Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie



Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

 

Volgorde:

 

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.



Advertentie

Elkaar ondersteunen met je eetplan


Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Christia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 22-4-2018
Berichten: 112
Dieet: Gezond en matig eten


  Reageer met quote
Je eet bewust geen brood? Of vind je andere dingen lekkerder?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 9-1-2018
Berichten: 143
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Christia schreef:
Je eet bewust geen brood? Of vind je andere dingen lekkerder?


Ik eet bewust geen brood vind dat zo vies. Vervanging van brood werkt voor mij Lach

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 12:41    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 27-11-2016
Berichten: 394
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Ik doe ook met jullie mee! De dag is wel al even begonnen maar als ontbijt eet ik vrijwel altijd hetzelfde.

Het plan vandaag:
O: Speltbrood met pure hagelslag
L: 2 speltbrood met kaas en gekookt ei
T: kiwi, mandarijn, snackkomkommer en snoeptomaatjes
A: kip, aardappelen en groente
T: blokje pure chocolade
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 13:13    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 18-9-2016
Berichten: 1507
Dieet: Gezond leven


  Reageer met quote
Goed idee Christia! Ik doe mee!
Ik heb een 'standaard' eetplan dat ik in principe volg. Ik zal dat dagelijks hier neerzetten en dan aangeven of het de voorgaande dag gelukt is het aan te houden mogelijk ook met de specifieke 'invulling' als dat nodig is. En wat ik evt. méér at en waarom, en wat ik indien van toepassing, eraan wil doen.

Christia schreef:
Dus van tevoren opschrijven wat je die dag wilt eten en daarna ook erbij zet of je je eraan kon houden of waar en waarom het niet gelukt is.

Het helpt mij heel goed om er ook bij te zetten wat ik een volgende keer kan doen om het overeten te voorkomen.

_________________

Het gaat niet om je gewicht maar om je (eet)gedrag. (Vrij naar Gillian Riley)


Laatst aangepast door Nicky303 op do 14 jun 2018 17:57, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 17:43    
Vrouw Weeggegevens   Slankie30
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 5-2-2014
Berichten: 255
Dieet: Dukan


  Reageer met quote
Ik doe ook graag mee, momenteel test ik een nieuwe eetmethode: Intermittent Fasting. Dat houdt in dat ik maar 8u per dag eet.

Vandaag at/eet ik bijvoorbeeld:
12u: sla met rode biet, mozzarella en wat nootjes en pitten erop
16u: Griekse yoghurt met honing en een pompelmoes
19u: rundsgehakt met zoete aardappel/courgette in de oven.

Groetjes

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 17:52    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan


Geregistreerd op: 18-9-2016
Berichten: 1507
Dieet: Gezond leven


  Reageer met quote
Hieronder mijn algemene eetplan (dit is een vegetarisch eliminatiedieet waarbij gluten, soja, zuivel, gist, pinda's, zoetigheid en zoetstoffen geschrapt zijn):

* ONTBIJT: 1 glas groene smoothie en 1 kom met 4 el haver of andere granen met 1 fruit, 20 g noten/zaden en plantaardige melk, kaneel en lijnzaad
(Rond elf uur) Pacha granenkoffie met plantaardige melk

* LUNCH: 2 rijstwafels met een halve avocado en wat mayo, 1 tot 1.5 kom groentesoep met spinazie of andere bladgroente. Twee opscheplepels peulvruchten. 1 el hummus met rauwkost.

* Tussendoor: rauwkost, 1 of 2 opscheplepels peulvruchten, 1 el hummus, OF 2 rijstwafels met hummus en 1 fruit. Thee.

* DINER: 100-150 gram aardappels of granen of glutenvrije pasta met 3-4 groente, met bonen of (max 20 g) noten.

* Tussendoor: 1 fruit, 20 g noten/zaden, Pacha granenkoffie met plantaardige melk

Daarbij gemiddeld 300 minuten bewegen per week, dat is ca 40-50 minuten per dag (bij 1 dag niet-bewegen per week). De afgelopen weken bewoog ik meer dan 300 minuten.
Per week maximaal 2 'rijke maaltijden' dwz pannekoek, pizza, frites oid.

_________________

Het gaat niet om je gewicht maar om je (eet)gedrag. (Vrij naar Gillian Riley)


Laatst aangepast door Nicky303 op do 14 jun 2018 19:22, in totaal 6 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 17:55    
Vrouw Weeggegevens   Hanjah89
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 9-1-2018
Berichten: 143
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Wat leuk om te zien dat iedereen op zijn of haar eigen manier bezig is het gewicht te verliezen.

Dagje voor morgen is haast niet te plannen voor mij. Ik heb namelijk bruiloft van mijn beste vriendin dus een hele drukke dag maar zeker een mooie dag voor de boeg.

Ontbijt;
200 gr Griekse yoghurt 0% vet
40 gr quaker havermout chocolade
2 kopjes koffie met melk halfvol

Tussendoor;
Water en 2,5 uur reizen

Lunch
2 krentenbollen met 30+ kaas (anders houd ik de dag niet vol)
Water

Tussendoor
Taart

Avond
Volgens mij deed ze Italiaans

Verder is het helaas niet te plannen maar dat hoeft voor zo een dag ook niet van mij.

Vandaag is gegaan zoals ik wou, eten precies volgens planning en 2 uur in de sportschool doorgebracht

_________________
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 18:04    
Vrouw Weeggegevens   Christia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 22-4-2018
Berichten: 112
Dieet: Gezond en matig eten


  Reageer met quote
Zeker leuk om te lezen hoe jullie het aanpakken en welke keuzes jullie maken!
Nicky, Slankie en Mineola, leuk dat jullie hier meedoen!

Slankie, interessant om maar gedurende een gedeelte van de dag te eten. Ik vind het wel heel weinig, misschien nog geen 1000 kcal. Doe je dit al lang? Heb je geen honger?

Vandaag tevreden over alles wat ik wel en niet heb gegeten Lach
Plan voor morgen;
O: havermout, magere melk, peer
T: peer
L: 3 sneetjes brood, houmous, snoeptomaatjes
T: magere yoghurt, 2 rijstwafels
A: zelfgemaakte tomatensoep, gepofte aardappel met paprika-kwarkdip, rabarber
T: magere yoghurt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 22:32    
Vrouw Weeggegevens   Christia
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 22-4-2018
Berichten: 112
Dieet: Gezond en matig eten


  Reageer met quote
Hanjah89 schreef:
Wat leuk om te zien dat iedereen op zijn of haar eigen manier bezig is het gewicht te verliezen.

Dagje voor morgen is haast niet te plannen voor mij. Ik heb namelijk bruiloft van mijn beste vriendin dus een hele drukke dag maar zeker een mooie dag voor de boeg.


Wat leuk!! Heel veel plezier morgen! Behalve het speciale dat je beste vriendin trouwt zul je vast veel complimentjes krijgen omdat je zoveel bent afgevallen! Kon je mooi slagen voor kleren?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 22:40    
Vrouw Weeggegevens   Mineola
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan


Geregistreerd op: 27-11-2016
Berichten: 394
Dieet: Gezond eten


  Reageer met quote
Veel plezier Hanjah!

Ik heb niet een kiwi, mandarijn en komkommer gehad. Druk achter de computer en toen was het zomaar etenstijd.

Plan morgen
O Speltbrood met pure hagelslag
L 2 speltbrood gezond (ham kaas ei komkommer tomaat)
T kiwi en mandarijn of snoeptomaatjes
A patat met mayonaise en een stukje zalm (denk ik)
T blokje pure chocolade
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 jun 2018 23:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Pagina 2 van 7