Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

eetdagboek van weervrouw

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 228, 229, 230 ... 240, 241, 242  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   weervrouw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Twompie schreef:
Jammer Weervrouw, is dat ook weer door jezelf op te vijzelen? net zoiets als met je conditie?

Het is zaak bij COPD om je conditie zo goed mogelijk te houden. Zodat je zoveel mogelijk uit jezelf kan halen. Ik functioneer nog aardig en dat wil ik graag zo houden. Mijn vader had het in zeer ernstige mate, 24 uur aan de zuurstof en moest zelf nog geholpen worden met eten. Die kon werkelijk niets meer. Ook nog macula erbij. De laatste jaren van zijn leven alleen maar gesproken boeken geluisterd, verder was er niet meer. Dus daarom voor mij blijven sporten.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 07 sep 2020 12:19    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
TOP Weervrouw! Voorstelbaar.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 08 sep 2020 20:14    

Reageer met quote
Vorige week is het verzorgingstehuis waar mijn moeder verblijft uitgebreid op de tv geweest ivm 14 personeelsleden besmet en 13 patienten op de afdeling revalidatie. Het is daar natuurlijk een komen en gaan. Mijn moeder zit op een gesloten afdeling en daar is nu 1 bewoner getest en we moeten wachten tot de uitslag voor we weer op bezoek mogen.

Op school hebben we ook allerlei regels waar we ons aan moeten houden en dat valt niet altijd mee, maar we doen ons best.

Verder gaat het hier zijn gangetje en probeer zo goed mogelijk kha te eten met de nodige afwijkingen. Het zij zo.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2020 18:06    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Wat een naar bericht voor jou en je moeder sterkte meisje
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 20 sep 2020 20:29    

Reageer met quote
Ah jakkes Weervrouw, zal toch niet weer gebeuren hè dat je niet meer naar je moeder mag?! Dat rotcorona ook.....

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 22:56    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Weervrouw ik duim dat het niet op de afdeling van je moeder is of komt...... wat angstig voor je.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 sep 2020 9:52    

Reageer met quote
Het is weer goed afgelopen bij moeders, nu moet het bezoek weer een mondkapje op.

We moeten op school ook een mondkapje gaan dragen in de wandelgangen. Ben benieuwd hoe dat gaat?

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020 9:21    

Reageer met quote
Dat is goed nieuw Weervrouw, van je moeder. Ik duim dat het zo mag blijven.

En wat school betreft: ik denk en hoop voor je dat het wel meevalt. Ik had er al eerder 1 gedragen in het OV en vond het vreselijk, maar vrijdag naar de markt geweest en vrijwillig een mondkapje op gedaan. Viel mij wel mee, dus voortaan ook maar op naar de supermarkt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 03 okt 2020 23:06    

Reageer met quote
Twompie schreef:

En wat school betreft: ik denk en hoop voor je dat het wel meevalt. Ik had er al eerder 1 gedragen in het OV en vond het vreselijk, maar vrijdag naar de markt geweest en vrijwillig een mondkapje op gedaan. Viel mij wel mee, dus voortaan ook maar op naar de supermarkt.

Ik zit op een plaats waar ik niet in aanraking met de kinderen kom, dus hoef niet heel snel een mondkapje op. Ik heb er wel klaar hangen voor noodgevallen.

Verder gaat het hier zijn gangetje, onsje eraf onsje erbij.
Vroeg me van de week af of ik het nu echt zo erg vind dat ik wat dikker ben. En dacht gelijk als ik maar niet dikker wordt. Dus blijf gewoon mijn best doen.

Alleen sport ik momenteel niet omdat ik dat te eng vind.
Verder winkel ik ook niet, manlief haalt de boodschappen.
Gisteren ook de laatste keer naar school gefietst, wordt te donker als ik weg moet. En er rijden zoveel malloten zonder licht en hondenuitlatende mensen rond, die ik maar moeilijk zie in de donker. Schrik ik me elke keer rot. Volgende week met de auto en daarna een weekje vakantie waarin ik niets hoef.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 9:50    

Reageer met quote
Het dikker zijn heb ik ook vaak niet zo erg gevonden Weervrouw, als ik dat gewicht dan maar bleef. Alleen werd ik altijd maar dikker en dikker tot 116.8 toe. En dat was echt niet leuk meer.

Dus onsje erbij/onsje eraf is op zich ook goed omdat je dan op gewicht kunt blijven. Lachen Toch?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 23:20    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 228, 229, 230 ... 240, 241, 242  Volgende
Pagina 229 van 242