Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Essie's modifast dagboek..

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Essie,
Probeer niet teveel te denken aan die massa's kilo's die je nog moet afvallen... probeer ik ook niet te doen....
de moed zakt je dan toch maar in de schoenen.....

we gaan de uitdaging aan STAP voor STAP en KILO voor KILO....

Ga ervan uit dat je op weg bent naar een gezond lichaam en dat gezond en evenwichtig eten het einddoel is waar je naar op toe bent..... Snoepen en snakkelen zal ooit wel weer kunnen maar op gepaste tijden en in gecontroleerde hoeveelheden....

Neem je tijd..... de kilo's zijn er niet van gisteren op vandaag aangekomen...... en kunnen er dus ook niet van vandaag op morgen af..... gun je lichaam de tijd om aan te passen....

en maak van dit woord een mantra in je hoofd....

VOLHOUDEN VOLHOUDEN VOLHOUDEN

Dat is het sleutelwoord van elk dieet !

Muizewuis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2014 8:26    
Vrouw Weeggegevens   Jo-anne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
ja dat schuldgevoel van ons dat weet wat... ik probeer met hele kleine stapjes tegelijk om mezelf ervan te overtuigen dat het niet nodig is om me schuldig te voelen. Houd me daarom zo veel mogelijk ook strikt aan mijn 'dieet'. En als ik dan buiten mijn boekje ga (gisteravond) Verward dan spreek ik van te voren met mezelf af dat ik er dan ook van ga genieten smullen . Het is even wennen, maar bewust iets nemen wat niet mag is 100x beter dan onbewust de hele dag door kleine dingetjes naar binnen schuiven. Nu heb ik daar gelukkig helemaal geen last van, maar ik bedoel maar Erg blij .
Wat gaaf dat jij je hebt ingeschreven voor de sportschool! Knap hoor, daar heb je ook een hoop doorzettingsvermogen voor nodig. Is niets voor mij, om dat ook nog in te moeten passen in mijn leven, maar ik hoop dat jij er veel aan hebt. Laat je weten hoe het zondag is gegaan? Fitness Veel success!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2014 9:21    
Vrouw Weeggegevens   Mirandalet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb (shakes)

Reageer met quote
DSooezetten en je komt er wel ik heb die dip ook gehad dat er maar niks af ging en anderen maar afvallen maar de aanhouder wint echt waar.

Ik ga morgen naar mijn ouders mijn moeder is jarig en ze gaat ons patat met stoofvlees voorschotelen nou zal zeggen daar zie ik nu al tegenop heb wel tegen haar gezegd haal je er sla bij.

Goed van je dat je naar de sportschool gaat Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2014 10:14    
Vrouw Weeggegevens   Esmeralda1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
@ Muiske het is gek maar het zijn niet eens de gedachten aan alle kilo's die ik moet afvallen maar de schuldgevoelens tov het dieet alsof ik een hele dieetdag verpest door ipv een shake een cracker te eten hele irreële gedachten dat weet ik wel maar dat is waarschijnlijk het denkproces waar ik doorheen moet.

Ik hoop dat wat ik nu op ga schrijven zo is maar het lijkt deze keer ook anders te zijn nu ik kh weer uit mijn eten lijkt het dat als ik andere mensen zie eten ik het ook beter kan verdragen terwijl ik daar voorheen hele erge hoofdhonger van kreeg.

Ik wil eigenlijk af van het idee ooit mag ik weer dit of ooit mag ik wel weer dat ik hoop eigenlijk dat GOK gewoon a way of life word dat het me zoveel voldoening gaat geven dat ik niet taal naar andere dingen of het zoveel mogelijk in het schema kan passen...

Liefs Esmeralda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2014 10:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
@ Jo Anne
Idd afstappen van het originele eet iets is een mentale verandering stap voor stap komen we er wel ik moet idd ook leren genieten van het eten wat ik dan op dat moment naar binnen schuif maar buiten het genieten ook waken dat ik niet doorsla in de gedachten nu is deze dag toch al verpest nu kan ik net zo goed dit of dat nog pakken..

Wat de sportschool betreft tja het is voor mij ook iets helemaal nieuws ik zou liever een gewone sport gaan doen maar dat is helaas op dit moment gewoon niet haalbaar ik hoop dat ik er op een of andere manier toch plezier in ga hebben zumba lijkt me iig heel erg leuk omdat het dansen op Latijns Amerikaanse muziek is en laat ik dat nou wel een lekkere zomer muziek vinden.

Laat je zeker iets weten hihi misschien steek ik je nog wel eens een keertje aan.

Liefs Esmeralda
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2014 10:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Whaaaa patat stoofvlees dat is gewoon niet eerlijk ben je er al mentaal op voor aan het bereiden ???
Weten ze dat je op dieet bent zo ja vraag anders of ze een goddelijke salade voor je maken had laaste een keer een salade met komkommer tomaat feta olijfolie azijn beetje honing olijven en knoflook en die was me toch een partijtje lekker jummie jummie

Maar ja wij lachen het laast ( duurt het langst) maar die lachen toch altijd het hardste hihihi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2014 10:34    
Vrouw Weeggegevens   ClumsyCat
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat is het afvallen soms toch een moeilijke weg he... gelukkig hoef je die weg niet alleen te bewandelen; we zijn allemaal hier met hetzelfde bezig. Ik heb vertrouwen in je hoor. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2014 11:05    
Vrouw Weeggegevens   Mirandalet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb (shakes)

Reageer met quote
IK ga van alles meenemen hoor.
Heb gisteren ook mijn kh arme wraps binnen gekregen denk dat ik die meeneem ipv patat en daar de stoofvlees en sla bij doe. Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2014 11:14    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Aaaaah lief hoor Clumsycat en zij gelooft in mij hihihi....

ja klinkt lekker jummie wrap en stoofvlees naa wat wil je nog meer
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2014 11:21    
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
ja die feestjes en sociale toestanden.....

daar worden niet direkt vetarme en koolhydraatarme gerechtjes geserveerd he.

hopelijk heeft je mama begrip en zorgt ze idd voor een lekker slaatje. desnoods neem je zelf ook wat mee...

veel success he

muizewuis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2014 12:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 8 van 20