Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen mannen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Even voorstellen: Marco

Auteur Bericht
Man Weeggegevens   Marco Huizing
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben Marco en inmiddels 40 jaar. Al heel lang tob ik met overgewicht. Via Het Sonja Bakker dieet ben ik in 2007 al eens 16 kilo afgevallen. Kort daarna kreeg ik last van galstenen warana mijn galblaas eruit moest. Ik durfde niet meer door te "bakkeren". Nu ben ik in totaal 26 kilo zwaarder en er moet echt iets gebeuren.
Vandaar dat ik ga proberen via de weegclub mijn motivatie hoog te houden!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mrt 2012 17:31    
Man Weeggegevens   arjan2050
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten / sporten

Reageer met quote
Hoi Marco,

Welkom, wanneer je hier regelmatig actief bent zul je zeker gemotiveerd blijven.

Suc6

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mrt 2012 17:49    
Man Weeggegevens   Ron15tn
Ervaringsdeskundige

Dieet: Gastric Bypass - gezond eten

Reageer met quote
Hallo Marco,
Welkom bij Weegclub.
De eerste stap heb je nu gemaakt en volgens mij ben je gemotiveerd genoeg om ook nu door te zetten.

Kijk eens rustig rond op het forum.
Je zult merken dat er vele leden zijn die je kunnen en willen ondersteunen bij je strijd tegen de kilo's.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Misschien helpt het je om een eetdagboekje aan te maken.
In een vrij korte tijd krijg je dan een duidelijk overzicht wat je daadwerkelijk eet/drinkt op een dag en waar je eventuele aandachtspunten liggen.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en veel succes
namens het weegclubteam,
Ron

Weegclub huisregels
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 02 mrt 2012 18:03    
Vrouw   vrouwtje
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Sonja Bakker

Reageer met quote
Heel erg veel succes Erg blij

groetjes vrouwtje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2012 11:54    
Vrouw Weeggegevens   suusjeh
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hallo Marco,

Welkom bij de weegclub.
Hopelijk is het forum net zo'n grote stimulans en motivatie als het voor mij is om door te zetten.
Heel veel succes in je strijd tegen de kilo's!

Duim

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2012 12:00    
Man Weeggegevens   janvanmorgen
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten + wii-fit

Reageer met quote
Hoi Marco, leuk dat jij hier ook bent. Ik vind het moeten laten verwijderen van een galblaas erg heftig. Misschien heb je advies ingewonnen bij je huisarts welke vorm van diëet of beweging het best bij jou situatie past en het meest gezond is. In ieder geval welkom hier.

Verder zou ik je graag enthousiast willen maken voor de mannensprint die net is begonnen. We hebben nog een beperkt aantal plaatsen vrij, dus je moet er wel bij zijn. Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 06 mrt 2012 13:56    
Man Weeggegevens   Marco Huizing

Reageer met quote
Bedankt voor de leuke en betrokken reacties.
Ik ben nu een week bezig en de eerste kilo is eraf. Erg blij
Of het precies een kilo is of iets meer weet ik niet helemaal zeker omdat ik een "ouderwetse" weegschaal met naald gebruik. We hadden een dure digitale van Tefal maar die bleek 5 kilo af te wijken (in ons nadeel Sip ).
Met de reactie over mijn verwijderde galblaas ga ik zeker iets doen. Ik ben wel eens bij een dietiste geweest maar toen hebben we het daar nooit over gehad terwijl mijn lichaam misschien wat heftiger reageert op veranderingen (gal wordt niet gedoseerd). Ik ga navraag doen bij de mensen die daar verstand van hebben (huisarts of mld-arts).

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 mrt 2012 9:34    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1