Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Even voostellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elsey
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Weg met de weegschaal

Reageer met quote
Hallo,

Ik ben Elsey en wil 20 kilo afvallen. Ben vandaag begonnen en het valt al niet mee.
Maar ik hoop met jullie hulp mijn doel te bereiken.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 sep 2008 20:46    
Vrouw Weeggegevens   Kaya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
[img]http://i65.photobucket.com/albums/h235/Weegclubplaatjes/welkom/bubbles_welcome_lml.gif[/img]

en veel succes met afvallen

groetjes Kaya

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 21 sep 2008 21:14    
Vrouw Weeggegevens   Alberta

Dieet: 40 punten dieet

Reageer met quote
Van harte bij onze weegclub!

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt. De weegclub zorgt er voor dat je dit niet in je eentje hoeft te doen. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kan je elke week op een vaste door je zelf gekozen dag je gewicht insturen. Dat is zeg maar de stok achter de deur om jezelf in gareel te houden. Dit gewicht, je startgewicht en je gewichtsafname, is zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij je forum berichten een blauw knopje komt te staan dat verwijst naar je weeg gegevens.

Wat vind je verder bij ons:

* Recepten: De deelnemers van de weegclub hebben al heel veel recepten verzameld. We hebben recepten voor allerlei verschillende dieeten.

* Tips: Op de weegclub kan je ook heel veel tips vinden. Zoek je iets specifieks ga dan naar de zoek pagina.

* Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers.

* Ticker: Klik het tabblad "deelnemers" aan en dan vouwt zich een menu uit waar "ticker" bij staat, klik die aan en zoek iets leuks uit wat jou aanspreekt.

Vervolgens kopieer je de link van de ticker onder je muisknop en ga je naar "forum Menu" waar je je profiel vindt. Klik "wijzig profiel" en plak daar de link van de ticker in het stukje "onderschrift", vervolgens zal bij alle nieuwe berichten je ticker erbij staan.

* Acties: We organiseren ook regelmatig een actie. Waarbij we gezamenlijk een afval sprintje organiseren om er even extra fanatiek tegenaan te gaan om bijvoorbeeld voor de vakantie toch nog even die extra kilo's kwijt te raken.

En last but not least, we hebben natuurlijk ook een babbelboxs. Daar kan je lekker kletsen over van alles, ook als het bijvoorbeeld even tegenzit met het afval

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 sep 2008 9:47    
Vrouw Weeggegevens   Nijne

Dieet: Gezond eten, veel bewegen en veel waterdrinken

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 sep 2008 12:58    
Vrouw Weeggegevens   Elsey

Dieet: Weg met de weegschaal

Reageer met quote
Wat zijn jullie al een hoop afgevallen. Ik ben nog aan het zoeken welk dieet ik zal gaan doen. Ben nu per dag gezond aan het eten. Ik deed het "weg met de weegschaal dieet" en heb daamee mijn stofwisseling flink omhoog gehaald, hierdoor ben ik tijdens mijn vakantie niet meer dan een pond aangekomen terwijl ik toch 8 dagen op KOS zat in een "all inclusief" hotel. Heb het wel in de gaten gehouden maar toch heerlijk gegeten en genoten van mijn biertje en wijntje. Nu hoeft dat er gelukkig niet af (0.5KG)maar de 20 kilo die er al langer aanzat wil ik er toch afhebben. Het geen honger hebben en gezond eten van "weg met de weegschaal" beviel me prima, maar dat gaat niet zo hard. Als ik de berichten lees van de mensen die het "Dr Cohen eerste Dieet" doen wil ik dat ook wel maar weet niet of ik dit wel kan volhouden. Hou tenslotte wel van een wijntje in het weekend. Als jullie tips hebben houd ik me aanbevolen. Groetjes Elsey
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 22 sep 2008 21:09    
Vrouw Weeggegevens   Nikkie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: beetje van mezelf en een beetje Cohen

Reageer met quote

Zet hem op, het gaat je vast en zeker lukken om op je streefgewicht te komen!!! De eerste stap heb je in iedergeval al gemaakt!

70kg 1e streef, 6 okt '08 Kampioen 68kg 2e streef, 10 dec '08 Kampioen
65kg 3e streef - ?, 60kg 5e eindstreef - ?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 sep 2008 10:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1