Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Essie's modifast dagboek..

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Esmeralda1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Het sporten heb ik eigenlijk wel plezier in heb helemaal zin om vanavond te gaan het is alleen nu nog steeds best

Heb jaren geleden eens een balanceboard gekocht voor de wii om lekker om te " sporten" dus dit weekend eens uit de stof getrokken wii fit aan ik klaar om de body test te doen, te zwaar oh ja te zwaar word je toch weer even met je neus om de feiten gedrukt.

Daar eens over nagedacht heb ik kleine tussendoelen gemaakt

Doel 1 op de wii fit kunnen er zit een Max van 150 aan dus ik denk dat ik dit doel op 147 altijd naakt wii fitten is ook zo wat ohhh

Doel 2 is 125 kilo heb ik een spijkerlegging liggen deze had ik ooit eens gekocht maar was te klein ik was toen 133 kilo en hij was ong. 1 maat te klein.

Doel 3 is 110 kilo ik heb van verschillende mensen gehoord dat je dan maat 48/ 50 aankan laat ik daar nou nog een spijkerbroek van hebben.

Doel 4 is 99 kilo en tevens mijn streefgewicht hier als ik zover kom wil ik een nieuw doel van 87,5 stellen dat noemen ze te zwaar noujaa daar kan ik mee leven... Te zwaar ohhh

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 11:59    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja en zo een leuke trainer kan het allemaal weer gezellig maken toch ??
Vanavond weer en dan uitleg cardio daar zit bij wel een hekel punt hoor want dat is conditie en die heb ik niet... Ach ja zal niet de eerste zijn Lachen
Heb wel een beetje pijn in de kuiten maar ach wat wil je na zo een lange tijd met weinig sport.

Vanmorgen weer aan de Modifast en merk wel dat ik me daar het veiligst bij voel wat me blijft verwonderen en ik durf het bijna niet uit te spreken, bijna zoiets als de goden verzoeken, maar goed is dat ik geen eetbuien heb en als ik wel erg aandrang heb dat dit goed met een stukje kaas is op te lossen

En slapen tja, piekeren niet echt eigenlijk
De kamer is altijd koel ik kan niet met het raam dicht slapen maar daar is sinds het dieet ook niks aan veranderd dat maakt het zo gek.
Misschien toch die warme douche en die kop thee gaan nemen, ik zat al aan melatonine te denken om weer in een goed ritme te komen..

We gaan ervoor...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 12:11    
Vrouw Weeggegevens   Lythia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weightcare

Reageer met quote
Leuk om te horen dat je zoveel plezier hebt in sporten.

Ik heb een hele tijd niet durven gaan, omdat ik dacht dat iedereen me aanstaarde...

Uiteindelijk toch maar eroverheen gezet en het blijkt dat het allemaal in mn hoofd zit.
Iedereen kijkt naar iedereen en niet omdat je dik bent, maar zo zijn mensen nu eenmaal.

Wel goed van je dat je tussendoor doelen hebt, ik wil dat ook heel graag doen, maar ik ben bang dat ik dan nog steeds denk van ow ik moet nog zoveel om tot aan mn 'echte' streefdoel te zitten.

Heel veel succes verder en zet m op!

Groetjes Lythia

"Strenght doe nog come from winning. Your struggles develop your strengh's. When you go through hardships and decide not tot surrender, that is strenght
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 12:19    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
En er zullen er heus wel bij zitten die kijken maar ach ja hebben ze lekker pech gehad hihi ik kom en ik blijf Erg blij

Die tussendoelen zijn om het me iets makkelijker te maken anders is het wel een hele lange ruk en bijna niet te doen.
Ik hoop mijn eerste doel eigenlijk wel voor mijn vakantie te bereiken ( ga 25 juli weg)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 13:13    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja, er zijn altijd mensen die kijken...
Maar wat mij op de een of andere manier geruststelde was dat ze niet alleen naar mij keken maar ook naar anderen...

en nu trek ik me er ook niets meer van aan. Erg blij

Je eerste doel ga je zeker voor 25 juli halen als ik zie hoe goed je het volhoudt en met sporten erbij!

Gaat helemaal goedkomen Lach

Groetjes

"Strenght doe nog come from winning. Your struggles develop your strengh's. When you go through hardships and decide not tot surrender, that is strenght
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 13:27    
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Inderdaad..... iedereen kijkt naar iedereen.....

dun naar dun
dik naar dik
dik naar dun
en dun naar dik

blond naar bruin
blond naar blond

groot naar klein
klein naar groot.....enz

dat is een les die ik heb geleerd door naar de naaktsauna te gaan....

ja ja ik ga met mijn 150kg gezellig naar de naaktsauna....
geen gene daarbij

ik ben UNIEK zoals diene van hierboven mij geschapen heeft
en de mensen die daar niet mee akkoord zijn moeten maar de andere kant opkijken.... en diegenen die daar negatief commentaar voor over hebben zijn zielepoten..... ze hebben een lelijk hart/karakter.

ge kunt niet geloven wat een opluchting dat voor mij was toen ik mij deze filosofie kon aanmeten na jarenlange frustraties over mijn dikke uiterlijk

Ik ben ik en goed zoals ik ben

als ik wil afvallen is dat omdat ik dat moet doen voor mijn gezondheid en omdat ik mezelf makkelijker voel in een 'lichter' lichaam.

er zijn zo weinig zware mensen die dit stadium bereiken.....
weinig magere mensen ook trouwens....

muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 13:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Daar heb ik echt respect voor.

Ik durf echt niet naar de sauna (zelfs niet met een bikini of badpak aan)
Want ik denk dan altijd dat ik het die mensen niet aan wil doen om naar mij te moeten kijken ofzo...

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 13:49    
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
blijf geloven in jezelf !

je lijf is uniek en jij ben uniek !

en wie weet.... ooit komt er misschien een dag dat je er toch vrede mee hebt en de drempel wel durft overschrijden en de genoegtes van zo'n pure verwennerij ook durft ondergaan.....

verander voor niets en niemand tenzij voor jezelf

muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 15:35    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nou uur sportschool zit er weer op vermoeiend maar ook energie gevend tegelijk suikerspiegel was goed vanavond dus daar was ik blij mee..

De weegschaal daar gaf
Kg 154,8 om 20.00 uur en met kleren dus dat komt wel redelijk overeen
Vet 56,2 procent
Hallo ik besta voor de helft uit vet hoeveel pakjes boter zal ik wel niet zijn Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jun 2014 22:45    
Vrouw Weeggegevens   Jo-anne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Hey, jij gaat lekker. Weer een uur in de sportschool geweest, top!
Blij voor je dat je suikerspiegel in orde is.
Ach en wat andere mensen er van denken, dat probeer ik meestal wel links van me te laten liggen.
(of rechts, net wat me het beste uitkomt Lachen )
Goed van je dat je tussendoelen hebt gemaakt, dat maakt het een stuk overzichtelijker voor jezelf. Zijn alsnog flinke stappen maar is waarschijnlijk beter te doen. (en ja, naakt op de wii fit, lijkt me ook niet echt een succes Uitlachen )
Je eerste doel behalen voordat je op vakantie gaat, dat is een tof vooruitzicht, en als je lekker zo goed door blijft gaan dan ga je dat doel halen, kom je wel aanmoedigen hoor. Hebben we allebei een doel voor de vakantie, ik ga wel wat eerder weg maar dat hinder niet!
En ben trouwens wel benieuwd of je gisteravond een beetje beter in slaap bent gekomen? Nou, zet m op vandaag, ga je weer aan de shakes? Ik begin straks maar weer met een banaan shake smullen Fijne dag, liefs!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 jun 2014 6:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 10 van 20