Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Even voorstellen

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Simon77
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Koolhydraten Beperkt Dieet

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben Simon, 43 jaar en ik loop al enkele jaren bij een diëtiste om aan mijn overgewicht te werken. Door het gebruik van een medicijn (tegen psychische klachten) en ongezonde levensstijl ben ik in enkele jaren gegroeid van 78 kg naar 108 kg. Dankzij het streng naleven van een koolhydraten beperkt dieet ben ik in het begin naar 99 kg gegaan waarna ik dit moeilijk kon volhouden. Een jo-jo effect van enkele kilo's erbij en eraf. Inmiddels zit ik weer op mijn oude gewicht van 108 kg. Door kritiek van familie wil ik nu toch echt weer gaan afvallen. En permanent gewicht verliezen.

Vriendelijke groet,
Simon77
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020 21:08    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Hallo Simon , van harte welkom bij de weegclub.
waardeloos dat je zwaarder wordt van medicijnen die je nodig hebt
tegenwoordig zijn er heel veel mensen die low carb eten dus kan je veel steun en info vinden

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 04 okt 2020 9:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1