Auteur |
Bericht |
Lythia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-6-2014 Berichten: 206 Dieet: Weightcare Woonplaats: Den Haag
|
|
Wat goed zeg! die -10 komt echt steeds dichterbij!
Ik weet zeker dat je snel weer kan wii en!
Heel veel plezier met sporten vanavond!
veel liefs_________________
"Strenght doe nog come from winning. Your struggles develop your strengh's. When you go through hardships and decide not tot surrender, that is strenght |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 jun 2014 10:25 |
|
 |
|
 |
Esmeralda1975 Vaste Weegclubfan

|
|
Dankje stiekem hoop ik morgen de 1 op de schaal te zien als ik het maar 51,9 hihi dan volgende week 2,2 kilo en dan zijn de eerste tien weg  _________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 jun 2014 10:31 |
|
 |
Lythia Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 23-6-2014 Berichten: 206 Dieet: Weightcare Woonplaats: Den Haag
|
|
Echt fijn joh!
Ga met je mee hopen hoor! ik hoop ook in mn eerste maand 10 kilo kwijt te raken, al heb ik voor mezelf besloten dat ik gemiddeld 5 kg per maand wil afvallen (dan ben ik eind december op mn gewicht )_________________
"Strenght doe nog come from winning. Your struggles develop your strengh's. When you go through hardships and decide not tot surrender, that is strenght |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 jun 2014 10:39 |
|
 |

|
|
Jaa tien kilo lijkt me geweldig dus
juni 10 149
Juli 8 141
En dan 5 per maand
Rond December richting mijn tweede streef  _________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 jun 2014 10:46 |
|
 |
|
 |
Lythia Vaste Weegclubfan

|
|
komt helemaal goed joh!
Je hebt zo'n ontzettende positieve energie bij je. Dat werkt echt heel motiverend!!_________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 jun 2014 11:14 |
|
 |
ClumsyCat Mega Weegclubfan

|
|
Ik duim voor je mee! Je doet 't geweldig. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 jun 2014 11:49 |
|
 |

|
|
Ooooeeeee word zooo blij van jullie zijn jullie ook happier ???_________________  |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 jun 2014 12:05 |
|
 |
|
 |
Jo-anne Vaste Weegclubfan

|
|
Wat fijn dat je zo goed gaat meis!!
Je brengt een leuke sfeer met je mee, gezellig!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 jun 2014 12:38 |
|
 |
Lythia Vaste Weegclubfan

|
|
Esmeralda1975 schreef: | Ooooeeeee word zooo blij van jullie zijn jullie ook happier ??? |
Jij motiveert me ook deels om gewoon door te blijven gaan.. Echt geweldig  _________________
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 jun 2014 12:38 |
|
 |
Pien5 Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 20-7-2009 Berichten: 2530 Dieet: Gezonder leven met minder KH Woonplaats: Ergens in t noorden
|
|
Mooie resultaten, daar doe je het voor. En die tien komt bij jou zeker snel tevoorschijn. Super, zet m op.
Die augurken, zijn gezond en vullend. Kan je eigenlijk niet van aankomen. En dat blijkt want je valt in ene als een speer af.
Lekker is dat, dat je je hapier voelt. Sinds ik nu de zoetigheid probeer te laten staan, en dat lukt eigenlijk best wel goed, voel ik me ook super. Ook het feit dat er gewicht afgaat en de kleding steeds beter gaat zitten, dat maakt ook dat ik lekkerder in mn vel zit. |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 27 jun 2014 14:13 |
|
 |
|
|