij zijn 9 en bijna 8.
Sliepen ook mooi samen s middags, tot we verhuisden (toen waren ze 3 en bijna 2), toen was het bij beide van de één op de andere dag over. Poeh dat was wennen!
De kilo's van de eerste waren er zo af maar bij de 2e 20 kilo aangekomen. Later er wel weer af gehad maar ook wel weer geschommeld. Zit nu een halve kilo onder 'voor de zwangerschappen ' dus dat is al mooi.
Maar toen was ik ook al te zwaar dus ik wil nu echt voorgoed nog wat kilo's eraf!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 9:16    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Zo vanmorgen vroeg al weer lekker gesport vanmiddag weer een half tot 3 kwartier met muziek op gaan lopen. Ik zeg fit de ok in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jul 2020 9:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 14 van 24