Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Essie's modifast dagboek..

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Hi,
heb zojuist mijn sprintje weer gesloten.
Heb mezelf opgegeven bij het sprintje van ClumsyCat..... dit had hetzelfde doel als het mijn en heb me daar dan bij aangesloten...

muizewuis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 17 jun 2014 9:23    
Vrouw Weeggegevens   ClumsyCat
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Succes Esmeralda! Niet opgeven hoor. Dit soort momenten horen er helaas bij, maar je gaat echt wel vooruitgang boeken!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 18 jun 2014 15:49    
Vrouw Weeggegevens   Jo-anne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Dat is vervelend voor je zeg, maar het kan ook heel goed vocht zijn wat je vasthoudt he. De moed niet opgeven hoor! Je bent juist zo goed bezig.

En ja die weegschaal weet wat he, ik heb een aantal jaar geleden ooit eens een dieet gevolgd en een tijd gehad dat ik iedere dag op de weegschaal stond, sacherijnig dat ik ervan werd Schaam Schaam . Als er gewicht bij was, ikke overstuur, was er iets af dan vond ik dat weer niet genoeg...pfft als ik daaraan terugdenk Boos Dus voordat ik deze keer begonnen ben heb ik afgesproken (met mezelf Erg blij ) dat ik 1x per week op die weegschaal klim, en dat werkt goed!

En die stimulans, is voor mij natuurlijk ook het gewicht wat ik elke week minder zie worden maar ook kleding die ruimer wordt en dat ik mezelf lekkerder in m'n vel voel, dat mensen iets positiefs zeggen over je uiterlijk etc etc.

Dus misschien een hele voorzichtige tip, probeer de positieve gedachtes niet alléén van de weegschaal af te laten hangen maar ook uit alle andere kleine dingetjes te halen Yes! (nederlands= Hahaha, geen preek maar misschien kun je er wat mee.

Zelf ben ik sinds dinsdag weer 1 maaltijd per dag aan het "gewoon" eten, deed 3 shakes per dag daarvoor. En ik vond het heerlijk, maar had in mijn achterhoofd inderdaad zo'n 'ow jee' gevoel bij elke hap die ik naar binnen schoof, dinsdag was dat een boterham, gisteren een berg sla met een tartaartje. Was wel lekker maar voelde me op een of andere manier toch schuldig Vraag
Denk dat ik eerst maandag moet zien wat deze week met het afvallen heeft gedaan voordat ik weer vrede heb met eten. Rollende ogen
Wens je weer veel succes en liefs! Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jun 2014 10:31    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jo-anne,
Ik ben nog altijd in fase 1 maar ik kan me voorstellen dat het superspannend is terug een gewone maatlijd in te lassen. De angst om iets verkeerd te doen en weer bij te komen is groot he.

Dat gaat voor mij de grootste uitdaging worden.
Zolang ik in fase 1 en zelfs 2 zit, zal het nog meevallen.
Het terug evolueren naar een gezond eetpatroon zal de echte uitdaging worden vrees ik.

Maar daar ben ik gelukkig nog ver vanaf.

Succes nog hé!
Muizewuis
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jun 2014 11:54    
Vrouw Weeggegevens   Esmeralda1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Vanmorgen 153.6 Lachen wil graag een ticker in mijn onderschrift maar op een of andere manier met de ipad niet te doen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jun 2014 11:57    
Vrouw Weeggegevens   Mirandalet
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Lowcarb (shakes)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jun 2014 11:59    
Vrouw Weeggegevens   Jo-anne
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Modifast

Reageer met quote
Yeeeeh cheerleader TOP!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jun 2014 13:25    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
goe zo Essie.... de volhouder wint altijd op lange termijn !!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 19 jun 2014 13:48    
Vrouw Weeggegevens   ClumsyCat
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 19 jun 2014 16:45    
Vrouw Weeggegevens   Esmeralda1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Oh Jo Anne ken het gevoel van schuldgevoelens t.o.v eten zo goed !!! Had gisteren koolhydraatarme crackers gehaald omdat ik zo lange weg te gaan heb en ik het gevoel van eten toch mis..
Op de GOK manier 1 cracker besmeerd 2,9 kh dus dat is goed boter en kaas en toch me bij elke hap dik schuldgevoel he ... Vanmorgen niks op de schaal eraf helpt dan ook niet echt mee Sip

In mijn hoofd weet ik ook dat ik niet elke dag moet wegen maar ja die bevestiging he...
Gisteren wel voor het eerst in een hele lange tijd kleren gekocht alles wat te strak waar ik dan in kan gaan passen en een flitsende broek om tijdens het sporten aan te doen..

Woensdag ingeschreven bij de sportschool en Zondag een rondje intake dus ben benieuwd...

Laatst aangepast door Esmeralda1975 op vr 20 jun 2014 11:22, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 20 jun 2014 8:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 7 van 20