Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Elke dag een positief berichtje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Deugenietje schreef:
Mijn positieve berichtje is dat ik opgenomen ben omdat het heel slecht met me gaat.

Ohhh wat naar voor je Deugenietje. Ik hoop dat het inderdaad positief voor je uitwerkt dat je nu opgenomen bent. Als het je goed doet, hou ons dan op de hoogte hoe het met je gaat. Kussen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 aug 2020 10:36    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn positieve berichtje is dat ik blij ben dat het niet meer zo vreselijk heet is. En dat ik gisteren weer mijn eetplan goed aanhield.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 aug 2020 10:37    
Vrouw Weeggegevens   Geke
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mijn positieve berichtje is, dat ik jullie weer gevonden heb en even drie bladzijden bijgelezen heb...

Maar eigenlijk is dat helemaal niet goed, hè. Dus: excuses bij deze.

Verder geniet ik van de tuin en van het koelere weer.
En van de courgettes die voor het eerst hier in de tuin groeien. En prei, komkommer en tomaatjes, het is nog nooit zo goed gegaan als dit jaar. Ik ben ook veel meer thuis, dat zal meespelen.

Nog een positief berichtje is, dat we plannetjes maken voor een korte fietsvakantie. Heel kort hoor, twee dagen maar. Maar het uitzetten van de route, het regelen van een slaapplaats en allerlei andere dingetjes maakt dat ik er blij van word.

Deugenietje, veel sterkte en we hopen er het beste van!

Kordiya, goed bezig met fruit, je cavia's, je eetplan. Hoe gaat het met je 'innerlijke vrede'?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 aug 2020 14:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Geke schreef:
Mijn positieve berichtje is, dat ik jullie weer gevonden heb en even drie bladzijden bijgelezen heb...

Maar eigenlijk is dat helemaal niet goed, hè. Dus: excuses bij deze.

Verder geniet ik van de tuin en van het koelere weer.
En van de courgettes die voor het eerst hier in de tuin groeien. En prei, komkommer en tomaatjes, het is nog nooit zo goed gegaan als dit jaar. Ik ben ook veel meer thuis, dat zal meespelen.

Nou ik ben toch wel blij hoor dat je dit draadje weer gevonden hebt!

Wat leuk dat je je eigen groente teelt. Lijkt me geweldig, ik heb helemaal geen groene vingers (meer). Of liever geen puf en tijd om dat te doen.

Mijn innerlijke vrede wordt danig op de proef gesteld nu met de hitte, door al die mensen die buiten zoveel herrie maken wanneer ik probeer te slapen. (Aso's!!! Heel heel boos Erg blij - enfin nu terug naar het positieve!!!).

Mijn positieve berichtje is dat ik voldoening voel over het huishoudelijke werk dat ik vandaag toch maar mooi weer gedaan heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 aug 2020 17:35    

Reageer met quote
Eigen groente telen is iets teveel gezegd, want het zijn maar 6 preitjes, 1 komkommerplant en 3 courgetteplanten. O ja. 2 tomatenplanten. En rucola!
Rucola kan ik je echt aanbevelen, zó makkelijk!

Groene vingers heb ik helaas ook niet. Daarom nen ik ook zó verbaasd...

Nog even een positief berichtje. Ik ben blij met het bericht wat ik kreeg van een vroeger contact hier op de weegclub, zij pakt het wegen en schrijven hier weer op. Daar word ik blij van.
Omdat ik weet dat het helpt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 aug 2020 18:10    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Geke schreef:
Eigen groente telen is iets teveel gezegd, want het zijn maar 6 preitjes, 1 komkommerplant en 3 courgetteplanten. O ja. 2 tomatenplanten. En rucola!
Rucola kan ik je echt aanbevelen, zó makkelijk!

Nou, je doet het toch maar!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 aug 2020 17:37    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn positieve berichtje is dat ik blij ben dat ik vanmorgen een onenigheid met een vriendin goed kon oplossen door rustig te blijven en vanuit een gevoel van vrede te communiceren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 18 aug 2020 17:38    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Mijn berichtje van vandaag is dat ik uitkijk naar een weekje vakantie.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 19 aug 2020 20:10    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik ben er weer, mocht maandag weer naar huis.

Helaas gaat het nog niet helemaal lekker, daarom elke dag een positief puntje opschrijven is wel weer goed voor mij.

Woensdag, lekker in het open water halve km gezwommen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 10:18    

Reageer met quote
Deugenietje, fijn dat je weer thuis bent.

ja, kijken naar de positieve dingen is een goede zaak.

Ik word meestal heel blij van dit sprintje, omdat het me ook altijd weer helpt om te letten op dat wat goed gaat.

Mijn positieve berichtje: we hebben gister en eergister lekker gefietst, met een overnachting bij Vrienden op de Fiets. Zo ben je twee dagen weg, met het gevoel alsof het dagenlang was. We hebben het getroffen met het weer, met ons gastadres, met de route (die was schitterend), met onze gezondheid want het ging allemaal prima.
En vanmorgen heb ik weer lekker gesport in de sportschool.

Daarover ook een positief berichtje: volgens de rivm-richtlijnen moeten we nu buiten wachten totdat de trainer ons ophaalt. Dan kunnen we wel eens een bui op ons hoofd krijgen. Ook daarin heeft de sportschool voorzien: we kregen allemaal een paraplu vanmorgen. Kijk, zo'n attente sportschool heb ik nou.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 20 aug 2020 12:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Pagina 6 van 9