Auteur |
Bericht |
Fairyland Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 27-2-2011 Berichten: 198 Dieet: gezond eten Woonplaats: Zoetermeer
|
|
Hallo allemaal!
Ik zou graag 65 kilo wegen, dus ong. 13 kilo kwijtraken  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 09 mrt 2011 22:12 |
|
 |
|
 |
Carmona Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-11-2008 Berichten: 5068 Dieet: Gezond eten Woonplaats: breda
|
|
wendy geul schreef: | marco borsato
wat was het mooiste moment van je leven? |
De dag dat ik onze zoon in colombia in mijn armen mocht houden.
aan wie zou je een heel groot geheim willen vertellen en waarom???( als je een geheim zou hebben)_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 09 mrt 2011 22:18 |
|
 |
Fairyland Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 27-2-2011 Berichten: 198 Dieet: gezond eten Woonplaats: Zoetermeer
|
|
Carmona schreef: | wendy geul schreef: | marco borsato
De dag dat ik onze zoon in colombia in mijn armen mocht houden.
aan wie zou je een heel groot geheim willen vertellen en waarom???( als je een geheim zou hebben) |
Dat zou ik aan mijn beste vriendin willen vertellen, omdat ik haar kan vertrouwen
Wat is jouw lievelingskleur?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 09 mrt 2011 22:39 |
|
 |
Andrea Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 16-11-2007 Berichten: 1174 Dieet: Herbalife + gezond en verantwoord leven en eten... Woonplaats: Reo
|
|
wendy geul schreef: | marco borsato
Is dat al geweest dan? Dat moet nog komen!  _________________ Een vriend ziet het verdriet in je ogen, waar anderen in de glimlach geloven..
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 09 mrt 2011 22:58 |
|
 |
|
 |
Andrea Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 16-11-2007 Berichten: 1174 Dieet: Herbalife + gezond en verantwoord leven en eten... Woonplaats: Reo
|
|
Oh, er was nog een pagina, oepsiedaisyyy
mijn lievelingskleur is roze...
je hebt een miljoen euro's te besteden, maar je mag het alleen aan goede doelen schenken, of mensen die het echt nodig hebben..
Hoe ga je het bedrag verdelen?_________________ Een vriend ziet het verdriet in je ogen, waar anderen in de glimlach geloven..
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 09 mrt 2011 23:00 |
|
 |
Carmona Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 13-11-2008 Berichten: 5068 Dieet: Gezond eten Woonplaats: breda
|
|
Mag het aan 1 groep? dan geef ik het aan mensen in haiti, die hebben niks meer en kunnen het heel goed gebruiken, ik zou het wel zelf gaan brengen.
Waar ben jij heel erg bang voor en waarom??_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 09 mrt 2011 23:11 |
|
 |
Propje Super Weegclubfan

|
|
Dat mijn vriend overlijd.
Dit komt omdat mijn eerste vriend(je) heel plotseling tijdens onze relatie gestorven is d.m.v een auto-ongeluk. Ik ben daardoor vaak bang om mijn huidige vriend ook kwijt te raken, en dat zou ik echt niet meer kunnen verdragen.
Wat is jouw grootste wens?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 10 mrt 2011 0:14 |
|
 |
|
 |
Kaatje Weegclubfan voor het leven

|
|
Die varieert naar gelang de omstandigheden, maar voor nu: dat mijn man volledig herstelt van zijn schouderblessure.
Als je niet op geld hoefde te letten, wat voor werk zou je dan willen doen? |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 10 mrt 2011 0:40 |
|
 |
Propje Super Weegclubfan

|
|
Kaatjekat schreef: | Die varieert naar gelang de omstandigheden, maar voor nu: dat mijn man volledig herstelt van zijn schouderblessure.
Als je niet op geld hoefde te letten, wat voor werk zou je dan willen doen? | Nog steeds met dezelfde doelgoep, namelijk mensen met een beperking en zeer ernstige gedragsproblematieken. Het verdiend sowieso al heel erg slecht, dus voor het geld moet je niet naar dit werk solliciteren. Het ligt mij gewoon enorm goed en kan er ontzettend veel voldoening uit halen. Dit omdat er juist te weinig mensen zijn die goed met deze mensen om kunnen gaan.
Als je nu één bord mocht vullen met ongezond eten zonder dat je er van aan komt/het schade aan richt. Wat zou er dan op dat bord liggen? _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 10 mrt 2011 0:49 |
|
 |
Nana73 Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 22-4-2010 Berichten: 1477 Dieet: Gezond eten Woonplaats: Groningen
|
|
Een berg chocolademousse met veel slagroom....
Als je één dag helemaal zelf mocht bepalen wat je zou doen, wat zou je het liefste die dag doen?_________________
Ik ben sterker dan mijn schildklier!!! |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 10 mrt 2011 9:22 |
|
 |
|
|