Onderwerp menu

Forum: Info lowcarb en dagboeken
Subforum: Dagboek: Grip op koolhydraten
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Emma02 gaat GOKken!!

Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Emma02
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: GOK

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik ben Emma02 en ik ben vandaag begonnen met GOKken. Ik heb RLS (Restless Legs Syndrome) en ben veel te zwaar en niet fit.Ik heb nog niet precies voor ogen wat ik wel en niet mag en wanneer, dus ik moet het boek nog regelmatig doornemen. Ik vond het ook nog lastig om de juiste boodschappen te doen. Ik heb mezelf voorgenomen om een weekplanning vooraf te maken,zodat ik daar houvast aan heb. Ik ben bang dat ik anders weer de fout in ga.Ik hoop van harte dat ik veel reacties van andere GOKkers krijg, zodat het me steeds duidelijker zal worden. Ik heb vandaag het volgende gegeten en ben benieuwd of ik dat goed heb gedaan of dat ik dingen ben vergeten of bijv. te weinig heb gegeten:
O: 2 wasa volkoren crackers, 1 met kaas, 1 met achterham
L: 2 wasa volkoren crackers beide met achterham en samen 1 ei
A: sla met komk,tom,papr,gebakken spekkies, ei, en een gebakken zalmfilet met huid. Daarna nectarine en stukje pure choc (70%). En een beker melk bij de maaltijd.

Ik heb wasa volkoren crackers gekozen (eigenlijk had ik ze gewoon nog in huis...) omdat ze vol vezels zitten en ik bij de AH niet de juiste crackers kon vinden. War haal ik de juiste crackers??

Voor morgen heb ik het volgende bedacht:
O: biogarde met gemengde noten
L: 2 crackers met roomboter, zalm, ei en mayo
A: Tomatensoep(zelfgemaakte) met soepgroenten en kipfilet. Daarbij wil ik het restje sla van vandaag eten en een nectarine.

Is dit een goed en gebalanceerd dagmenu?
Ps Daarnaast drink ik water en rooibos- of groene thee (deed ik altijd al veel)

Ik ben benieuwd of ik vanavond op de bank voor de tv geen zin heb om te snaaien (dat was nl altijd mijn probleem), maar ik ben vol goede moed!!
Groet allemaal, Emma02
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011 17:32    
Vrouw Weeggegevens   Ingridmc
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
De bakes, de crackers kun je halen bij de c1000. En het griekse yoghurt is weer beter dan biogarde.

Enne het went vanzelf hoor, ik moet soms ook nog eens goed nadenken wat ik allemaal mag.

Maarrre succes hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011 19:28    

Reageer met quote
Oke bedankt voor de tip! Zodra de crackers op zijn, ga ik ze daar halen. En ik heb inderdaad al griekse yoghurt in huis, maar had de biogarde ook nog. Ik ben dus een beetje de 'oude' dingen aan het op maken, want om het nou weg te gooien vind ik ook niets...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011 20:51    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi Emma, ik zie dat je ons gevonden hebt, welkom!

Atkinscrackers zijn beter, maar duur - AH verkoopt ze, of via internet bestellen (ook GG Bran en Fiberrik)
Wasa vezelrijk bevat per stuk maar 5 gr, kh daar zou je er dus 1 van mogen per keer, met dik beleg. Biogarde is ook prima hoor, alleen is griekse yoghurt vetter. Verder ziet je menu er prima uit.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 sep 2011 22:23    
Vrouw Weeggegevens   Carmona

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
ja daar is ze, leuk, ik las je berichtje in mijn mailbox, en dacht ik ga je boekje vervuilen, Nee hoor, doe ik niet , nou ik hoop dat je het leuk vind hier,maar dat weet ik wel zeker, kom dikwijls kijken bij je, en ik ga en ook volgen op hyves ihihihihihi

gr meid en fijne zondag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 13:13    

Reageer met quote
Kom net terug van een uur wandelen/flink doorlopen! Voelt goed: dat heb ik toch maar weer gedaan!!
Het begin is er...
Ik heb gisteravond op de bank nog wel een handje vol gemengde noten gehad, maar ik geloof dat dat wel mag, toch?? Verward

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 13:14    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Klopt, maar een handje is natuurlijk relatief en gemengde noten hebben ook gemengde hoeveelheden kh. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 14:33    

Reageer met quote
heb je grote handen of kleine handen?!?!?!?! Lachen Lachen Lachen
Nee je moet niet teveel nemen eh! Ik neem meestal walnoten en dan een stuk of 6, ik vind het meer dan genoeg!
En als ik andere noten neem ,dan wel ongezouten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 18:35    

Reageer met quote
ja,dat van die verschillende noten - verschillende KH is natuurlijk ook vanzelfsprekend. Alleen niet over nagedacht... Schaam Schaam
Vandaag ging eigenlijk heel goed. Wel een beetje trillerig. Ik denk dat mijn suiker nog wat naar beneden moet. Er zit veel suikerziekte bij mij in de familie, wie weet heb ik een beetje van mee gekregen...Ik wil het niet weten! Ik hoop alles te verbeteren door gezond en goed en met weinig KH te eten en wat meer te bewegen.
Vanavond en tussen de middag heerlijk gegeten!
Straks 4 blokjes kaas. Ik moet er wel goed denken aan voldoende drinken...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 21:11    

Reageer met quote
KOMT HELEMAAL GOED, je bent al goed begonnen, je gokt nu en ik weet zeker dat je me over een aantal weken zegt ja je had gelijk wat RLS betreft!

Ga door hoor, gr mieke

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 11 sep 2011 21:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Pagina 1 van 6