Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Eva's Modifast Dagboekje.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Forsaken
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: modifast

Reageer met quote
Nee, maar ik eet af en toe wel twee stronkjes bloemkool of broccoli ipv avond eten, of zo'n lu cracker met huttekase, zodat ik niet alleen maar shakes binnen krijg, anders is het ook haast niet te doen, om het vol te houden. Daar is het de vorige keer bij mij ook mis gegaan denk ik. Ik geef ook te makkelijk op als t niet meer snel genoeg gaat.

Ik denk dat ik maar een keer van die Centrum dingen moet halen. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 aug 2013 20:31    
Vrouw Weeggegevens   Renata78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi Eva,

Hoe gaat het bij jou?
De centrum tabletten zijn een goed aanvulling. Anders ben ik bang dat je toch een tekort aan vitamientjes en mineralen krijgt.
Broccoli en bloemkool is wel lekker af en toe hè. Paprika is ook lekker. Of tomaatjes.

Niet opgeven hoor als je wat minder bent afgevallen. In de week erop gaat het ineen keer wat sneller. En een kilo per week is al veel....
Ik baal zelf ook soms hoor als het niet zo wil. Deze week ben ik 0,5kg afgevallen. Daar ben ik uiteindelijk (na gemopper hahahaaha) toch best een beetje trots op.

Succes, enne we gaan ervoor. ohhh

Groetjes Renata

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 aug 2013 16:18    
Vrouw Weeggegevens   bremiken
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Forsaken schreef:
Nee, maar ik eet af en toe wel twee stronkjes bloemkool of broccoli ipv avond eten, of zo'n lu cracker met huttekase, zodat ik niet alleen maar shakes binnen krijg, anders is het ook haast niet te doen, om het vol te houden. Daar is het de vorige keer bij mij ook mis gegaan denk ik. Ik geef ook te makkelijk op als t niet meer snel genoeg gaat.

Ik denk dat ik maar een keer van die Centrum dingen moet halen. Lach

Komaan naar de 130!!! Daarna zie je wel weer ohhh Ik begin sinds vandaag ook terug met modifast (jammer dat het zo duur is) Sip heb een groot blad naast mij gelegd met NIET ETEN opgeschreven :p Anders faal ik zonder het te beseffen ohhh Ga ook proberen te sporten! Ik moet gewoon, effe hard voor mezelf zijn... Daarna ga ik zo blij zijn Duim

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 sep 2013 7:58    
Vrouw Weeggegevens   bremiken

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
[quote="Forsaken"]Nee, maar ik eet af en toe wel twee stronkjes bloemkool of broccoli ipv avond eten, of zo'n lu cracker met huttekase, zodat ik niet alleen maar shakes binnen krijg, anders is het ook haast niet te doen, om het vol te houden. Daar is het de vorige keer bij mij ook mis gegaan denk ik. Ik geef ook te makkelijk op als t niet meer snel genoeg gaat.

Ik denk dat ik maar een keer van die Centrum dingen moet halen. Lach[/quote

Komaan naar de 130!!! Daarna zie je wel weer ohhh Ik begin sinds vandaag ook terug met modifast (jammer dat het zo duur is) Sip heb een groot blad naast mij gelegd met NIET ETEN opgeschreven :p Anders faal ik zonder het te beseffen ohhh Ga ook proberen te sporten! Ik moet gewoon, effe hard voor mezelf zijn... Daarna ga ik zo blij zijn Duim

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 sep 2013 7:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Okay, laatste poging.

Deze keer maar andere dingen aangepast. Geen modifast dieet nu, nog niet.

Het enige wat ik tot nu toe heb gedaan is een normaal dag en nacht ritme aangenomen, en 3 keer per dag eten in plaats van 1 keer.

Ik eet nu sochtends magere yoghurt met crusli, Smiddags ook (heb nog niets gevonden wat beter zou passen) En savonds varieert. Ik eet 3 keer per week alleen groenten met soms een halve aardappel, of een hapje vlees. Maar vooral gewoon lekker veel groenten. Daarnaast eet ik in het weekend zelfgemaakte broccoli soep, gemaakt van broccoli, courgette, bouillon blokjes en aagemaakt met een rouxje. Daarnaast eet ik nog een keer rijst met groenten, en een keer pasta.

Dus niet eens echt heel gezond ofzo, gewoon, normaal denk ik?

Nouja, anyway, ik ben hiermee (terwijl ik nu net ongesteld ben) wél één kilo afgevallen. Dus Yay,

Ik had er eigenlijk niks van verwacht. dat maakt het wel leuk. En ik ga er ook niet teveel van verwachten verder, dat wil ik niet. De vorige keer was ik, hoeveel? 14? kilo afgevallen intotaal, en ik merkte er helemaal niks van. Was zo deprimerend, omdat ik zó hard mijn best had gedaan.. Dus ben er nu op een andere manier ingestapt. Mocht de tijd zover komen dat ik met deze levenswijze alleen gewoon niet meer afvallen kan, kan ik altijd weer modifasten Lach Hoop alleen niet dat ik dat te snel weer ga willen omdat het me te lang duurt, daar heb ik ook wel een handje van denk ik.

Nou, daar hou ik t ff bij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mrt 2014 0:10    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou, poeh poeh, zoals men zien heel wat aangekomen afgelopen jaar.

Deze keer is de knop echt om. Ik weet het zeker. ohhh

Geen Modifast dieet meer, wat dit dagboekje anderzijds wel aangeeft, maar gewoon simpel koolhydraat arm.

Ik probeer nog wat dingetjes uit te zoeken, maar de producten die ik vooral eet zijn:

Cracottes met Huttekase. (4 intotaal) Als ontbijt of avondeten.
Zwarte olijven, simpelweg gewoon, alleen, olijven. Haha.
Groenten en vlees. (kipfilet, biefstukjes, boontjes, broccoli, enz enz.
Tonijn, met een klein beetje mayonaise. Hmmm

Soms de wat zwaardere maaltijden zoals boeren omelet met 20 gram qinoa, een tomaatje, champignons, en 30+ kaas.

Mijn drinken hou ik bij zwarte koffie met een zoetje, en crystal clear.

Dit doe ik nu eigenlijk vanaf begin dit jaar, met een terugval, maar het gaat me erg goed af. Het duurt zo wel een stuk langer voor ik afval, en in het weekend wil ik wel eens een biertje drinken of 'gewoon' eten. Maar dat mag niet zoveel uit maken. Men eet namelijk af en toe wel gewoon iets lekkers toch? Zo eet ik ook af en toe een boterham. Jammer dan, ik kan mijzelf niet volledig onthouden van koolhydraten, en zolang ik gewoon blijf afvallen lijkt me dit geen probleem.

Wat ik will met dit berichtje? Gewoon even van me af typen en moed inpraten. het gaat goed zo, en dit kan ik volhouden.

Ik hou van mijn nieuwe levensstijl!

Groetjesss

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2015 18:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Pagina 6 van 6