Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@jildou: netjes hoor die 11,5km! Goed bezig geweest! En qua resultaat, tja met dit warme weer houdt ik ook veel meer vocht vast dan anders. Zou zomaar kunnen dat jij daar ook last van hebt. Dan zou je eigenlijk nog veel meer water moeten drinken om je vocht meer op peil te houden.

@foodlover: welkom! Hopelijk raak je ook lekker gemotiveerd om lekker te blijven bewegen. Ik zie graag de verhalen tegemoet.

@lady blue: dat klonk als echt genieten dat etentje, op de kater na dan haha. Hopelijk had je zondag toch ook nog een leuke dag gehad ondanks de hoofdpijn. Scheelt dan toch weer dat je je zondag hebt in kunnen houden haha, maar niet op de leuke manier natuurlijk. Weer een beetje bijgekomen inmiddels? Ik merk de laatste tijd dat ik met een kater altijd enorme eetbuien heb. Als het zo ver is heb ik daar een enorme nasleep van en is het moeilijk om te weerhouden.

Het skeeleren afgelopen dinsdagging echt onwijs goed! Het eerst gedeelte was een beetje een rotweg, dat wist ik ook wel. Merkte wel dat het alsnog een stuk vlotter ging dan de vorige keer dat ik daar overheen ging. Maar had nu meer snelheid en ook het idee dat ik toch eens zou kunnen vallen als ik ergens tussen die richeltjes zou blijven hangen. Gelukkig niet gevallen ofzo. Toen langs de bosrand en goede asfaltwegen naar huis.. echt enorm gezweet maar qua temperatuur was het nog wel te doen. Zelfs twee oudjes bijgehouden met hun elektrische fiets.. als gingen ze niet zo denderend snel haha.

Heb ook geen last meer van drukpunten etc. Begin dus goed aan de skeelers te wennen.

Gisteren een bodypump les gevolgd, maar dit keer in de woonkamer, want op zolder was het veel te warm. Heb de lunges en squats overgeslagen. Dus was wel heavy voor m'n armen aangezien ik de rust die je hebt tijdens die oefeningen overgeslagen had. Maar het is gelukt en naderhand oefeningen gedaan om je heup te versterken. Paar van die oefeningen had ik ook via de fysio gehad, maar heb in bed ook het gevoel dat m'n rechterheup zo zwak is waardoor ik niet lekker lig en dus pijn krijg. Nou het verschil was direct te merken tussen links en rechts. Ofwel deze oefeningen moet ik vaker doen! Heb vandaag ook een beetje spierpijn, maar wel een stuk beter geslapen vannacht!

In het weekend wil ik eigenlijk nog een ronde skeeleren, even kijken wat het weer doet, want gisteren vond ik het toch echt veel te warm om buiten iets actiefs te gaan doen. Gelukkig dalen de temperaturen vanaf volgende week weer iets. Ondanks dat ben ik toch wel trots op mezelf dat ik gisteren nog lekker heb lopen zweten. Het ging minder gemakkelijk dan anders vanwege de warmte, maar ik heb tijden gekend dat ik bij zulke temperaturen de handdoek in de ring gooide. We gaan de goede kant op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 7:22    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sterkte met de blaasstenen en operatie op komst beide dames...
Gezond eten is dan altijd goed, kan me voorstellen dat bewegen dan lastig is!

Logano wat super van het skeeleren!
Klinkt heerlijk, al herken ik het precies van de minder fijne wegdekken... (is dat überhaupt in meervoud)
En wat fijn minder pijn ga zo door!

Ik heb vanochtend voor werk op de loopband gestaan, 50 minuten afwisselend wandelen, snelwandelen en hardlopen.

Daarna nog de 7 app.
Voel me nu echt beroerd Sip
Combinatie sporten en hitte is niets voor mij
Ben wel gek op hitte maar dan meer op een ligbedje met een boek geloof ik...
Probeer inderdaad wel extra water te drinken.
Na werk lekker in het zwembad!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 13:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gezond eten is dan altijd goed, kan me voorstellen dat bewegen dan lastig is!

Logano wat super van het skeeleren!
Klinkt heerlijk, al herken ik het precies van de minder fijne wegdekken... (is dat überhaupt in meervoud)
En wat fijn minder pijn ga zo door!

Ik heb vanochtend voor werk op de loopband gestaan, 50 minuten afwisselend wandelen, snelwandelen en hardlopen.

Daarna nog de 7 app.
Voel me nu echt beroerd Sip
Combinatie sporten en hitte is niets voor mij
Ben wel gek op hitte maar dan meer op een ligbedje met een boek geloof ik...
Probeer inderdaad wel extra water te drinken.
Na werk lekker in het zwembad!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 13:22    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo, bedankt voor de vele welkomstgroeten Lach .

Ik heb even uit mijn boekje mijn bewegingsactiviteiten gekopieerd.

Dinsdag:
De weegschaal wil nog niet zo hard zakken als dat ik had verwacht. Ik heb zooooo geen zin om te wandelen, fietsen of whatever, dus het zou er mee te maken kunnen hebben. Misschien vanavond toch maar op de fiets..Wat mij tegenstaat....weet ik niet. Ik denk gewoon letterlijk de stap zetten. Vanavond ongeveer 35 minuten gefietst met heel veel tegenzin, maar wel gegaan.

Woensdag:
Vanmorgen om 7.30 wakker, en besloten uitbundig te genieten van m'n vrije dag.
Rustig de dag begonnen en alvast m'n wandelschoenen aangetrokken.
Ik wilde rond 9.00u gaan ontbijten maar met het klaarzetten bedacht ik dat ik helemaal geen trek heb, dus terug in de koelkast gezet en dit wordt m'n 4-uur snack.
Toen een uur gaan wandelen, ik schat zo'n 5 km.
Tempo ligt wel lager dan voorheen, maar het wandelen deed me herinneren en genieten van hoe het voelde.
Nu speelde de rust en koelte van de ochtend ook mee, maar...dit smaakt naar meer.
Daarna een koele douche genomen en een poosje liggen zonnen.

Donderdag:
Vanmorgen om 8.30u een wandeling van iets minder dan een uur. Wel wat stramme spieren maar dat komt door gisteren, en hoe langer ik liep hoe soepeler ik ging.
Misschien vanavond nog even op de fiets naar het tuincentrum, dat zou dan 9 km zijn.

Vandaag geen sport voor mij, ik ben druk in huis en ga vanavond de nachtdienst in... even schakelen dus.
Lastig soms ook met eten, maar ik blijf alert.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 14:26    
Vrouw Weeggegevens   Poezenkind
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Shakes en koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Herkenbaar hoor foodlover. Ik zie er soms ook als een berg tegenop, maar als ik eenmaal onderweg ben, voel ik me erg prettig. Actief weekje deze week. Gras gemaaid met vrij zware maaier, tegels verplaatst op terras, kledinginzamelingsactie met grote dozen sjouwen samen met vriendin en ik hoop vanavond weer avondwandeling als het wat koeler is. Morgen wordt er donder, bliksem en veel regen verwacht hier dus vanavond nog even flink aan de wandel.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 15:12    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Jildou1979 schreef:

.... beetje beter kijken, hoor! .....

(maar niettemin bedankt!)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 jun 2020 21:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Tgjm sorry! Voelde me vorige week scherp maar ben dat deze week totaal niet.
Denk dat mijn hersenen afvallen ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 8:09    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
0.2 af, had stiekem wel iets meer gehoopt.
Maarja we gaan door hopelijk volgende week weer een mooie halve kilo. Gisteravond 5km gewandeld en verder een rustig weekend tegemoet.

Foodlover> lekker actief geweest deze week.

Logano> ik heb met een kater normaal gesproken ook enorme trek in snack Rollende ogen zoiezo is alcohol mijn aller grootste trigger om te gaan snaaien ik krijg er enorm trek van. Mijn man en ik houden allebei erg van een wijntje maar probeer het echt te beperken tot het weekend en dat lukt zelfs soms niet Schaam Schaam
Jouw vriend is ook erg sportief lees ik en die van mijn ook! Hij komt geen grammetje aan en heeft een super snelle stofwisseling. Ik hoef er alleen al naar te kijken en ik groei al haha

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 9:14    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lady Blue schreef:
0.2 af, had stiekem wel iets meer gehoopt.
Maarja we gaan door hopelijk volgende week weer een mooie halve kilo. Gisteravond 5km gewandeld en verder een rustig weekend tegemoet.

Foodlover> lekker actief geweest deze week.

Logano> ik heb met een kater normaal gesproken ook enorme trek in snack Rollende ogen zoiezo is alcohol mijn aller grootste trigger om te gaan snaaien ik krijg er enorm trek van. Mijn man en ik houden allebei erg van een wijntje maar probeer het echt te beperken tot het weekend en dat lukt zelfs soms niet Schaam Schaam

Jouw vriend is ook erg sportief lees ik en die van mijn ook! Hij komt geen grammetje aan en heeft een super snelle stofwisseling. Ik hoef er alleen al naar te kijken en ik groei al haha

Vanochtend ging mijn vriend op de weegschaal staan.. hij was alweer 2,5kg afgevallen in een paar weken tijd Geschokt en ik zit al 10 weken op hetzelfde gewicht. Nu moet ik ook zeggen dat ik in het weekend wat meer van de chips, kaasjes en nootjes snoep als ze op tafel staan bij vrienden en hij geeft daar helemaal niets om. Kon ik er maar niets om geven, dat zou een hoop schelen! Dus ik weet waar de fouten bij mij liggen.

Herkenbaar, wij houden dan allebei van speciaal biertjes.. dus het lekkere weer helpt dan niet zo mee. Want dan is het erg verleidelijk om in de zon zo'n drankje te nuttigen. Afgelopen week met dat hete weer had ik daar in de avonden ook zo'n zin in. Donderdagavond na het sporten mocht het dan toch van mezelf. Toen vond ik wel dat ik het verdiend had. Verder is het alleen voor in het weekend.

Vandaag had ik enorme zin om te gaan skeeleren. Eerst het huis gepoetst. En met een vriendin afgesproken om in de middag te gaan. Half uur voor de afgesproken tijd begint het hier te regenen.. wegen flink nat. Frustrerende is dat het na een uurtje weer stralend weer was, alleen de wegen nog te nat en dus te glad. Bah.. zit mezelf helemaal op te vreten want ik wilde zo graag gaan. Dan maar morgen middag als het weer dan wel een beetje mee zit.

Vanochtend op de weegschaal gestaan en die gaf 64,8kg aan. Dit weekend niet zoveel ongezonde dingen gepland staan. Vanavond zelfs een lekkere maaltijd salade, heb m'n vriend kunnen overhalen om dat te eten. Die houdt daar totaal niet van. Volgende week weer eens wegen zo op dinsdag of woensdag. Maar ben bang dat het toch die 65 zal blijven

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 27 jun 2020 16:05    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ik deel hier ook even het berichtje vcan Ellen

k deel even een berichtje van Ellen

Welkom allemaal het blijft een strijd ook als je op gewicht bent ik realiseer me dat zelf heel goed we doen het samen .

We samen met elkaar dit forum levendig hebben gehouden .
Bedankt voor jullie steun en donaties het is een gratis forum en dat willen we zo houden maar ik heb natuurlijk wel kosten dus hartelijk dank voor jullie steun
https://www.weegclub.nl/donaties/
Namen bekent bij de beheerder

het is ontzettend leuk zo'n forum maar de kosten van Ellen lopen wel op...al met al een dure hobby...ik hoop dan ook echt dat er weer voldoende mensen de donatieknop weten te vinden zodat ze door kan blijven gaan(dini)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 12:21    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 12 van 24