Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Elke dag een positief berichtje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Komende week ben ik 'afwezig' ivm vakantie dus even geen berichtjes van mij. Tot gauw!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 aug 2020 10:36    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wij waren ook een paar dagen weg, dus ik kon ook geen positieve berichtjes sturen. Maar ik haal het nu even in.

Vrijdag: alles ingepakt voor het zeilweekend, eerst gezellig hier bij ons thuis gegeten. 's Avonds op de boot een nieuw spelletje geleerd en een heel gezellige tijd gehad. Bijzonder om zo in een jachthaven te slapen.

Zaterdag: heerlijk gezeild en fijn contact met de kinderen. 's Avonds tapas gegeten, wat veel te vet was, maar voor een keer zó speciaal zo met ons vieren.

Zondag: heerlijk geslapen op de boot. Wakker worden in een van de elf steden, aan een stadsgrachtje waar de zon opkwam en het heel stil was in de vroege ochtend. Ik probeer straks wel even een foto te plaatsen vanaf m'n telefoon, dan kunnen jullie meegenieten.

Vandaag: ik geniet ervan om twee keer een wasmachine vol lekker buiten te kunnen drogen. En het is heerlijk om weer thuis te zijn.
Ik ben blij en dankbaar dat we gezond zijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 31 aug 2020 16:29    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk lijkt me dat, zo'n zeilweekend, en dan helemaal met mensen die je dierbaar zijn.

Mijn positieve berichtjes:

Ik ben erg dankbaar voor de site Sparkpeople, waar ik veel steun krijg.
Er zijn daar een paar dames die ELKE DAG reageren op mijn berichtjes over hoe het gaat met mijn pogingen de eetproblemen te boven te komen. En dat al jaren lang. Ik vind het fijne van Sparkpeople dat je daar een privé blog kunt bijhouden, zodat je dingen kunt delen zonder dat mensen met wie je niets hebt het ook kunnen lezen.

Eerlijk gezegd voel ik me opgelucht dat we weer terug zijn van 'kampeervakantie'. Door corona was het toch behelpen omdat we geen gebruik wilden maken van de faciliteiten.
Al heb ik wel genoten van de natuur en de gezelligheid met mijn man. Gisteren een heel eind gefietst door het boerenland en de bossen, dat vond ik fijn.
Nu kan ik mijn routine weer oppakken, dat voelt goed.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 sep 2020 14:51    

Reageer met quote
Ik ken je niet persoonlijk, Kordiya, maar wat ik hier van je lees denk ik dat jij inderdaad het beste gedijt als alles 'normaal' is, ofwel in de gewone dagelijkse routine.
Daar is ook niks mis mee!

Mijn positieve berichtje van gister is, dat het zulk heerlijk weer was. We hebben heerlijk buiten kunnen zitten op de verjaardagsvisite bij zwager en schoonzus. En we hadden fijne gesprekken.

Mijn positieve berichtje van vandaag is, dat ik vanmorgen verblijd werd met een mooie donatie voor mijn koor. Ik leid een koor voor mensen die kanker hebben of hebben gehad, of die via hun naasten met kanker te maken hebben (gehad). We zijn maar een klein kwetsbaar groepje en nu in deze tijd komen er eigenlijk geen nieuwe leden bij. Financieel is het dus moeilijk rondkomen. Die donatie kwam precies op het goede moment.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 sep 2020 16:00    

Reageer met quote
Mijn blije, positieve berichtje van vandaag:
Ik heb vanmorgen weer met m'n wandelgroepje gelopen in het bos, het was voor het eerst sinds de coronacrisis. Iedereen was ontzettend blij om elkaar weer te zien. We hadden een groepje van 7 en konden keurig coronaproof koffiedrinken bij degene waarvandaan we startten, want je mag immers 6 mensen bij je thuis hebben. Vanwege het prachtige weer konden we ook nog in de tuin zitten. Dat voelde echt als een cadeautje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 sep 2020 14:55    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een leuke berichtjes om te lezen, Geke! Erg blij

*
Mijn positieve berichtjes zijn dat ik me tevreden voel dat ik mijn 'eigen kamer' weer netjes opgeruimd heb, en voldaan ben dat de boel in huis nu weer wat meer aan kant is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 sep 2020 11:51    

Reageer met quote
Ik heb vandaag een leuk maar intensief klusje afgerond (foto's uitzoeken en scannen, in verband met de bruiloft van onze dochter over twee weken). De afgelopen 28 jaar zijn in vogelvlucht weer aan me voorbij gegaan.

En ik heb heerlijk gezongen vanmorgen. Bij een online zangochtend waar 500 anderen ook aan meededen. Je hoort en ziet elkaar niet, maar de docent wel en die doet het heel erg leuk. En er is een chatfunctie, zodat er berichtjes geplaatst kunnen worden.
Voor wie het interessant lijkt, kijk maar eens bij www.zingalsvanzelf.nl

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 sep 2020 16:06    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat leuk van dat zingen! Ik heb naar de link gekeken. Ik hoop dat ze het nog een keer doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 sep 2020 16:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn positieve berichtjes:
* Het was heerlijk om weer een keer aan yoga te doen gisteren.
* Ik ben heel geboeid aan het lezen in het boek van Anita Moorjani dat ik via de bibliotheek heb geleend, het zet me aan het denken.
* Ik geniet van mijn caviaatjes die vandaag weer heerlijk rondscharrelen in hun schone kooi.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 06 sep 2020 11:57    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Blij dat ik thuis ben en dat ik paracetamol kan slikken tegen de stijve nek!
Geschokt Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2020 13:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 8 van 9