Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

even voorstellen

Ga naar pagina Vorige  1, 2
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Greetje1964
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Sanaslank(maaltijdvervanger)

Reageer met quote
Dat bedoel ik Lachen 🎯
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2012 19:35    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Schaam Schaam ehhhh.... duh. Alzheimer light? Stom lachje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 okt 2012 20:13    
Vrouw Weeggegevens   Astrid26

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hoi Nio,
Welkom op het forum en succes met afvallen.
Leuke binnenkomer; eerst een man, toen een vrouw, verbrande beha's, te groot, te klein.. Een giller!
Eerst was het Nio, toen Nico? Surprise (Nederlands=Verassing)
Weet je zelf nog wel wie je bent? Erg blij
Je gaat het vast heel leuk vinden hier op het forum en veel afvallen!
Groetjes van Astrid

Intermittent fasting 16/8 methode (vasten)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 01 nov 2012 22:45    
Vrouw Weeggegevens   Nio
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Bedankt Astrid!
Jij ook succes met afvallen. Als bijna 6 kilo eraf zie ik. Goed hoor!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012 10:45    
Vrouw Weeggegevens   Jenny Lipstick
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond Eten

Reageer met quote
Hallo Nio,

Leuk dat je er ook bij bent. Heb me rot gelachen met alle leuke opmerkingen:lol: Ik kom je ook even succes wensen en net als jij vind ik melk chocolade natuurlijk veel lekkerder, maar neem toch alleen een puur blokje in noodgevallen ohhh Gaat helemaal goed komen!

Grtjs,
Jenny Lipstick.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012 12:17    
Vrouw Weeggegevens   Nio

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
hey jenny,

ja hilarisch hoe het ging. Ik moest ook erg lachen om de samenvatting van Astrid. Lachen
Jij ook veel succes met de strijd. Ik heb net je voorsteldraadje even gelezen dus: jij ook welkom bij de groep!
Leuk dat je zo enthousiast begonnen bent. Niet alleen met gezond eten maar ook sporten. Boksen klinkt superleuk!
Hardlopen doe ik ook. Ik ben begonnen met 'hardlopen met Evy' podcast. Dit heeft mij erg geholpen. Gewoon mp3spelertje op met de les en gaan met die banaan.
Ik kon eerst letterlijk nog geen 100 meter lopen zonder mega steken in mijn zij. Nu (wel 2 jaar later...) kan ik inmiddels 10 kilometer lopen. het is een ideale manier om je conditie op peil te houden en snel calorieen te verbranden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012 14:01    
Vrouw Weeggegevens   Jenny Lipstick

Dieet: Gezond Eten

Reageer met quote
Thanks Nio! ja Joh? Loop jij al 10 km...mensenlief dat is voor mij echt een utopie Geschokt Geweldig zeg!
Ik ben gisteren pas begonnen met "Rennen met Evy" les 1 Lachen
Loop al een weekje of 3 met het schema van hardlopen.nl maar daar zat nog niet echt beweging in, dus toen vond ik Evy en ik vind dit veel gezelliger! Afhaken is geen optie...hardlopen word denk ik echt favoriet. ja, boksen is ook kei leuk! Nu heb ik het voordeel dat mijn manlief me daarin les geeft maar het nadeel is dat hij zo druk is met het bedrijf( 6 dagen in de week doet hij aan vechtsport en geeft daarin ook les ohhh Wanneer hij niet thuis is dan sta ik gewoon voor de X-Box Kinect het UFC programma werkt goed. Ik spring ook touwtje...hihihiiii. Toch ligt mijn wens op het gebied van het hardlopen daarmee wil ik echt graag bereiken dat ik op z'n minst 5 km aankan zodat ik straks wanneer ik ben afgevallen mijn gewicht en conditie op peil kan houden. Het hardlopen valt me niet echt mee Nee...ik krijg kramp in mijn kuit, dan weer links, dan weer rechts...en dat al na 1 minuut Schaam Schaam

Alle tips en adviezen zijn dus welkom. Heb me aangemeld voor een sprintje trouwens.

Succes met het behalen van je doelen Nio!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012 15:24    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Gezellig hier dames, kletsen jullie lekker verder in de dagboekjes en sprintjes? Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 05 nov 2012 17:22    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Pagina 2 van 2