Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

[Spel] Elkaar beter leren kennen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 190, 191, 192  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Manjane
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cohen

Reageer met quote
oeh.. da's niet zo moeilijk voor me..

Het ergst vond ik het nieuws dat geld (? 50,-!!) door Robert M. werd 'verdiend' voor het uitlenen van een baby voor voor misbruik door anderen (walg!!).
maar.. Het nieuws dat veulentjes gruwelijk werden toegetakeld evenzo.. net als -gisteren- het roosteren van een levende puppie.
Als ik alles zo teruglees walg ik des te meer.
Moet eerlijk zeggen dat ik van álle drie de berichten alleen de koppen las.. de rest liet ik vervolgens maar zitten..
Misschien maar beter geen nieuws meer volgen? Ik ken diverse mensen die dat doen; ga het steeds beter begrijpen... Huil huil

Leuk dat je beide vragen hebt beantwoord.. Ik dacht n.l.: "laat ik er maar nóg één stellen.. ik hoor niks meer... Schaam Schaam ".

Nieuwe vraag:
wat ga je dit weekend doen?

Iedereen alvast een fijn weekend gewenst!!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2011 18:28    
Vrouw Weeggegevens   Kaktus
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zaterdag met een groep van de kerk een eenzame, sterk verwaarloosde man verhuizen naar een verzorgingshuis, dan de nachtdienst in.
Plan is om met z'n allen 's avonds uit eten te gaan, maar omdat ik de nachtdienst in moet, en de hele dag help met de verhuizing denk ik dat het wijsheid is om niet mee te gaan en voor te gaan slapen.
Zondag overdag slapen en dan weer een nacht werken.

Wat zou je heel graag een keer willen doen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jun 2011 21:09    
Vrouw Weeggegevens   Renie

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Een keertje drummen op zo'n joekel van een drumstel. Even lekker mezelf uitleven. Het is één van de puntjes op mijn lijstje wat ik ooit nog eens wil doen.

Bespeel jij een instrument?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jun 2011 12:35    
Vrouw   Snottebel
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Vroegah moest ik Rollende ogen
Op de lagere school blokfluit en op de middelbare school gitaar. Omdat het moest vond ik er niks aan en deed ik er ook niks voor. Het was helemaal niet stoer om als puber zijnde te moeten zeggen dat je gitaar speelde.
Nu wel maar lang geleden dus niet. Gelukkig waren de lessen duur dus mocht ik al snel stoppen. Slim

Denk jij wel eens met weemoed terug aan vroeger en waar denk je dan vooral aan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 18 jun 2011 16:10    
Vrouw Weeggegevens   ukume
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en meer bewegen

Reageer met quote
Jazeker,

Met enige regelmaat denk ik daar aan. Hoe mijn leven er nu uit had gezien als mijn moeder niet zo jong was gestorven. Zou ik dan oon vrachtwagen chauffeusse zijn geworden en zou ik dan zijn gaan duiken. Als ik dan namelijk niet zou zijn gaan duiken dan zou ik Ronald nooit ontmoet hebben in Frankrijk en zouden we nu niet bezig zijn met kinderen krijgen.

Ik ben meer dingen gaan doen namelijk omdat ik er achter kwam dat het leven zo kort kan zijn en dat ik toch nog een hoop dingen een keer wou gaan doen.

Al je een wens had wou zou jij dan wensen?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 18 jun 2011 21:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Klinkt cliché.. maar ik wens toch echt vrede en geluk voor alle wezens op aarde (en evt. daarbuiten).

Wat zijn je toekomstplannen?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jun 2011 14:36    
Vrouw Weeggegevens   iniemin

Reageer met quote
mijn toekomst plannen:
mijn opleiding over 2 jaar afronden,
15 kilo afvallen,
en over enkele jaren aan kinderen beginnen

wat is jullie reden van leven op deze planeet

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jun 2011 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Carmona

Reageer met quote
mijn reden van leven op deze planeet,?? ik vind het een moeilijke vraag, maar de reden dat ik hier ben os omdat mijn ouders mij met liefde hebben gemaakt!!
En ik denk dat ik die liefde heb ontvangen en nu door mag geven aan andere.

Ik denk dat dat de reden is van hier op deze wereld zijn, andere respect bij brengen,maar vooral liefde geven!!

Als morgen de wereld vergaat wat zou jij dan nog willen doen, of willen zeggen tegen iemand??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 19 jun 2011 22:20    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ik vind je antwoord erg inspirerend Carmona.
Die 'sla ik op', om niet meer te vergeten dus.

Antwoord op je vraag vind ik moeilijk. Zou bv. graag een wereldreis maken met m'n gezin... maar dat kan natuurlijk niet in één dag.
Nou.. dan toch nog maar één dag naar de kust in Spanje.. naar een gedeelte waar nog geen massatoerisme is.

Waar denk je aan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jun 2011 12:29    
Vrouw Weeggegevens   kwiebus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
aan mn vriend.. Mis hem nu wel redelijk, en wil het liefste bij hem zijn. Morgen moet hij bellen voor bloeduitslag.. Hij heeft bloed moeten afgeven al een paar weken terug voor zijn pols, dat bleek niet goed te zijn. Vandaag heeft hij nuchter bloed moeten prikken, en nu is het hopen dat het bloed goed is. Anders heeft hij een erfelijke leverziekte.. Aangezien wij beiden een kinderwens hebben later, zou dat niet heel tof zijn (ook omdat aan mijn kant van de familie er andere erfelijke ziekten spelen).. Ook omdat hij dan nog verder de molen in moet.. Gelukkig zou hij er dan wel 'optijd' bij zijn, dat dan weer wel.. Het MOET gewoon niks zijn, ben t nu wel zat alle ongeluk de laatste maanden.. (o.a. dat ik zelf onder t mes moet, vader die afwijkingen aan het hart lijkt te hebben en de molen verder in moet, moeder die net de molen uitkomt wat ook nog niet helemaal wil hoe het moet, en nu dan mn vriend die niet goed gaat) Keep on smiling hè?! Rollende ogen

Wat is jou lievelingseten?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 jun 2011 19:57    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 39, 40, 41 ... 190, 191, 192  Volgende
Pagina 40 van 192