Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

[Spel] Elkaar beter leren kennen.

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 189, 190, 191  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Carmona
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zuster73 schreef:
Blunder, blunder, eh, ik ben niet zo erg blunderig, geloof ik... Oh, ja, ik heb vorig jaar een behoorlijke fout gemaakt op mijn werk...
Ik moest een mevrouw haar medicatie geven via haar infuus. Ze moest totaal 28 ml krijgen en de stand van de infuuspomp moest zijn 0,8 ml per uur en ik heb ze met mijn stomme kop omgedraaid... Dus kreeg ze het in een snelheid van 28 ml per uur! Binnen 2 minuten kreeg ze hartkloppingen, werd ze benauwd en rood over haar hele lijf! Kon wel door de grond gaan van schaamte!!! Gelukkig knapte ze binnen een paar minuten weer op en die fout overkomt me echt geen tweede keer!!

Waar ben je heel erg trots op?

Ik ben trots op mijn ouders, zij hebben er toch maar voor gezorgd dat alle 3 de kinderen goed terecht zijn gekomen,En wij waren ook niet altijd de aardigste kinderen,maar ze hebben altijd 100% achter ons gestaan, en nu nog!!!

Wat doe jij als je iemand voor je iets ziet stelen in een winkel??
en wat zou je doen als het een bekende is??
en waarom??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2011 11:18    

Reageer met quote
Maine coon we waren bijna tegelijk met antwoorden, dus de volgende kan kiezen op welke vraag hij antwoord geeft.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 22 mrt 2011 11:20    
Vrouw Weeggegevens   Chica41
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik vind Albert Verlinde echt bloed irritant!! Laat nooit iemand uitpraten en is zo vals als het maar zijn kan! Gemeen

Op welke vrouw zou je graag willen lijken? (qua uiterlijk dan...hehe Lachen )

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2011 12:48    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik heb over beide vragen na moeten denken, maar die van Carmona kan ik eerlijk niet beantwoorden. Misschien iemand na mij?

Ik heb mij heel erg af zitten vragen óf ik wel op iemand anders wil lijken, maar ik denk het niet. Ik zou wel op mezelf willen lijken zoals ik mezelf liever zie (of klinkt dat onlogisch?) dus 15 cm. langer, met een beter gebit, 'gelift' en overal strakker in mijn vel.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2011 12:55    
Vrouw Weeggegevens   MPN
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten en bewegen.

Reageer met quote
Dan beantwoord ik die wel Erg blij

Ik zou diegene erop aanspreken en eisen dat hij/zij het terug legt of betaalt.Bekend of onbekend maakt geen verschil uit voor mij, en het waarom tja ik werk in de beveiliging.

Met wie zou je je laatste euro's delen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2011 15:37    
Vrouw Weeggegevens   Charley52
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
met iemand die het echt zou kunnen gebruiken of naar de dierenbescherming sturen.

bikini of skipak?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2011 19:36    
Vrouw Weeggegevens   She
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Bikini, wil ik al jaren en ieder jaar weer kan het niet...misschien dit jaar.

Geloof je er nog in dat je je streefgewicht , maat ooit halen gaat?

She
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2011 20:45    

Reageer met quote
ja dat ga ik zeker halen, ik GOK en dat gaat heel goed,

Als jij de ellende op tv ziet ( Japan, Libië ) wat denk je dan en wat zou jij willen veranderen als je dat kon en waarom.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 23 mrt 2011 20:49    
Vrouw Weeggegevens   AndreaD
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Whey

Reageer met quote
Ik kom ook mee doen,

Als ik die ellende op tv zie dan heb ik medelijden met de mensen die daar in een situatie zitten die ze niet baas kunnen,en dat wij zo ongelooflijk veel geluk hebben.
Ik zou best wat willen veranderen, oa in japan niet een kerncentrale aan de waterkant zetten (alhoewel landinwaarts kan ook niet ivm de bevolking) en Khadaffi? (schrijf ik dat goed?) mogen ze wat mij betreft te pakken nemen , zo 1 moet nooit meer aan de macht komen, desnoods eindigt die als saddam.. Schaam Schaam

In jullie dieet, hebben jullie wel eens gehad dat je de verleiding niet kon weerstaan?

(antw van mezelf, na dag 4, ik heb er moeite mee, maar kan me inhouden tot nu toe) jeej!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2011 22:55    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Ik doe ook "gok" en snoep dus niet meer, maar ben stapeldol op drop. Ik heb een paar maanden geleden een doosje scheepsknopen gekocht en het achter elkaar half leeg gegeten... vervolgens 2 dagen WC leeggelopen, was niet zo slim. Schaam Schaam

lente of herfst?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 mrt 2011 23:12    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 189, 190, 191  Volgende
Pagina 15 van 191