Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Essie's modifast dagboek..

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ClumsyCat
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ah wat fijn! Hoe gaat het nu met je?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: ma 14 jul 2014 8:36    
Vrouw Weeggegevens   Esmeralda1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Gaat hier prima sta deze week een beetje stil, maar slaap ook ontzettend slecht.. Slaap misschien maar 4 a 5 uur per nacht..
Heb Dinsdag mee gedaan aan een les tai chi boxen ik was kapot en heb nog steeds spierpijn op plaatsen waar toch geen spieren moesten zitten Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 17 jul 2014 7:55    
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Essie,
Ben terug van mijn vakantie.....
Jou dagboek is de eerste die ik rap effe kom bekijken...... was te benieuwd om te zien of je je WII doel behaald had.... EN JAAAAAAAAAAAAA JOEPIEJEEEEEEEEE je bent erdoor geraakt meid...... Proficiat..... weer een streep gehaald se.....

en nu voort doen he...... samen sterk he.....

kom later nog wel uitgebreid wat neerpennen maar moet nu aan de was en plas en veel in te halen op het werk dus kan even niet teveel komen pennen hier....

zal voor de komende dagen zijn, vrees ik

muisewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 jul 2014 8:14    
Vrouw Weeggegevens   Muiske
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten (dietiste)

Reageer met quote
Essie,
moest gisteren aan je denken toen ik weer voor de eerste keer op de WII stond na mijn vakantie.
lukt het WII fitten een beetje?
wat doe je zoal?
ik steppen, boksen en jaja zelfs al een beetje joggen
ook een spelletje waarbij je al steppend over hindernissen moet lopen en springen.... heel verslaven en vermoeiend....

ik probeer een half uurtje bezig te zijn en verbrand tussen de 160 en 200kcal per keer dan....

ben benieuwd naar jou !
Muizewuis

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 jul 2014 13:38    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Kan wel janken als ik mijn boekje lees.

Waar is de positiviteit, het doorzettingsvermogen, de inzet gebleven.

Een kleine samenvatting van de laatste 2 jaar alweer..

Het ging heerlijk sporten, afvallen, mijn diabetes en ik ging en voelde me zo goed.

Jaloezie van mijn partner deed mijn geen goed, totop de dag van vandaag ontkent hij het maar hij was narrig,boos, kon niet omgaan met de verandering in mij, toen gingen we op vakantie en het oude rolpatroon was weer geboren en de kilo's zijn er weer mooi aan.

Nou twee jaar later ben ik strijdvaardig, mijn diabetes is om te janken en mijn conditie zo nodig nog erger, ik heb besloten dat mijn vriend moet gaan leren en omschakelen want ik ga het doen en anders word het helaas een leven alleen.

Dus heb ingeslagen even weer de veilige shakes en repen en nadenken hoe ik het ga aanpakken.

Ga zo in jullie boekjes kijken hoe het jullie is vergaan..en hoop snel peptalk te mogen ontvangen !!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2016 17:33    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dit oude bericht lijkt me wel weer een goed uitgangspunt om naar toe te werken !!

Het sporten heb ik eigenlijk wel plezier in heb helemaal zin om vanavond te gaan het is alleen nu nog steeds best

Heb jaren geleden eens een balanceboard gekocht voor de wii om lekker om te " sporten" dus dit weekend eens uit de stof getrokken wii fit aan ik klaar om de body test te doen, te zwaar oh ja te zwaar word je toch weer even met je neus om de feiten gedrukt.

Daar eens over nagedacht heb ik kleine tussendoelen gemaakt

Doel 1 op de wii fit kunnen er zit een Max van 150 aan dus ik denk dat ik dit doel op 147 altijd naakt wii fitten is ook zo wat ohhh

Doel 2 is 125 kilo heb ik een spijkerlegging liggen deze had ik ooit eens gekocht maar was te klein ik was toen 133 kilo en hij was ong. 1 maat te klein.

Doel 3 is 110 kilo ik heb van verschillende mensen gehoord dat je dan maat 48/ 50 aankan laat ik daar nou nog een spijkerbroek van hebben.

Doel 4 is 99 kilo en tevens mijn streefgewicht hier als ik zover kom wil ik een nieuw doel van 87,5 stellen dat noemen ze te zwaar noujaa daar kan ik mee

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2016 17:35    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Welkom terug en wat een verdrietig bericht steun om gezonder te leven heb je echt nodig anders is het wel heel zwaar.
Kiezen voor jezelf zo makkelijk gezegd maar er schuilt vaak meer achter is je vriend zelf ook flink?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 02 jun 2016 18:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nee mijn vriend en mijn kinderen hebben allemaal een normaal gewicht uit dat oogpunt ben ik het buitenbeentje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2016 20:57    
Vrouw Weeggegevens   Pien5
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven met minder KH

Reageer met quote
Hallo Esmeralda,

welkom terug. Veel succes en groot gelijk dat je voor jezelf gaat kiezen, alleen steun krijgen zou wel fijn zijn. Maar veel hier komen en schrijven, vooral op moeilijke momenten. Op naar je eerste mijlpaal!

Mijn boekje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 02 jun 2016 21:39    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dankjewel Pien vandaag is toch echt de kop eraf en wil ik elke dag even meeschrijven
O shake yoghurt peer van weight care moet zeggen die is erg goed te doen

Was vanmorgen om 8,30 op en heb toen de shake genomen moet zeggen om half 12 knorde mijn maag zo erg als Winney the Pooh zonder honing in zijn maagje en ben ik om twaalf uur al aan de lunch gegaan
L reep pinda noga van het Kruidvat
Vanavond doe ik een lichte maaltijd waar ik nu al naar uitkijk erg he hoe bedoel je verslaafd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 06 jun 2016 12:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 18, 19, 20  Volgende
Pagina 19 van 20