Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

En ik ben .. :)

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lozingit
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: SONJA BAKKER

Reageer met quote
Jooo,

Vandaag begonnen, samen met mijn moeder met Sonja Bakkeren. Gisteren had ik de koelkast leeggeruimd en er bleef niet veel over eigenlijk van ons oude voedingspatroon haha.

Ik woon bij Arnhem en ben 28 (bij 29). Door omstandigheden woon ik momenteel bij mijn ouders in maar ben weer opzoek naar mijn eigen plekje.

Los daarvan, ben ik nu aan het afstuderen van het HBO Bedrijfskunde en bezig mijn minor aan het afronden. Dus hoop over een paar maandjes klaar te zijn. Ik werk daarnaast (als parttimer) bij een van de drie grotere banken als Retail Adviseur.

I love music, dit heeft me gered in wat donkere tijden in combinatie met de hit-serie Glee. Ik kan aardig zingen en dat is een uitlaatklep en passie waar ik niet zonder zou willen.

Toen mn moeder en ik gisteren aankondigde dat ik en zij wilde gaan Sonja Bakkeren reageerde mijn pa alles behalve supportive. Hij riep steeds "ik hoef niet al te vallen!'. Hoop weerstand. Pasta was niet goed, ovenschotels waren niet goed, Aziatisch was niet goed. Ineens was niks goed. Hij wil alleen aardappelen, groente en vlees. Dat is ook tussen de weekmenu's maar goed, hij kan niet goed met verandering. Dus ben benieuwd wanneer hij weer gaat praten, want nu negeert hij mij volledig, zoals wel vaker wanneer hij het niet red om zijn zin te krijgen met schreeuwen.