Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

eetdagboek van weervrouw

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 240, 241, 242  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   weervrouw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Zo een paar dagen feest gehad en gisteravond afgesloten met een boottocht door de Rotterdamse Haven met een hapje en een drankje. Live muziek, dus heel erg gezellig. Ik durf niet echt op de weegschaal maar ga vanaf morgen weer streng zijn en opschrijven wat ik gegeten heb.
Qua eten heb ik mij aardig aan het dieet gehouden maar qua drinken........................................

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 17 jan 2010 13:41    
Vrouw Weeggegevens   Lydia

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Oh weervrouwtje je moet jezelf ook wel eens laten gaan hoor we leven per slot van rekening maar 1 keer en dat moet geen straf zijn omdat we lijnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jan 2010 15:48    
Vrouw Weeggegevens   Chaquir
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Atkins

Reageer met quote
ach af en toe een pauze kan geen kwaad. En daarna ben je weer klaar om er verder tegenaan te vliegen. Je moet je alleen tijdig kunnen herpakken, en net dààr had ik moeite mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 17 jan 2010 16:30    

Reageer met quote
Zo een drukke dag gehad vandaag, vanmorgen lichttherapie en daarna door naar de dermatoloog. Het gaat ietje beter dus mag ik nu 2 keer per week naar lichttherapie. Over een maand terug.
Toen langs huis en ontbeten

O 2 crackers met roomboter en kaas.
L 1 halve molbobol met gyros en bouillon
D 2 crackers met kaas en bouillon en 2 gekookte eieren

Na het ontbijt langs een bouwmarkt nog 4 rollen behang ophalen.
Daarna langs mijn moeders nieuwe appartement om de sleutel aan de stoffeerders te geven zodat ze de vloeren kunnen vlakken en morgen linoleum te leggen.
Daarna bij mijn moeder mijn lunch naar binnen gewerkt en toen naar ziekenhuis om foto's te maken van moeders knie, over 3 dagen de uitslag. Bij mijn vader op bezoek samen met mijn moeder die momenteel niet zo mobiel is (vanwege haar knie) dus moet naar mijn vaders worden gebracht. Met moeder mee naar huis en gegeten en vanavond naar de bespreking over het verhuizen van het tehuis. Dit gaat in week 6 gebeuren. Mijn moeder weer thuis gebracht en toen ben ik naar huis gegaan.
Ik heb nu een beetje hoofdpijn, dus zo naar bed.

Motgen weer werken.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 19 jan 2010 0:40    

Reageer met quote
menu 19 januari

O koffie, vitaminen, mineralen en Chocoschake met sojamelk
L 2 crackers met komijnenkaas en kleine paprika
D 1 dorade met gegrilde groenten, paprika, beetje ui en courgette
toetje van slagroom en mascarpone aardbeiensiroop
koffie, thee en bouillon

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 19 jan 2010 17:41    
Vrouw Weeggegevens   antoniav

Dieet: low carb

Reageer met quote
Hallo , ik haal mijn griekse yoghurt bij ons in het dorp bij de Coop.
Yiaourti van Allgauland met 10 procent vet en 3,7 koolhydraten per 100 gram en er zit 500 gr in de beker .
Best wel veel koolhydraten eigenlijk he....
In het begin nam ik sojayoghurt maar dan werd ik altijd misselijk.

De laatste week maak ik trouwens voor het ontbijt lijnzaadcrackers met een eitje en neem wat minder yoghurt,(ik heb daar een klein bekertje voor en eet het met een theelepeltje) .

Groetjes Antonia.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 19 jan 2010 21:28    

Reageer met quote
Zo ik vandaag toch de pest in mijn lijf, bah.........

Ik zou het appartement af behangen van mijn moeder, maar helaas.
De stoffeerder zou afgelopen maandag (sleutel afgegeven) de vloer egaliseren om het linoleum op dinsdag te kunnen leggen. Was onze sleutel kwijtgeraakt en kon er niet meer in. Naar ons gebeld en met mijn dochter gesproken(ik was op het werk). Toen kreeg onze telefoon kuren en deed het niet meer. 's-avonds eerste klus die ik geklaard heb, maar helaas de telefoon was nog niet in orde. Iedereen bleef in gesprek, waar ik in de loop van de afgelopen dagen achter ben gekomen, dus heb hem net weer op orde gekregen. Vanmorgen wel even de stoffeerder gebeld dat ik wel pissig was omdat ze bij mijn vader ook de slautel hadden kunnen halen, wat bij het opmeten ook gebeurd is. Ik heb om compensatie gevraagd, kreeg duizend excuses aangeboden, moest hij over nadenken, oke Van de week word ik teruggebeld. Dus afwachten maar weer.

menu 20 januari
O koffie en vitaminen en mineralen
chocoschake met soyamelk, leek net chocoladevla, misschien een ideetje voor liefhebbers.
L platte molbobol met roomboter en komijnenkaas
T 1 bifi worstje
D Dorade met gegrilde groeten en rauwkost
koffie, thee, bouillon

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2010 19:05    
Vrouw Weeggegevens   Lydia

Dieet: Grip op koolhydraten

Reageer met quote
Jeetje wat een toestand zeg, moet je ook weer nieuwe sloten laten zetten je weet maar nooit? En die kosten zou ik echt bij de stofferder terug vragen, en dan al die tijd die het weer langer duurt voor alles klaar is, Ik kan me voorstellen hoe je, je voelt hoor. Heel heel boos Heel heel boos Heel heel boos

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 20 jan 2010 20:22    
Vrouw Weeggegevens   hans08061950
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: low carb

Reageer met quote
Hoi, Weervrouw,

Dat vind ik toch zo knap, dat wanneer je veel zorgen om je ouders hebt en er van alles mis dreigt te gaan je toch nog het dieet vol kan houden. Ik weet van mezelf dat ik daar de grootste moeite mee zou hebben.
Je bent echt een kanjer!

Sterkte en groetjes, Hansje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 jan 2010 10:18    

Reageer met quote
Nou dank je wel hoor Hansje, ik moest wel even slikken.

Twee dagen mij keurig aan het dieet gehouden, alleen gisteravond twee kleine glaasjes wijn op. Wij zijn zo weg, we gaan het appartement afmaken van mijn moeder en hopelijk komt dat vandaag af. Het menu zet ik er later op de dag wel bij.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 23 jan 2010 10:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 44, 45, 46 ... 240, 241, 242  Volgende
Pagina 45 van 242