Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Ega; zomersprintje van 1 juni t/m 31 augustus 2010

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 27, 28, 29  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ave
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
en hier gaan verder met ons sprintje.

We hebben nu;

Nell
Paula
Mirre
Ave

Er kunnen er nog een paar bij....

Groetjes Anja

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 7:52    
Vrouw Weeggegevens   Nell
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: EGA

Reageer met quote
Krijg ik van jullie even weer om mijn lijstje compleet te maken het huidige gewicht en het streefgewicht voor eind augustus????
(doe jezelf een plezier en hou rekening met de vakantie Lachen Lachen )
Je kan beter lager inzetten en het halen dan hoog inzetten en falen. Geschokt Geschokt Je voelt je dan zoveel lekkerder.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 8:37    
Vrouw Weeggegevens   mets33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
Hallo dames.

Even voorstellen ,ik ben Meta 55 jaar gehuwd en moeder van 2 zoons.

Ik wil graag meedoen met dit sprintje.Gisteren terug gekomen van vacantie ,dus ik moet er weer even flink tegen aan(3.4 kilo erbij,ik hoop dat het losse kilo`s zijn en dat die er snel weer af zijn ) . Ik hoop eind augustus onder de 80kg te zijn ,ik ga voor 79 kg.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Paula5
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi, Hier is ik weer, en ik heb jullie gevonden!
@Welkom Meta, leuk dat je met ons meedoet. Hallo
@Wat goed Nell, dat het sprintje zo goed ging! Bij dit sprintje gaat het je ook lukken hoor!
@Mirre, wat is evi? is dat een soort fitness?
@Anja, bedankt voor het opzetten van het nieuwe sprintje!
Bij mij gaat het niet zo lekker meer, ik ga doordeweeks lekker en volgens het boekje, maar dan komt het weekend... ojee, mijn hoofd wil dan van alles in mijn maag hebben, en af en toe is mijn hoofd sterker dan ik....! Maargoed, misschien kan de boog niet altijd gespannen staan. Zondag vakantie, en ik denk nou al wat ik zal gaan eten tijdens de autorit van 8 uur..., en dat zijn geen snoeptomaatjes hoor! Ik val van me stoel van het lachen!
Als ik in de vakantie 3 a 4 kilo aankom, dan ben ik tevreden.
Groetjes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 16:08    
Vrouw Weeggegevens   Nell
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@paula5 Waar ga je met de vakantie naar toe? Enne hoe lang.

Is het de bedoeling dat alleen EGA lijners met dit sprintje meedoen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 16:19    
Vrouw Weeggegevens   Maai
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi hoi

Ik wil me ook graag aanmelden.
Ik ben Maaike en ik ben 41 jaar. Ik worstel mijn hele leven al met overgewicht en 8 jaar geleden mijn zwaarste punt bereikt. 120 kg. Ben toen met EGA begonnen en had er in no time 27 kilo af. Helaas toen een flinke griep gekregen en het daarna niet meer op kunnen pikken.
Nu was er op 4,5 kilo na alles weer bij. Heb tussendoor regelmatig de draad weer opgepikt met EGA maar kon het dan weer niet volhouden.
Nu is de knop weer om en ben ik sinds 3,5 week weer met EGA bezig en al 6.6 kilo afgevallen.
Ik doe het trouwens nu niet in club verband want er is hier geen consulent in de buurt. bovendien werk ik nu onregelmatig en is het lastig om op een vast tijdstip naar de cursus te gaan.
Mijn gewicht was afgelopen maandag 108.7 kilo. Ik ga half augustus op vakantie en en kom dan pas eind augustus weer terug (weet ff niet precies de data).
Mijn streef is 100 kilo.
Groetjes Maaike

Groetjes Maaike
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 17:55    
Vrouw Weeggegevens   Mirgolo
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K

Reageer met quote
Is dit sprintje ongeacht welk dieet je volgt?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 18:10    
Vrouw Weeggegevens   Mirre35
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: EGA/ gezond eten

Reageer met quote
Ik heb hem ook gevonden hoor! 't Nieuwe sprintje.
Eind augustus....dat is dus een week of 13, maar idd met de vakantie ertussen, waarin we vaak meer snoepen natuurlijk!
Ik ga voor 69,9 als tussenstreef.

@ Maaike en Meta: welkom! Gezellig.
@ Nell: mijn gewicht deze week voor het lijstje is 75 kg, hoera!
@ Paula: Evi is een Belgische vrouw, volgens mij heet ze Evi Gruyaert, die de podcast Start to Run heeft opgenomen. In 10 weken leer je dan 5 km hardlopen. Tijdens de muziek vertelt ze je dan wanneer je moet lopen of joggen, en ze stimuleert je om door te zetten. Ik vind het echt super! Had nooit verwacht joggen leuk te gaan vinden!
@Mirgolo: wat mij betreft is iedereen welkom, we hebben het hier natuurlijk alleen wel vaak over EGA, omdat dat onze gemene deler is. Wat doe jij dan voor dieet?

Groetjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 21:15    
Vrouw Weeggegevens   Mirgolo
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: G.O.K

Reageer met quote
Ik ben vandaag begonnen met sonja,en ik zag dat daar ook een sprintje voor is maar die is al vanaf eind april aan de gang. Misschien kan ik dan toch beter wachten tot zij weer een volgend sprintje doen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 21:20    
Vrouw Weeggegevens   mets33
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Weight watchers

Reageer met quote
ik had het ook niet begrepen dat ega een dieet was,ik doe zelf Weight Watchers ,maar heb geen problemen met een ander dieet,je steekt overal wel wat van op en we zijn toch allemaal met hetzelfde bezig.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2010 21:24    
Berichten van afgelopen:   
Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 27, 28, 29  Volgende
Pagina 1 van 29