Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

Even voorstellen!

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   brook
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub


Geregistreerd op: 17-10-2012
Berichten: 3
Dieet: gezond eten
Woonplaats: Groningen


  Reageer met quote
Hello!

Naam: Wout
Leeftijd: 20 jaar
Woonplaats: Groningen
Gewicht: 95 kilo (te zwaar dus)
Hobbies: Je zou het niet geloven, maar sporten (oa voetbal, volleybal en snowboarden), films kijken, sport kijken op tv! en een internetspelletje spelen (grepolis)
Sport: gestopt nadat ik op kamers ben gaan wonen.
waarom te dik!?
Ik hou altijd al van lekker eten, maar sinds ik op kamers woon kwam het er ook nog eens bij dat ik ongezonder ben gaan eten. Vaak een pizzaatje in de oven of snel even een patatje halen je kent het wel. Ondertussen sport ik nog steeds niet dus 1+1 is 2 dan kom je aan natuurlijk!.....

Ik heb dan nog een paar vraagje...
* Is het slim om een dieet te volgen? of kan ik beter gezond gaan eten.
* Weten jullie makkelijk te bereiden maaltijden? Hou niet zo erg van koken, Koken voor jezelf is niet zo leuk als voor meerdere mensen:)!
* ALS het ooit lukt om bijvoorbeeld 80 kilo te worden (gezond gewicht) Heb ik dan ook loshangend vel etc?

Hebben jullie nog vragen? stel gerust!

groetjes,

Wout[/b]

_________________
Uikie uikie uikie, weg met het BUIKIEE
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2012 4:47    
Vrouw Weeggegevens   Romasanta
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan


Geregistreerd op: 20-7-2012
Berichten: 562
Dieet: Gezond eten en bewegen


  Reageer met quote
Hoi wout, welkom bij de weegclub! Ik denk dat je met gezond eten en bewegen een heel eind kan komen! Regelmatig eten, dus ontbijt lunch en avondeten met 3 tussendoortjes.

Bijv.:
Ontbijt: 250ml mageremelk met havermout of brinta
Tussendoor: plak ontbijtkoek
Lunch: 4 volkoren sneeen brood met kipfilet, achterham of kaas 30+ (gezond beleg iig)
Tussendoor: appel
Avondeten: 100gr aardappel, 100gr vlees (mager), 200gr groente
Tussendoor: shaaltje kwark

Ik heb ook een hekel om voor mezelf te koken maar misschien kun je voor 2 koken en dan de 2e portie voor morgen bewaren? Of een pan maceroni maken en dan porties invriezen? Dan heb je altijd wat achter de hand! Keertje laat thuis, hoef je niet eens friet te halen maar dan kun je zo'n portie ontdooien in de magnetron, zo gepiept! Met specifieke recepten kan ik je niet echt helpen, mijn maaltijden zijn ook nooit zo spannend ik eet 4x per week 100gr aardappelen, 100gr vlees en 200gr groente, 1x een knorr wereld gerecht, 1x rijst of pasta en 1x is het 'snackdag' meestal eten we dan frietjes Lach

Ik denk dat jij je geen zorgen hoeft te maken over loshangend vel ohhh

Groetjes!

Ps, misschien is het leuk om een dagboekje bij te houden op t forum? Dan kunnen wij tips en verbeterpunten geven! Mij heeft het erg veel geholpen! Lach

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2012 7:58    
Vrouw Weeggegevens   jeddles
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 19-1-2012
Berichten: 1539
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Hee Wout!

Ik zou zelf geen dieet gaan volgen, maar gewoon je eetgewoonten aanpassen, 3 hoofdmaaltijden en 2 of 3 tussendoortjes; fruit en groenten toevoegen, water drinken, en volgens mij kom je al een heel eind Erg blij (dat is tenminste hoe ik het zelf aangepakt hebt...)
Makkelijk te bereiden maaltijden: dingen in de wok mikken! Een van mijn favorieten! Verder: soep (je hebt ook soep uit zak van Unox, heerlijk met een broodje erbij)! Salade maken (en dan de restanten de volgende dag als lunch)... uuh... grote porties maken (bijvoorbeeld een pan nasi of pasta ofzo) en dan invriezen voor de dagen dat je echt geen tijd hebt om te komen... en een van mijn andere favorieten: wrappizza's maken! Een wrap besmeren met pizza quick van Remia (gewoon tomatenpuree kan ook) en dan beleggen met dingen die je erop wilt! (als je wat rustig aan doet met alle kaas en er wat meer groenten op mikt, is dit vrij gezond!) 10 minuutjes op 180 graden in de oven en klaar! Erg blij
Ik zou me geen zorgen maken over loshangend vel, ik ben inmiddels meer dan 40 kg kwijt, en ik heb hier ook niet echt last van Erg blij

Groetjes Jet!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2012 8:19    
Vrouw Weeggegevens   Odette
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven


Geregistreerd op: 24-9-2007
Berichten: 38738
Dieet: Weg m/d Weegschaal
Woonplaats: Gooise Meren


  Reageer met quote
Hallo Wout,

Van harte welkom bij de weegclub. Tja, het studentenleven... weet er alles van via mijn zoons. Toch een leuke tijd en je moet er ook zeker van genieten. Probeer toch goed voor jezelf te zorgen, het betaalt zich uit!! Succes hoor!!



De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.


klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten


Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Odette

_________________
Mei challenge: punten voor lopen, fietsen, yoga, zingen, tuinieren, hh klusjes, geen extraatjes ed Score: 69/90
Ze is er !! En ze heet Julie.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2012 12:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1