Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Eva's Modifast Dagboekje.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jeddles
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jaaa! Ze zit in de jongerensprint Erg blij gezellig hoor!
Kunnen we je nu ook lekker volgen in je dagboekje! Keep on the good work, en dan gaan we vanzelf mooie resultaten zien lijkt me zo! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 09 aug 2012 10:17    
Vrouw Weeggegevens   Forsaken
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: modifast

Reageer met quote
ja ik doe ook gezellig mee, yay! Erg blij

Vandaag heb ik gehad:

lunch: modifast
avondeten: 1 kipfiletje en nog geen 100 gram broccoli.

ontbijt is niets van gekomen. xD

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 aug 2012 21:07    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
En, hoe gaat het ermee? Kan je het voor je gevoel allemaal een beetje volhouden enzo?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 17:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Opzich wel. Ik wil wel van alles graag eten, niet snoepen, maar normaal eten. Mijn vriend kookt nu namelijk allerlei dingen die ik al héél lang niet heb gehad. En een verjaardag gehad van een vriend van ons, we hebben zelf een taart gemaakt. Gelukkig is het niet moeilijk om jezelf te weerhouden als je weet wat er allemaal in gaat. Daarbij ben ik gelukkig niet zo van de zoete dingetjes. ^^

De weegschaal houd me gemotiveerd. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2012 18:04    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag heb ik op:

1x modifast shake
1x modifast chocopudding met stukjes ananas

Wat ik nog mag hebben van mijzelf 2x tussendoortje.

T gaat opzich nog steeds goed, moet mijzelf weer iets strenger toespreken na dit weekend. Teveel kipfilet gehad na mijn idee ^^
Maar komt goed, de weegschaal gaf vandaag al aan dat er weer ruim een halve kilo van af was. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 13 aug 2012 21:00    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik ben er een beetje klaar mee. Ik heb het gevoel dat ik niet mijn best meer doe, en dat valt ook wel te merken aan hoeveel ik nu nog af val. Vrijwel niks dus. Mijn pa was jarig en toen was het van 'je gaat nu toch niet aan je dieet houden terwijl ik jarig ben he?' Wat er dus op neer kwam dat ik dus maar mee moest eten, en uiteraard aten ze patat. Verder van de lekkere dingen wel af kunnen blijven, dat is t probleem ook niet. Maar ik ben er zelf ondertussen ook klaar mee. Ik wil weer gewoon eten wat ik normaal at. Gewoon alleen avondeten. Stom gedoe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 05 sep 2012 19:18    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hee meis!

Niet opgeven he! Je bent hartstikke goed bezig! Kijk eens wat je al kwijt bent in korte tijd! Dat het nu ietsje minder hard gaat is niet zo'n ramp (al kan het voor jou heel frustrerend zijn!), maar je valt wel af! En soms zijn er lastige momenten, maar die worden meestal weer gevolgd door goede momenten. En een keertje friet eten is niet erg, dit houdt je spijsvertering een beetje in beweging (door mijn gebrek aan olien en vetten in het begin van mijn afvallen, heb ik galstenen ontwikkelt. En geloof mij, dat wil je graag voorkomen, dus blijf vooral af en toe wat vettigs eten!)

JE KAN HET!!!
Liefs!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 06 sep 2012 7:29    
Vrouw Weeggegevens   Renata78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hoi,

Ik las dat je er een beetje klaar mee was.
Ik kan dat heel goed begrijpen maar je bent al zoveel afgevallen.

Ik ben begin dit jaar ook veel afgevallen(12kg) en door verhuizingen en veranderingen weer gewoon gaan eten(lees snaaien).
Met al gevolg 16kg erbij. Ik ben nu weer sinds 3 weken bezig.
Het geeft niet hoor als je af en toe bv je avondeten vervangt met groenten en een stukje vlees of vis.

Ik heb geleerd(let wel met zwangerschappen en boze gyneacoloog) dat je op de koolhydraten kan letten. Bv geen en/of met mate pasta, aardappels, rijst, koekjes. Volkoren brood eten etc.
Bij mijn eerste z.schap ruim 25kg aangekomen(toen wist ik het nog niet) 2e z.schap 13kg aangekomen(toen heb ik deels South beach gebruikt).

Ik kan geen maat houden, 2 borden pasta ofzo. Lekker slecht maar wel lekker ohhh

Moeilijke momenten geven niet hoor. Praat erover met je vriend, helpt ook goed Erg blij
Neem een glaasje water als je merkt dat je trek krijgt of zet een kopje thee. Heb je even afleiding, lekker smaakje uitzoeken en je bent er weer even doorheen.

Veel succes hè en op naar de volgende kilo! Smile

Groetjes Renata

Forsaken schreef:
Ik ben er een beetje klaar mee. Ik heb het gevoel dat ik niet mijn best meer doe, en dat valt ook wel te merken aan hoeveel ik nu nog af val. Vrijwel niks dus. Mijn pa was jarig en toen was het van 'je gaat nu toch niet aan je dieet houden terwijl ik jarig ben he?' Wat er dus op neer kwam dat ik dus maar mee moest eten, en uiteraard aten ze patat. Verder van de lekkere dingen wel af kunnen blijven, dat is t probleem ook niet. Maar ik ben er zelf ondertussen ook klaar mee. Ik wil weer gewoon eten wat ik normaal at. Gewoon alleen avondeten. Stom gedoe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 07 sep 2012 8:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bedankt voor jullie lieve reacties Lach

Met het idee dat ik de kans op galstenen verklein nu ik frituur heb gehad voelt het wat minder erg.

Misschien komt het ook wel door alle veranderingen bij ons thuis. We zijn dan wel niet verhuisd, maar we hebben wel totaal een nieuwe inrichting. Haha, ik geef dat maar lekker de schuld.

Toen ik me vandaag woog toen ik wakker werd was het wel even frustrerend dat ik nog steeds volgende de weegschaal 28,8 woog. Stom ding, maar bleek dus dat ie verkeerd stond, in een deuk in de vloer. Dus het was gelukkig toch beter dan verwacht, 28,2. Dat is natuurlijk een stuk fijner.

Motivatie is ver te vinden, maar ik wil graag dat mensen gaan zien dat ik afgevallen ben. Dat is nu blijkbaar nog niet te zien, okal ben ik 10 kilo lichter. Komt vanzelf hoop ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2012 14:39    
Vrouw Weeggegevens   Renata78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wow, toch weer 1,3 kg eraf Applaus
ja dat de mensen om je heen het nog "niet" zien kan door meerdere dingen komen.

Ze zien je elke dag.
Je hebt nog wijdere kleding aan.
En het gaat verdeeld over je hele lichaam. Etc.....

Echt doorzetten hoor, je zult zien dat ze snel alles ineen keer zien en je allemaal complimenten gaat krijgen.

Zolang jij je prettig voelt toch. En je valt goed af hoor. Heelblij

Succes hè, en als het allemaal niet wil dan kun je allemaal berichtjes plaatsen voor de afleiding. Helpt echt.

Groetjes Renata

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 09 sep 2012 18:54    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 2 van 6