Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Even voorstellen

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jojo Annie
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik zal me even kort voorstellen. Vrouw, 52 jaar, getrouwd, 2 dochters waarvan 1 nog thuis en niet te vergeten een trouwe viervoeter in huis. Jaren geleden ben ik hier lid geweest en flink afgevallen. Inmiddels zijn de kilo's er weer flink bij gekomen door verschillende hormonale oorzaken (overgang en trage schildklier) en teveel eten en snoepen. Door long covid ben ik nu al ruim 9 maanden aan huis gebonden en heb ik weinig beweging wat voor afvallen ook niet handig is. Ik deed maar wat om af te vallen maar het lukte niet, ik zwichtte voor lekkere dingen en dan lukte het niet om de draad weer op te pakken.Zondag schrok ik zo van de weegschaal en heb ik de knoop doorgehakt en besloten dat het nu echt klaar is. Omdat ik in het verleden heb ervaren hoe fijn het is om elkaar te steunen bij het afvallen heb ik me weer aangemeld. Met een andere gebruikersnaam om helemaal met een schone lei te beginnen.
Ik ga het Cohen dieet doen, wel iets aangepast. Wij eten s avonds als gezin maaltijden van Hello Fresh, ik eet dan daar de groente en het vlees van en dat kan soms iets afwijken van de lijst. Ik wil weer een dagboekje gaan bijhouden en ga deze week eens kijken hoe alles ook al weer werkte. Hoop op een gezellige tijd hier in de weegclub en ga de low carb dagboekjes van jullie ook eens lezen voor inspiratie.

Groetjes van Jojo Annie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 jul 2021 16:21    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Hoi Annie! Welcome back. Misschien moet je jezelf geen 'jojo' noemen maar 'slanke annie' of 'stabiele annie'! Erg blij
Dat is tenslotte waar je naar toe wilt, toch?

Heel veel succes en plezier gewenst hier.

Voel je vrij om je in te schrijven voor de sprintjes die ik heb gestart: "leg je belofte vast' en 'schouderklopjes'.
Je vindt ze hier; https://www.weegclub.nl/forum/schouderklopjes-4-t57111-20.html#2818259
en hier
https://www.weegclub.nl/forum/leg-je-belofte-vast-deel-2-t57061-410.html#2818336

We kunnen altijd versterking gebruiken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jul 2021 12:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Hoi Annie! Welcome back. Misschien moet je jezelf geen 'jojo' noemen maar 'slanke annie' of 'stabiele annie'! Erg blij
Dat is tenslotte waar je naar toe wilt, toch?

Heel veel succes en plezier gewenst hier.

Voel je vrij om je in te schrijven voor de sprintjes die ik heb gestart: "leg je belofte vast' en 'schouderklopjes'.

Haha die naam confronteer me natuurlijk wel elke keer met het feit dat ik door mn jojo gedrag nu weer aan de bak moet. Cool

Ik ga bij die sprintjes kijken! Motiveert altijd, is gezellig en daar door kun je elkaar ook steunen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jul 2021 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 29 jul 2021 13:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Ellen! Ik zie op het forum veel bekende namen terug
Leuk is dat! In 2009 ben ik hier begonnen met gebruikersnaam Annieta. Maar k wil nu echt opnieuw beginnen Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jul 2021 13:49    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
welkom back Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 29 jul 2021 15:18    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
welkom back Erg blij

Dank je Dipinipi! Het is echt leuk om weer terug te zijn!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 jul 2021 15:48    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Jojo Annie schreef:

Haha die naam confronteer me natuurlijk wel elke keer met het feit dat ik door mn jojo gedrag nu weer aan de bak moet. Cool

Ik ga bij die sprintjes kijken! Motiveert altijd, is gezellig en daar door kun je elkaar ook steunen.

Leuk dat je je bij de sprintjes hebt aangesloten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 aug 2021 15:23    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Kordiya schreef:
Jojo Annie schreef:

Leuk dat je je bij de sprintjes hebt aangesloten!

Dat werkt echt motiverend!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 aug 2021 15:25    
Vrouw Weeggegevens   Soesje1961
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat arm

Reageer met quote
Hey Jo Annie,
Welkom bij de club en je hebt een moeilijke tijd achter de rug en nog met je long COVID, langzaam aan met je stapjes letterlijk en figuurlijk.
En hoop dat je van ons medelanders in dit proces je steun/support haalt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 aug 2021 18:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2