Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

eetdagboek van weervrouw

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 194, 195, 196 ... 240, 241, 242  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   weervrouw
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dukan-low-carb

Reageer met quote
Ik had af en toe wat kramp op de borst, heb dat met de longarts besproken en die heeft mij doorgestuurd. Ik voel mij niet echt ziek of zo. Daarom zo geschrokken dat ik ineens zoveel medicijnen moet slikken. Maar ben ook wel blij dat het onderzocht wordt.

Het gewicht wil nog niet echt zakken, ook veel vocht erbij. Dit weekend twee verjaardagen met bbq, dus zal ook nog wel wat groeien. Ik probeer wel op te letten, zodat het niet te gek wordt.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019 12:20    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Schrik kan ik me goed voorstellen Frans dacht dat hij een griepje had bleek een hartinfarct Geschokt baalt ook dat hij medicijnen moet slikken
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 29 jun 2019 14:55    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Toch beter medicatie dan beroerd zijn.

Bij BBQ kan je meestal zelf kiezen wat en hoeveel je eet, ik vind dat juist wel fijn. Lach Veel plezier in elk geval, dat is het belangrijkste immers. Die onsjes raak je heus wel weer kwijt, zeker als het vocht is. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 2:00    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet van Dr. Michael Mosley.

Reageer met quote
Succes met de bbq's, en als je wat extra eet dan zou je dan wellicht weer wat kunnen compenseren de volgende dag.

Mijn September Challange is 129,9 kg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 30 jun 2019 12:58    

Reageer met quote
Zo net terug van het sporten en vanavond diploma/uitreiking op school. Altijd heel gezellig. Werk dan tot 10 uur vanavond. Gewicht blijft wel stabiel. rond de 81. Wil nog steeds niet naar beneden. We gaan maar gewoon door.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 04 jul 2019 11:18    

Reageer met quote
Zo is dat, gezond en goed eten is niet alleen belangrijk om gewicht te verliezen, maar ook voor je gezondheid immers.
Was het een leuke avond bij de diploma uitreiking? Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 jul 2019 10:55    

Reageer met quote
Hoi Missy, ja is altijd heel gezellig, het schoolplein wordt opgeleukt met zitjes en statafels met bloemetjes. Ouders wachten op het schoolplein totdat hun kind naar binnen komt. Zij kunnen dan een drankje doen en er lopen ook leerlingen met hapjes. Per klas worden de kinderen binnengehaald door op de rode loper binnen te komen. Dan gaat de mentor per leerling een verhaaltje vertellen en daarna kunnen ze hun diploma tekenen. Als laatste gaan ze op de foto en gooien hun baret de lucht in. Ik sta altijd bij de ingang en mag de ouders en leerlingen verwelkomen. Leuke baan hoor.

Gewicht weer wat omhoog, probeer echt goed te eten, maar er zijn vele valkuilen. Morgenavond weer BBQ-en, nu bij mijn moeder. Alle vrijwilligers worden 1 keer per jaar getrakteerd op een BBQ.

gestart op 11-06 / 72
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 16:47    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Wat leuk die diploma-uitreiking op jouw school, Weervrouw, zo maken ze het echt een feest voor de leerlingen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jul 2019 23:36    
Vrouw Weeggegevens   Midde

Dieet: Fast 800 Diet van Dr. Michael Mosley.

Reageer met quote
Zeker een leuke baan op zo'n avond dan is iedereen blij en is het echt genieten.
Veel plezier op de BBQ !

Mijn September Challange is 129,9 kg !
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 8:18    

Reageer met quote
Dat klinkt gezelliger dan ik mij van mijn diploma uitreiking herinner. Dat was een volgepropte aula en alleen tekenen, hand krijgen en klaar. Lachen Leuk dat jullie er zoveel werk van maken! Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 jul 2019 8:38    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 194, 195, 196 ... 240, 241, 242  Volgende
Pagina 195 van 242