Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Even voorstellen...

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Guinevere
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi hoi,

Afgelopen maandag besloten om mij hier aan te melden, omdat ik een stok achter de deur nodig heb.

Zal even kort iets over mezelf vertellen. Ik ben 29 en word 30 aanstaande zomer (slik). In 2013/2014 ben ik in een jaar tijd, deels met begeleiding, 38 kilo afgevallen. Van 107,5 naar 69,5 kilo. Ik was ongelooflijk trots op mezelf, vooral omdat ik een emotie-eter ben en ik helemaal afgekickt was van de suiker (het heeft toen een maand geduurd voordat ik geen behoefte meer had aan suiker). Ik sportte 2 uur per dag, waaronder aquasporten, wandelen, fietsen en dansen. Heerlijk, ik zat zo goed in mijn vel!

Totdat mijn vader overleed in de zomer van 2014... Sindsdien ben ik langzaamaan weer aangekomen. Ook ben ik weer met een studie bezig, omdat ik mezelf moest gaan omscholen. Daardoor heb ik veel minder tijd en energie om veel te sporten. En daardoor is het moeilijker om weer af te vallen. Met vriendinnen app ik wekelijks over mijn proces, maar dit helpt niet voldoende. Daarom besloot ik een account aan te maken op deze site.

Ik dans nog wel steeds veel, zelf geef ik ook les. Daarnaast doe ik ashtanga yoga, wat fijn is voor lenigheid en kracht. Maar het is niet voldoende. Ik wil weer terug naar gezond eten (wat vooral wil zeggen dat ik niet meer veel tussendoor moet snacken) en meer bewegen. Ik mis het zwemmen heel erg, maar ik heb op dit moment niet de tijd en financiële mogelijkheden om dat weer te doen (hopelijk in de zomervakantie!) en omdat ik daar een afvalprogramma gevolgd heb en zo ongeveer de kampioen afvaller was daar (en dus iedereen mij kent), durf ik er ook niet meer mijn neus te laten zien. Bang dat mensen denken: ze is weer aangekomen... Rollende ogen Huil huil

Ik wil weer terug naar dat gevoel dat ik toen had. Toen voelde ik me topfit en happy. Ik hoop dat ik dat met een beetje mentale steun van hier weer kan bereiken. Ik woog maandag 87,9. Ik wil naar de 68 kilo. Ik ben 1.73 meter lang, dus voor mij is dat einddoel een mooi en gezond gewicht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2016 19:55    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom bij de weegclub. Ik wens je veel succes en ook heel veel plezier.

Groetjes Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2016 20:01    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Lowcarb/Cohen met een snufje WW

Reageer met quote
Hallo Guinevere , van harte welkom bij de weegclub.
wat een super resultaat heb je toen behaald,heel jammer dat je weer bent aangekomen maar je weet zelf waar het door is gekomen dus misschien helpt dat je met de draad weer op te pakken

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

*Herinner je gister,droom over morgen maar leef vandaag*
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2016 20:18    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hai Guinevere, welkom op dit forum.
Je weet zelf wel dat je de strijd zelf aan moet gaan. Steun en een virtuele schouder om op uit te huilen of een virtuele schop onder je bips kun je hier wel in overvloed krijgen!
Iedereen die hier is heeft, ieder op zijn eigen manier, een strijd te leveren met het gewicht en verreweg de meesten willen elkaar ook helpen.

Met het dagboekje waar Dinipini al over schrijft maak je voor jezelf, maar ook voor anderen, inzichtelijk waar het heel goed of misschien iets minder gaat.
Het geeft je ook je eigen plekje op het forum waar mensen bij je langs komen en uiteindelijk zulle er zelfs wat 'weegdinnen' zijn die steeds weer bij je langs komen om je te helpen.

Dat zal je helpen om je doel weer te bereiken. Succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 01 mei 2016 20:26    
Vrouw Weeggegevens   Guinevere

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi allemaal,

Heel erg bedankt voor het warme welkom. cheerleader

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 mei 2016 13:33    
Vrouw Weeggegevens   Pianojuffie
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gezond eten met WW

Reageer met quote
Ook ik wil je graag van harte welkom heten en wens je veel succes bij het behalen van je doelen maar ook bij het verwerken van het grote verlies.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 mei 2016 13:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1