Onderwerp menu

Forum: Info gezond eten en dagboeken
Subforum: Dagboek: Weight Watchers
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Eetdagboek Nikilauda

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Pommie
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Weight Watchers

Reageer met quote
nikilauda schreef:
........points dagtotaal zal ik moeten terugbrengen naar 24 points per dag ( zodra onder de 100 ... )....

Lastig, minder points, maar ook wel weer leuk, want de reden (< 100 kg.) is natuurlijk iets om heel trots op te zijn!

Je bent goed bezig zeg, je schrijft (bijna) elke dag.... en je houdt je beweging bij!

Zet 'em op meid!

Pommie

72 kg. is mijn 'centrale gewicht'. 's Zomers mijn max, 's winters is +3 kg. ook goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 21 aug 2011 12:14    

Reageer met quote
Hee Niki, hoe gaat-ie? (dat rijmt Erg blij )

Pommie

72 kg. is mijn 'centrale gewicht'. 's Zomers mijn max, 's winters is +3 kg. ook goed.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 24 aug 2011 10:13    
Vrouw Weeggegevens   Romato

Dieet: weight watchers

Reageer met quote
Hey hallo

Ik ben er weer hoor, terug van weggeweest.

Hoe is het met jouw< lees dat je onder de 100 kilo bent, klasse hoor Erg blij .

Ik heb vandaag ook de stappenteller van de Weight Watchers om maar ik geloof er niet veel van< volgens mij heb ik niet zoveel gelopen, wat loop je gemiddeld op een dag weet jij dat?

Gr Romato

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 13 sep 2011 15:48    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
lang geleden dat ik hier nog iets genoteerd heb !
ben supercontent : ben 10 kg kwijt ! voel me ook super, goei conditie, veel energie en vol goede moed om verder af te vallen ...

Vanaf morgen ga ik hier terug dagelijks noteren wat ik gegeten heb, points tellen ( nu 24 per dag ! ) en ook natuurlijk mijn dagelijkse stappen ! Is al goeie gewoonte geworden om die elke dag in mijn broekzak te steken ...

Dankzij DS kan ik wel stappen van afgelopen dagen terug ophalen ! Hier volgen laatste 10 dagen nog even :
9/9 : 7436 stappen
10/9 : 7704 stappen
11/9 : 10107 stappen
12/9 : 9077 stappen
13/9 : 5419 stappen
14/9 : 6872 stappen
15/9 : 7563 stappen
16/9 : 9369 stappen
17/9 : 12100 stappen
18/9 : 10571 stappen

Ziet er goed uit !

groetjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 18 sep 2011 20:50    

Reageer met quote
Hee Niki, goed plan om weer elke dag je menu te noteren!

Dat helpt vast hoor..... net als het regelmatig sporten en bewegen dat je doet. Goed van je hoor!
Fijn dat je merkt dat je conditie al zoveel beter wordt... dat is een prima motivatie!

Een fijne dag (en bedankt voor je berichtje in mijn eetdagboekje)!

Pommie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: ma 19 sep 2011 13:25    
Vrouw Weeggegevens   nikilauda
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
week is niet zo best gegaan ! of zeg maar slecht gegaan !
begon al op maandag : zou in vroege namiddag uurtje gaan fitnessen, maar onze jongste was zondagmiddag gevallen en had zo'n pijn dat ik toch maar met hem naar dokter geweest ben : moest namiddag voor foto's ( staartbeentje : gelukkig niet gebroken maar wel gekneusd ! ) ! kon niet fietsen, niet eens goed gaan, heb hem hele week naar school gebracht en gehaald ! intussen gelukkig wat beter maar moet toch nog rustig aan doen !

Dacht maandagavond : dan ga ik dinsdag fitnessen -> ook niet van gekomen ! Woensdag dan toch s avonds gaan basketten ! ( gelukkig, anders was ik zeker bijgekomen ... ) Paar maal iets lekkers gehaald bij bakker om jongste te verwennen, maar gelijk ook mee gedaan ... Donderdagmiddag : dacht ik : ho, nu is t goed geweest : grote ketel slasoep gemaakt ! jongens vonden ze heerlijk ! Vrijdag stond ik op vol goede moed : notablok in aanslag om eindelijk op te schrijven ... Om één of andere reden toch weer niet gelukt ! Ben al van gistermiddag moe, huilerig, maak ruzie met jan en alleman, en baal van mezelf, dat ik me niet herpak ...Lag er gister al om half 10 in ! Dacht : na goeie nachtrust zal t wel over zijn ! Toch niet : zon schijnt, zou moeten lukken nu, maar zit nog steeds in een dip !
Misschien helpt het, om t eens van me af te schrijven !

hopelijk volgende keer hier, positiever bericht !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: za 24 sep 2011 12:29    

Reageer met quote
Hey hallo

Wat lees ik nu toch allemaal!!!!, kop op hoor Erg blij .
Samen staan we sterk, ik heb ook wel eens zón week, maar probeer dan toch de draad weer op te pakken, mede dankzij dit forum ( lees de vaste schrijfsters)is dat tot nu toe nog steeds gelukt Erg blij , jouw gaat het ook zeker lukken.

Niet maandag maar morgen ga jij weer alles opschrijven en maandag begin je met frisse moed aan het sporten Erg blij
Het gaat allemaal goed komen Erg blij .

Gr Romato

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 sep 2011 23:16    

Reageer met quote
de moed niet laten zakken hoor!!!!

Samen staan we sterk.

Gr Romato

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 26 sep 2011 22:52    

Reageer met quote
nikilauda schreef:
.........week is niet zo best gegaan! Of zeg maar slecht gegaan !........Misschien helpt het, om 't eens van me af te schrijven!........

Hee Niki, die 'slechte' week is al weer om hoor....

Kom maar weer gezellig langs. Als het niet lukt met punten tellen of matig eten, kun je toch in ieder geval gezellig langskomen op het Forum? Waarom zou je het jezelf nog moeilijker maken? Dan zit je in een cirkeltje....

Kom gezellig kletsen met ons, dan zul je zien dat je binnen no time weer wat vrolijker bent! Je hoeft echt niet alleen maar 'vrolijke' berichtjes te plaatsen hoor.... het is misschien zelfs belangrijker om te schrijven als je niet lekker in je vel zit (en ik weet ook wat dat is..... Cool ).
Dan lukt het misschien vanzelf weer om de motivatie te vinden om op je eten te letten....

Dus kom op meid, laat iets van je horen!

Ik wens je een fijne dag!

Pommie

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 27 sep 2011 7:56    

Reageer met quote
hallo,hallo...............................
is daar iemand????????????????????????????

Gr Romato

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 sep 2011 22:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9 ... 12, 13, 14  Volgende
Pagina 8 van 14