Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Maaltijdvervangers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Essie's modifast dagboek..

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Schaam Schaam Zie nu dat het Essie's boekje is, als je het vervelend vind haal ik het weg hoor Esmeralda.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2014 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Drakie764
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik denk er nog vaak aan hoor.. het blijft idd altijd bij je. Maar ik ben gewoon echt een broodje nuchter mens. Heb al zoveel ellende en verdriet meegemaakt nog voor ik 20 was dat ik er niet echt verdriet meer van heb.. alleen loop ik nog wel altijd rond de uitgerekende datum met mijn ziel onder de arm... die dag voel ik me altijd een beetje zwaar en wat melancholiek. Als ik jonger was geweest had ik wel 6 kinderen willen krijgen.. ik heb er 4 om op te voeden maar denk vaak.. nog een 5e, dan heb ik er 6.. maar ik word over een paar maanden 38 en mijn man is al in de 40.. dus het is klaar zo.

Een vriendin van mij is in april bevallen van haar 5e en dan denk ik wel.. "ik heb er ook 5.. maarja, je zou het niet begrijpen"

Onze oudste vraagt er soms wel naar.. die zegt dan.. "mama, eigenlijk ben ik niet de oudste he?" Mama, heeft mijn broertje ook een naam gekregen? en dan praten we erover.

Hij heeft geen naam gekregen, mijn man kon dat niet aan. Het is dus gewoon bij kindje gebleven en dat is misschien ook wel goed geweest. Ik weet nu zelf niet of ik een naam had kunnen trekken..

Maar goed, we dwalen wel af zo.. hahaha.. we moeten Essie steunen natuurlijk want die gaat een goddelijk lijf creëren omdat ze dat verdient en wij haar daarin steunen Cool Erg blij

You can fail in doing what you don't want, so you might as wel try doing wat you love ~ Jim Carry
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2014 9:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hahha... en dat had ik nog niet gelezen.. great minds think alike.. Lachen

You can fail in doing what you don't want, so you might as wel try doing wat you love ~ Jim Carry
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2014 9:09    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 jun 2014 16:06    
Vrouw Weeggegevens   Esmeralda1975
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Shakes

Reageer met quote
Wat gek had gisteren een reactie geplaatst maar zie hem helemaal niet staan Huil huil

Maar dus nu nog een keer ...Nee natuurlijk niet dames klets lekker verder als jullie ondertussen mij nog wat motivatiespeeches geven hartstikke goed !!!

Vanmorgen op de schaal 156 weet dat het veel vocht is maar ben helemaal blij Zaterdag word weekdag bij mij ..

Week 1: - 3.7
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jun 2014 6:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Keep it going Essie!!

Bij mij ook zo de eerste week, 2e week iets minder, maar totaal resultaat is wel binnen de verwachtingen en hoop Lachen

Gewoon goed water drinken.. ik heb zo'n halve liter flesje spa en echt water drinken vind ik moeilijk.. maar heb ontdekt dat ik het goed wegkrijg als ik eerst zeg maar 20 ml crystal clear citroen in de fles gooi en dan 480 ml water.. dan is net dat fletse watersmaakje eraf en krijg ik het wel weg.. op dagbasis krijg ik zo 100 ml crystal clear mee.. maar dat vind ik niet zo'n drama..

voordeel dat ik dan ook 15 dagen doe met 1,5 liter fles CC.. en ik drink nu dus 2,5 liter water per dag..

Ik heb gisteren helaas gezondigd.. met 1 winegum.. 16 koolhydraten in zo'n stom snoepje!! Geschokt
Eye opener wel hoor..

Maar jij kan het, je gaat goed.. eet lekker je groentjes tussendoor en drink genoeg water, ga evt een beetje wandelen met de kleine in de wagen ofzo.. of een lekker stukje fietsen! 40 minuten fietsen op stevig tempo is ook al gauw 300 kcal aan verbranding. En het is low impact voor je lijf.

Of bestel een niet te zware kettle ball zodat je thuis in je privacy omgeving met filmpjes van you tube erbij een work out kan doen.. begin met 7 a 10 minuten per dag en bouw op.. moet je zien hoe snel je conditie verbeterd!
Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jun 2014 8:38    
Vrouw   Kaatje

Reageer met quote
Mooie start Essie, - 3,7! Geschokt Zelfs als je weet dat er veel vocht bij zit. Erg blij Keep up the good works en geniet van het mooie weer.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 jun 2014 10:07    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Bizar toch om te zien wat voor KH er in sommige kleine dingetjes zitten je bent je er normaal toch niet van bewust.
Drakie ik moet zeggen dat je wel een inspiratie voor me bent hoor je bent keigoed bezig een grote stimulans voor mij om door te gaan en hopelijk ooit eens twee cijfers voor de komma te zien...
Hier vandaag een hele rare dag regen, zon, regen, zon
Straks even naar de speeltuin met de kleine man en even een boodschap doen ja ja hier is de supermarkt gewoon open..
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 08 jun 2014 11:29    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gisterenavond een pannekoek gegeten dat had ik beter niet kunnen doen voelde me vies en vol en vandaag helaas weer een hongergevoel.

Dagmenu vandaag

O weight care reep
T
L weight care shake
T
D planning is twee plakjes oberlander met ei
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jun 2014 12:02    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Maak de volgende keer een pannenkoek van brinta, boekweitmeel, ei en 2 eetlepels ricotta en water.. op zich redelijk aan de caloriën, maar ook goed vullend en zeker als avondmaaltijd goed te doen. Beleggen met verse appeltjes en een klein beetje yakon siroop en tada.. een evenwichtige pannenkoek.

Voordeel is dan dat de ricotta, de boekweitmeel en het ei, de wat moeilijk verteerbare kh levert.. dus daar brand je langer op.

Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 09 jun 2014 12:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 2 van 20