Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Vragen, tips, en opmerkingen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

ervaringen: 7 Dagen Detox van Erica Palmcrantz Aziz

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   bloempje666
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo,

de kop van het bericht zegt het eigenlijk al...
Wie heeft er ervaring met het boek 7 dagen detox vn Erica Palmcrantz Aziz ?

ik heb het boek zojuist bij de bibliotheek geleend en het ziet er uit als een smakelijke 7 dagen zonder honger gevoel.
ook heb ik dag 1 even in de app fat secret ingevoerd, en je zit zo rond de 1500 Kcal dus je gaat er ook niet mee crashen (lijkt mij ook niet goed) en ze meld ook dat honger niet bij detoxen hoort.
dat zijn dingen die mij wel aanspreken aangezien het niet mijn bedoeling is om snel veel af te vallen om dan daarna nog veel sneller alles er weer bij te hebben zitten.

Vandaag dat ik benieuwd ben naar mensen die hiermee al eens een weekje aan de slag zijn gegaan Lach

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 06 nov 2018 8:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Goh wat jammer dat hierop nog geen reactie is.
Ik ga er morgen mee van start.
de meeste recepten zijn voor 2 of meer porties terwijl ze maar 1x worden gegeten.
dus heb alvast vandaag 1 van de 2 porties van het ontbijt van morgen genomen en deze was super lekker. dus als het allemaal zo is wordt het een feest week en moet ik oppassen dat ik de dubbele porties niet allemaal op eet hahaha
Maar om mijn gezin mee te laten proeven (kids zijn meestal ook nieuwsgierig) maak ik wel de dubbele porties denk ik.
restjes kan je meestal wel invriezen of opeten als je toch meer honger blijkt te hebben.

mijn doel ligt namelijk voornamelijk bij het reinigen van mijn darmen, wat gewicht er ook af is een leuk bij effect.

challange: Niet meer volproppen / niet meer na 19.00u eten / gezonde keuzes bij me-time
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Denk dat niemand enige ervaring heeft met dit product maar schroom niet om je eigen ervaring op ons forum te delen bv in je dagboek

Succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 08 nov 2018 11:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi Ellen,

dat is een leuk idee inderdaad, om het in mijn dagboek vast te leggn deze week...
Weet niet of het dan later ook nog voor anderen makkelijk vindbaar is, dus ik sta open voor suggesties Lach

Vandaag startte ik in ieder geval met een appel noten taartje (ontbijt) en een aardbei banaan gember sinaasappel smoothie (elf uurtje) en deze kan ik iedereen al erg aanraden!!! Uitlachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 09 nov 2018 11:16    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Hoi bloempje, ik ken het niet. Hoe is het gegaan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 nov 2018 12:53    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Hoi bloempje, ik ken het niet. Hoe is het gegaan?

goed! je kan het volledig in mijn dagboekje lezen Lach

maar een kleine samenvatting:
ik blijk alleen niet zo goed tegen koolhydraad arm te kunnen...
mijn hang is na 5 dagen zo groot dat ik er een enorme behoefte naar kreeg.
Dus dit is leuk voor een paar dagen en zeker goed om je stoelgang weer een boost te geven, en dat had ik ook echt nodig.
dus wat dat betreft echt super.
alles is ook snel klaar (5 tot 15 minuten max) en bijna alles vond ik echt super lekker. dus zeker een aanrader als je van fruit en noten houd.
Een aantal gerechten houd ik er dus ook echt zeker in.

Ik ben erna wel weer wat aangekomen maar niet bijzonder veel. Laat ik zeggen dat als ik anders even een paar avonden lekker snoep (wat ik nu ook heb gedaan met de pepernoten etc) kom ik dit ook aan. Dus het is zeker niet afvallen en daarna veel weer aankomen.

Al met al zeg ik dat het een fijne manier is voor een week, alleen voor mij niet haalbaar zonder de broodjes die ik teveel mis! dus ik ga er een volgende x een beetje mee mixen.
maar ben zeker wel enthousiast Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 nov 2018 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Dank je wel, leuk om te lezen dat het een positieve ervaring voor je was. Ik zal binnenkort een kijkje nemen in je dagboekje.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 nov 2018 9:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1